لطفا نظر از خودتون در وکنید

mamad_tala

Member
با سلام ، این ارم رو برای یه شرکت پله سازی درست کردم گفتم قبل از اینکه به رئیس نشونش بدم اول نظر دوستان رو بدونم تا شاید طرح کاملتر بشه و اگه ایده ای برای مکان وب و ایمیل دارید بگید .
 

پیوست ها

  • Untitled-3.jpg
    Untitled-3.jpg
    82.1 کیلوبایت · بازدیدها: 45

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
طرح خوبی شده منتها به نظر من اولا اون نقشه که پشت کار انداختی زیاد جالب نیست دوما اگه می تونستی فقط یه بار از طرح اون پله ها استفاده کنی خیلی بهتر بود چون اینجوری یکمی تکراری شده کار!
 

FashisT

Active Member
خیلی خوب شده ایول
176.gif

فعلا
 

iranianpep

Member
قشنگه ولي به نظرم يه خورده کوچيکه. البته من نمي دونم ابعاد استاندارد چقدر هست.
 

NaviD.R.R

Member
اون افکت wind كه به نقشه دادی رو بر داری بهتره چون از آرم جاهایه دیگه ای هم شاید استفاده بشه.
مثله مهره شرکت . که در اونجا اون افکت دیده نمیشه. سعی کن همیشه آرمهایی که طراحی میکنی در عین سادگی کل مطلب رو برسونه. موفق باشی.
 

mamad_tala

Member
با تشکر از همه، یه تغییراتی انجام دادم ببینید چطوره . دوستان من باید شماره تلفن و ادرسها رو هم به این ارم اضافه کنم بهتر کجا بزارمشون
 

پیوست ها

  • Untitled-4.jpg
    Untitled-4.jpg
    82.3 کیلوبایت · بازدیدها: 15

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
می تونی آدرس و تلفن رو زیر joinery بصورت ریزتر اضافه کنی

این طرحت خیلی بهتر از قبلی شد البته به نظر من یه کار دیگه هم روی همین آرم انجام بده

واسه ایجاد توازن توی نوشته هات حروف اون کلمه joinery رو با فاصله تر کن تا دقیقا طوب دو تا کلمه یکسان بشه و سعی کن آدرسو تلفن رو هم همینطور بنویسی یعنی تمام نوشته هات توازن داشته باشن و از دو طرف تو یه راستا باشن

رعایت توازن و تقارن توی طراحی آرم و لوگو خیلی مهمه البته اسم شرکت هم که پارس هست می تونستی مانور بیشری روی طرحت بدی مثلا از طرحایی که به اسم پارس مربوط می شن استفاده کنی
 

S.H.R.M.K

Well-Known Member
خوب شده ولی همون طور که آقا نوید هم گفت باید ببینی که این آرم تو جاهای مختلف مثل مهر و .... چطوری در میان.
مثلا اون نبش پله ها که به صورت دو خطی هست شاید تو مانیتور خوب دیده بشن ولی در جایی مثل مهر یا جاهایی که لازمه این آرم به صورت کوچیک چاپ بشه اونوقته که مشکل پیش میاد و بعضی از ریزه کاری ها و اجزا کارت از دست میرن.

در کل میتونی برای اینکه این مشکل پیش نیاد بعد از انتخاب طرح نهایی اونو به صورت ساده تری هم اجرا کنی برای استفاده تو جاهایی که گفتم.
 
آقا قشنگ شده ولی فکر نمیکنی 1 ذره شلوغه .
1- نقشه پشت با اون همه ریزه کاری مثلا در کارت حتی مرز بین شهر ها هم هست . به نظرت لازمه ؟
2- بعد اینکه طرحت در یک قاب اگر بگذاری 1 عالمه پرتی داره . Stork براش بزار ببین چه جوری میشه . اون وقت منظورم رو می فهمی .
3- اگر شرکت ایرانیه خوب بهتر نیست از قلم فارسی استفاده کنی ؟
4- اون 1 تیکه از نقشت که افتاده زیر راه پله 1 ذره تک افتاده و وحدت کارت رو خراب کرده .
5- با 4 تا پله هم میتونی منظورت رو برسونی . چه جوریش بستگی به خودت داره .
6- این رو هم دقت کن که آرمت 2 در 2 میشه ها . اونوقت خیلی از جاهای کارت دیده نخواهد شد .
موفق باشی .
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
منم دقیقا با این چیزایی که بچه ها میگن موافقم. من خودم در کل با آرم ساده خیلی بیشتر موافقم. یعنی مثلا یه شرکتی که توی کار ساخت پله و اینجور چیزاس لازم نیست حتما توی طرح آرمش تصویر پله به صورت کاملا واقعی وجود داشته باشه. شما می تونستی با چند تا خط ساده تصویر یه پلکان رو خیلی ساده و گویا بیان کنی.

در حالت کلی وقتی آرمی رو طراحی می کنی اون رو توی سایزهای مختلفی امتحان کن و ببین که کیفیت و مشخصه های خودش رو حفظ می کنه یا نه. در طرح شما به خاطر داشتن ریزه کاریای زیاد وقتی طرح به ابعاد کوچیکتری تبدیل بشه مطمئنا خیلی از جزئیات رو از دست میده.

در کل من بهت پیشنهاد می کنم یه سری به سایت www.logobee.com بزن و طرحاشو ببین. من که وقتی این سایت رو دیدم واقعا دیدم نسبت به طراحی آرم و لوگو عوض شد چون واقعا آرمهای ساده ولی خیلی قشنگ و گویایی رو توش داره.

موفق باشی
 

mamad_tala

Member
با تشکر از نظر همه به نکاتی ریز اشاره کردید که باید در نظر گرفته بشه در مورد پله عکسی بود که خود رییس شرکت بهم داد وگفت که میخواد ازش استفاده بشه، در مورد فونت فارسی هم باید بگم که انگلیسیها فارسی بلد نیستن بخونند. در مورد مهر هم بای بگم اون طرحش با این فرق میکنه در واقع این ارم برای لباس طراحی شده.و یه چیزی در حدود 12*12 است
 

جدیدترین ارسال ها

بالا