لرزش سایه ها در انیمیشن

tootoo

Member
مشکل من در لرزش سایه ها در انیمیشن هست که در پایان کار سایه ها دچار لرزش یا تکان های ریز می شونند کسی راه حل این مشکل رو میدونه؟
موتور رندر : Default Scanline Render
منبع نور : Sky Light
و در رندر از Light Tracer استفاده شده
 
آخرین ویرایش:

.:. soroosh .:.

Active Member
من با مکس و رندرش آشنایی ندارم .
اما چنین مشکلی زمانی پیش میاد معمولا که رندر کیفیت پایینی داشته باشه که با این مورد در اصل سایه ها حرکت ندارن و مشکل کیفیت کم خروجی سایه ها هست و ... که داخل انیمیشن اینطوری دیده میشه .
 

tootoo

Member
من با مکس و رندرش آشنایی ندارم .
اما چنین مشکلی زمانی پیش میاد معمولا که رندر کیفیت پایینی داشته باشه که با این مورد در اصل سایه ها حرکت ندارن و مشکل کیفیت کم خروجی سایه ها هست و ... که داخل انیمیشن اینطوری دیده میشه .
خیلی ممنون از کمکت البته این مشکل به خیلی چیزها بستگی داره که کم کم دارم مشکلشو بر طرف می کنم نور پردازی هم عامل مهمی هست که از چه منبعی استفاده کنی.
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
ممکنه تو قسمت مدلینگ فضا مشکلی پیش اومده باشه

اگه face ها overlap شده باشه هم ممکنه تو رندر لکه بیوفته

شاید وجود سابدیواید پایین مشکل اصلی باشه
 

AVGHH

Member
سلام

F10 رو بزن، از زبونه Renderer تیک Enable Global Super Sampler رو بزن.
زمان رندرت زیاد میشه اما به احتمال خیلی زیاد وزه (بخوانید veze) تصویرت گرفته میشه. :wink:

موفقتر باشی :rose:
 

tootoo

Member
سلام

F10 رو بزن، از زبونه Renderer تیک Enable Global Super Sampler رو بزن.
زمان رندرت زیاد میشه اما به احتمال خیلی زیاد وزه (بخوانید veze) تصویرت گرفته میشه. :wink:

موفقتر باشی :rose:
سلام
این تیکی رو که گفتید هم میزنم ولی بازم وزه میزنه.
توی vray این تیک هم هست؟ و با vray اگر تنظیماتشو روی high بزارم وزه نمیزنه با vray هم کار کردی؟
 

AVGHH

Member
Light tracer رو غیر فعال کن و بعد از زدن تیک cast shadow نورت (skylight) عددش رو ببر بالا.
اینجوری نمیشه خیلی دقیق گفت، حداقل یه عکس از کارت بذار. وزه ممکنه بخاطر خیلی چیزا باشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا