لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2016

AmirAnari

New Member
لایسنس ویندوز سرور 2016
Windows-Server-2016-Datacenter-400x400.jpg


لایسنس ویندوز سرور 2016 توسط کمپانی مایکروسافت طراحی و ساخته شده است. این سیستم عامل پیشرفته که بعنوان عضوی از خانواده سیستم عامل‌های Windows NT شناخته می‌شود، همزمان با ویندوز 10 تولید و به بازار عرضه شده است. سیستم عامل Windows Server 2016، سرویس‌های یکپارچه دایرکتوری فعال را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
Windows Server 2016 نسل قبلی سیستم عامل ویندوز برای سرورها بوده که به تازگی منتشر و جایگزین Windows Server 2012 R2 شده است. این نسخه از ویندوز مانند Windows 10 نیز تغییرات بسیاری نسبت به نسخه پیشین خود پیدا کرده و مایکروسافت امیدوار است بتواند بار دیگر موفقیت Windows Server 2008 R2 را کسب کند. تقریباً تمامی قسمت‌های مختلف ویندوز به طور کامل بازنویسی شده و مشکلات نسخه‌های پیشین نیز برطرف شده است. طراحی این نسخه از ویندوز به گونه‌ای است که حداکثر کارایی را برای مدیران به ارمغان می‌آورد و با ویژگی‌های خاص خود امید است در صدر سیستم عامل‌های سرور قرار گیرد.


سایر ویژگی‌های سیستم عامل:
ارائه ابزارهای مربوط به Windows Defender.
ارائه سرویس‌های Remote Desktop.
ارائه سرویس‌های ذخیره سازی.
و ...

برای خرید لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2016 کلیک کنید:



چرا ویندوز اورجینال ؟
ویندوزهای غیراصلی پر از ایرادها و نواقص هستند و توسط مایکروسافت به‌روزرسانی نمی‌شوند. در صورت وقوع مشکل تنها راه‌حل نصب مجدد ویندوز و پذیرش خطر از دست دادن بخشی از فایل‌ها است.
داشتن امنیت در دنیای دیجیتالی مقوله‌ای بسیار پیچیده است. حفظ و صیانت از اسناد، عکس‌های شخصی و فایل‌های خصوصی برای افراد و همچنین محرمانه بودن اطلاعات، اسناد و داده‌های سازمانی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت است.
دسترسی به رمزهای عبور مربوط به سایت‌های مختلف، اطلاعات حساس بانکی و پست الکترونیکی، عکس‌های شخصی و فایل‌های محرمانه یا خصوصی بخشی از خطری است که هر رایانه ناامنی را تهدید می‌کند.



ارتباط با ما :
شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس : 02128422– همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب
 

جدیدترین ارسال ها

بالا