كي پايه است با هم سي ياد بگيريم؟

وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ

saalek گفت:
ببخشيد سئوالم را اينجا مي پرسم. آخه در انجمن سي نمي دانم بايد در چه تاپيكي سئوالهاي متفرقه را بپرسم. لطفا راهنمايي كنيد يا اگر تاپيكي مورد نياز است بگشاييد.

حالا سئوالم اينه:
من شنيدم هواپيماي آتاري را با سي نوشته اند. مي خوام بدونم اگر من هم با سي آن را بنويسم ، با همان كيفيت اجرا ميشه؟ مثل سرعت اجرا.
بعد اگر اطلاعات مختصري راجع به اين برنامه بديد ممنون مي شم. مثلا آن همه فايل كه كنار فايل اصلي است چيه؟

سلام.
در باره ی چند فایل داشتن برنامه باید اشاره کرد که معمولا این گونه برنامه ها تحت یک Project تعریف میشوند نه یک File، در حالی که آموزش های ما در اینجا بیشتر بر روی File است !
درباره ی گرافیک در برنامه نویسی به این سادگی ها هم نیست در بحث سرعت در این بازی ها چیزهایی مطرح میشه که شاید اصلا به چشم نیاد. مثلا برای اینکه سرعت بالا بره جای 4 عمل اصلی از shift to left و shift to right که از عملگر های بیتی هستند استفاده میشه ! صحبت در حد mili second است یا حتی کمتر .
من هم با قفل کردن این تاپیک موافقم تا شاید Saleek دل بکنه از این تاپیکش :D در ضمن هر کسری در انجمن میبینید نظر خود را در تاپیک هیئت امنا مطرح کنید تا هیئت به اون رسیدگی کنه ( نه اینکه اینجا بنویسید ما رسیدگی نمی کنیم، شاید نبینیم و بعد دلخوری پیش بیاد ). تاپیک درخواستی مورد بررسی قرار میگیره، در ضمن saleek عزیز قرار بود بخش بحث و گفتگو ادامه دهنده ی راه همین تاپیک باشه تا حرف های کلی اونجا مطرح بشه ! در ضمن همه ی دوستان میتوانند تاپیک خودشان رو بزنند و به انجمن کمک کنند دوباره پویا و فعال بشه .

با سپاس.
 

MnavidM

Active Member
سلام.

پس طبق صحبت های شده , قرار بر این شد که این تاپیک بسته شود .

و مواردی شبیه به این تاپیک را در تاپیک بحث و گفتگو مطرح کنید.

موفق باشید .

توجه : این تاپیک بسته می شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا