كاهش شديد قيمت مانيتور در بازار نيمه تعطيل

H.S

Member
اگر چه بازار كامپيوتر در حالت نيمه تعطيل به سر مي‌برد و حجم مبادله كامپيوتر و تجهيزات كامپيوتري طي روزهاي اخير نسبت به سابق بسيار كمتر شده است؛ اما برخي از فروشندگان كه به صورت نيمه وقت در بازار فعاليت مي‌كنند از كاهش بيشتر قيمت انواع مانيتور طي روزهاي اخير خبر مي‌دهند.

اين در حالي بود كه برخي از فعالان بازار طي هفته گذشته از افزايش قيمت انواع مانيتور در بازار خبر مي‌دادند و نمايندگي‌هاي فروش اين ادعا را تكذيب كرده بودند.

3.jpg


طبق اعلام نمايندگي‌هاي فروش به‌رغم افزايش تعرفه واردات مانيتور طي هفته‌هاي اخير تغييري در نرخ اين كالا صورت نگرفته است.
ماديران يكي از توليدكنندگان و همچنين واردكنندگان مانيتور در اين زمينه مي‌گويد: طي هفته‌هاي اخير نرخ مانيتورهاي 17 و 19 اينچ LG در حدود 5هزار تومان كاهش يافته است و نرخ ساير سايزها نيز ثابت بوده است.
ماديران همچنين اعلام كرد، نرخ مانيتورهاي وارداتي اين برند نيز طي هفته‌هاي اخير و با توجه به رشد تعرفه واردات مانيتور همچنان ثابت بوده و تغييري نكرده است.
شركت توسعه رايانه گلسان، نمايندگي فروش مانيتورهاي CTX نيز با اشاره به ثبات قيمت مانيتورهاي اين برند در بازار داخلي گفت: هنوز محموله جديد ما از گمرك ترخيص نشده است و در صورت ترخيص محموله جديد با تعرفه 50‌درصد طي روزهاي آينده افزايش خواهد يافت.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا