كاغذ از سيستم اداري شهرداري تهران حذف مي‌شود

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


سيستم كاغذي در شهرداري تهران حذف مي‌شود و مديريت شهري قصد دارد به اين وسيله جلوي بسياري از سوءاستفاده‌هاي مالي، اخلاقي و دلالي را بگيرد


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سيدمحمدهادي ايازي در چهارمين اجلاس شوراي هماهنگي دبيرخانه‌هاي شهرداري تهران با اعلام اين خبر ‌گفت: موضوع جدي و اساسي در سازمان گسترده‌اي مثل شهرداري اين است كه مردم به‌صورت شفاف در جريان كاركردهاي ما قرار بگيرند و آن چيزي كه مي‌تواند اين شفافيت را ايجاد كند، فناوري اطلاعات است.


اين درحالي است كه به گفته معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، چنانچه اطلاعات لازم در اختيار مردم قرار نگيرد، دلالان و افراد سودجو بهره‌هاي كلاني به‌دست مي‌آورند كه ناشي از عدم‌شفاف‌سازي‌ اطلاعات است.


وي همچنين «آي‌تي» را عامل پيشرفت و رونق كشورها دانست و افزود: كشورهايي كه نتوانند خود را با اين سيستم انطباق دهند محكوم به عقب ماندگي خواهند بود.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران معتقد است ايران نتوانسته از قابليت و ظرفيت‌هايي كه در حوزه آي‌تي وجود دارد، استفاده كند.



در ادامه اين جلسه جواد درويش، رئيس شوراي هماهنگي دبيرخانه‌هاي شهرداري تهران از حذف سيستم كاغذي در شهرداري تهران در اوايل اسفند ماه خبر داد و گفت: با راه‌اندازي سيستم اتوماسيون اداري، خدمات و فعاليت‌ها به‌صورت الكترونيك و حذف كاغذ در سيستم اداري شهرداري، شوراي هماهنگي بين دبيرخانه‌هاي شهرداري تهران تشكيل و شروع به كار خواهد كرد.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا