قیمت و هزینه سقف عرشه فولادی در ایران تعیین کننده انتخاب سازندگان ساختمان

hamidfx

New Member
قیمت سقف عرشه فولادی

به جز مواردی که در مقاله ی تعرفه سقف عرشه فولادی در رابطه با روند قیمت گذاری عرشه فولادی گفته شده یکسری دیگر از موارد در رابطه با قیمت سقف عرشه فولادی این جا گفته می شود . افزایش و کاهش هزینه مواد اولیه مورد استفاده در تولید سقف عرشه فولادی می باشد .

جالب است بدانید که افزایش و یا کاهش هزینه مواد اولیه‌ای که در ساخت و تولید این نوع سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد موجب افزایش قیمت سقف عرشه فولادی می‌گردد . دو ماده اصلی نقش بسزایی را در تولید و اجرای سقف عرشه فولادی ایفا می‌کنند که شامل : بتن و ورق عرشه فولادی می‌باشند . درصورتی که موجودی این دو ماده برای تولید سقف عرشه فولادی کم باشد و میزان تقاضای تولیدکنندگان این نوع سقف برای دریافت این متریال ساختمانی زیاد باشد ، قیمت این مواد افزایش پیدا می‌کند و با افزایش قیمت مواد اولیه ، درنهایت قیمت سقف نیز افزایش پیدا می‌کند .

اما درصورتی که موجودی مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت سقف عرشه فولادی زیاد باشد و میزان تقاضای تولیدکنندگان این نوع سقف برای مواد اولیه کم باشد و یا موجودی بازار بتواند تمامی تقاضای موجود را پوشش بدهد ، قیمت مواد اولیه کاهش پیدا می‌کند و درنهایت قیمت نهایی نیز کاهش پیدا می‌کند . توجه داشته باشید که افزایش و یا کاهش تعرفه سقف عرشه فولادی به کوچکترین موادی که در تولید آن نقش دارد نیز بستگی دارد ، از آن‌ جایی که در ساخت سقف عرشه فولادی از فولاد زنگ‌ نزن استفاده می‌شود و برای تولید این نوع فولاد از موادی مانند نیکل و کروم استفاده می‌گردد درصورت افزایش قیمت این مواد نیز تعرفه سقف عرشه فولادی نیز افزایش پیدا می‌کند و درصورتی که هزینه این متریال ساختمانی کاهش پیدا کند در نهایت قیمت نیز دچار کاهش می‌شود .



از هزینه های سقف عرشه فولادی چه میدانید ؟

سقف عرشه فولادی یکی از اقتصادی ترین وبه صرفه ترین نوع سقف در ساختمان سازی میباشد به طوریکه هزینه سقف عرشه فولادی به نسبت دیگر سقف ها کمتر بوده و میزان کمتری از هزینه های ما در ساختمان سازی را در بر میگیرد. از این رو بسیاری متقاضی اجرای انواع این سقف میباشند در محاسبه هزینه سقف عرشه فولادی فاکتورهایی موثر هستند که باید در هنگام محاسبه قیمت آن مد نظر قرار داد و طبق آن ها هزینه سقف عرشه فولادی را حساب و بررسی نمود این فاکتورها طبق موارد زیر میباشند



موارد موثر در هزینه سقف عرشه فولادی
در محاسبه هزینه سقف عرشه فولادی فاکتورها و مواردی موثر هستند که این هزینه ها با توجه به نحوه اجرا ی سقف و همچنین شرکت سقف عرشه فولادی متغیر می باشند اما به طور عمومی در محاسبه هزینه سقف عرشه فولادی موارد زیر موثر هستند و محاسبه می گردند .

هزینه تهیه ورق ،هزینه تهیه برش گیرها ، هزینه تهیه میل گرد ، هزینه بتن ، هزینه های حمل و نقل، هزینه های نصب و اجرای سقف عرشه فولادی برخی از شرکت های سقف عرشه فولادی خرید های خود و هزینه های شما را بخش بندی کرده و هنگام محاسبه قیمت به صورت جداگانه و جز به جز به شما فاکتور ارائه میدهند و برای شما روشن میکنند که چه میزان برای کدام مورد و چه ملزوماتی هزینه نموده اید .

هزینه تهیه ورق یکی از گزینه های اساسی که بر هزینه سقف عرشه فولادی شما تأثیر زیادی دارد و قسمت زیادی از هزینه های شما را شامل میشود. وزن ورق به کار رفته در سقف عرشه فولادی تعیین کننده وزن سقف شما میباشد هرچه شما ورقی ضخیم تر انتخاب کنید هزینه شما بالاتر خواهد رفت و هرچه ضخامت ان کمتر هزینه کمتر اما ضخامت ورق شما را طراح سقف عرشه فولادی شما تعیین می کند .

قیمت گل میخ یا پیچ های اتصال تقریبا ثابت هستند و تعداد به کار رفته از آن ها در سقف تعیین کننده هزینه سقف عرشه فولادی شما میباشد. هرچه تعداد این گل میخ ها بیشتر هزینه شما بیشتر و هرچه تعداد این گل میخ ها کمتر هزینه شما نیز کمتر خواهد بود .

هزینه میل گرد بر اساس وزن میباشد هرچه میزان وزن بیشتر پس هزینه سقف عرشه فولادی شما نیز بیشتر خواهد بود

هزینه های اجرا و نصب هر شرکت هزینه خاص خود را دارد برخی شرکت ها هزینه حمل و نقل را نیز خود بر عهده میگیرند و هزینه های متفاوتی به شما اعلام میکنند پس شما باید این فاکتور را بر اساس خدماتی که شرکت سقف عرشه فولادی برای شما انجام میدهد ببینید به صرفه است یا خیر .

پس از هزینه های نصب و اجرا نوبت به هزینه های حمل و نقل میرسد بعضی از شرکت های اجرا کننده خودشان هزینه های حمل و نقل و…را برعهده دارند ولی برخی این هزینه را بر عهده شما میگذارند .

به طور کلی در محاسبه هزینه سقف عرشه فولادی فاکتورهای بالا را مد نظر قرار میدهند و هزینه سقف عرشه فولادی شما را محاسبه می کنند و به شما قیمت نهایی را اعلام می کنند .



2200x907-1024x422.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا