قیمت و خرید استند فروشگاهی باکیفیت

storestand

New Member
استند فروشگاهی


استند فروشگاهی باکیفیت
رادکو تولید کننده استند فروشگاهی با مواد اولیه گوناگون و تولید انواع استند مانند استند فروشگاهی فلزی، استند فروشگاهی پلکسی و... در ابعاد مختلف به وسیله بروزترین نرم افزارها، فناوری های برتر و تکنولوژی های موجود در کشور از ایده پردازی، طراحی استند و ساخت استند به شما عزیزان خدمات رسانی می نماید.



قفسه بندی فروشگاه یکی از مهم ترین قسمت دکوراسیون تمامی فروشگاه ها است. زیرا استندها محلی برای نمایش محصولات شما به منظور افزایش تعداد مشتری های شما می باشند. استند فروشگاه ها باید بادوام، سازگار، زیبا و چشمگیر و همچنین مقرون به صرفه باشند. بنابراین استند فروشگاهی می بایست از بهترین کیفیت برخوردار باشد و برای محصولی که نمایش می دهید مناسب باشد. بنابر تنوع محصولات از استندهای مختلفی برای آن ها استفاده می کنیم.


استند فروشگاهی تبلیغات محصولات جدید
استفاده از استندهای فروشگاهی امروزه راهی بهینه برای تبلیغات محصولات جدید و مهم در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای و حتی فروشگاه های کوچک و بزرگ است. در واقع هر وسیله ای که بتواند محصولات مورد نظر شما را بهتر و در شکل و شمایلی شیک تر در دسترس مخاطب قرار دهد، استند نام دارد. جهت ثبت سفارشات با شماره ۲۲۵۸۳۴۹۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.


استند فروشگاهی فلزی ایستاده
استند فروشگاهی ایستاده برای محصولاتی که باید تعداد آن در استند زیاد باشد یا اندازه محصولات نسبتا بزرگ هست به کار میرود.


در طراحی باید توجه داشت که ابعاد استند، کمترین میزان ممکن باشد تا فضای زیادی از فروشگاه اشغال نکند.


از لحاظ جنس نیز استند فروشگاهی فلزی و استند ام دی اف بیشترین مورد استفاده رو دارد. با توجه به به محل قرارگیری استند در فروشگاه، استند ایستاده میتواند به صورت یک طرفه ،دو طرفه یا چند طرفه جزیره ای (گاندولا) باشد.


استند فروشگاهی باکیفیت

استند کاتالوگ ایستاده
تقریباً در همه نمایشگاه ها، شرکت ها و مجموعه ها از استند کاتالوگ ایستاده جهت نگه داشتن و چیدمان انواع کاتالوگ های مربوط به مرکز و یا هر محتوای دیگر، استفاده می شود.
این روزها که زیبایی و دکوراتیو مکان بسیار حائز اهمیت است، استند کاتالوگ ایستاده یا استند فروشگاهی فلزی در دکوراسیون داخلی شرکت ها و مراکز مختلف به چشم می خورد.
به همین دلیل فروش جا کاتالوگ فروشگاهی یا در واقع استند کاتالوگ به خوبی بین مشتریان پرطرفدار است.




بهترین گزینه جهت ارائه بروشور محصولات، مجلات، کاتالوگ، روزنامه، نشریه و… در فضای نمایشگاه ها، کنفرانس ها، لابی ها، همایش، ادارات و… می باشد.
کاتالوگ استند یکی از نیاز های اصلی هر کسب و کاری در غرفه های نمایشگاهی است. کاتالوگ استند ها کمترین حجم رو دارا هستند. سبک و به آسانی نصب می شوند. در کم ترین زمان ممکن



ویژگی های استند کاتالوگ ایستاده شرکت رادکو

1- طراحی زیبا
2- کم حجم بودن این سازه و وزن سبک استند کاتالوگ
3- پرتابل بودن
4- مورد استفاده در تمام همایش ها و نمایشگاه ها و کنفرانس ها
5- استند کاتالوگ ها علاوه بر استفاده در نمایشگاه ها می توان به صورت ایستا در شرکت ها و فروشگاهها مورد استفاده قرار داد .



استند کاتالوگ ایستاده رادکو
محصولی کاربردی برای سازمان دهی به کاتالوگ ها و بروشور ها می باشد .با داشتن یک کاتالوگ استند ایستا می توان به بروشور ها و کاتالوگ ها نظم بخشید . کاتالوگ استند طبقه بندی شده است و می توان در هر طبقه برای یک نوع کاتالوگ استفاده کرد . تا افراد به راحتی به بروشور مورد نظر خود دست پیدا کنند . کاتالوگ استند ها انواع مختلفی دارند و کاربردهای متوع . همه ی انواع کاتالوگ استند ها از جنس فلز هستند و براحتی نصب می شوند و کمترین فضا را در غرفه یا فروشگاهها اشغال می کنند.



انواع استند کاتالوگ های رادکو :

  • استند کاتالوگ نمایشگاهی
  • استند کاتالوگ بروشور
  • استند کاتالوگ نمایشگاهی
  • استند کاتالوگ ثابت
  • استند کاتالوگ پرتابل ( قابل حمل )
 

جدیدترین ارسال ها

بالا