قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران چقدر است ؟

shayanno

New Member

نرخ های قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران​

44-min (1).png
نرخ های قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران ثابت نمی باشد و متغییر می باشد قیمت ها ی لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران بستگی به نوع کار و سختی کار تعیین می شود شما فقط با دانستن موارد می توانید موارد تاثیر گزار را بدانید و قیمت را خودتان مشخص کنید .
قیمت ها طبق نرخ نامه ارائه شده ی اتحادیه انجام می شود و شرکت های خدمات فنی و ساختمانی لوله بازکنی و تخلیه چاه طبف نرخ نامه انجام خدمات می دهد اما متاسفانه در این صنف افرادی فعالیت دارند که دارای هیچ گونه مجوزی نیستند و طبق نرخ خودشان کار انجام می دهند لطفا در انتخاب سرویس کار لوله بازکنی یا تخلیه چاه یا دیگر خدمات لوله بازکنی دقت کنید .
روش هایی که افراد برای فریب استفاده می کنند این است که قیمتی بسیار پایین تر ارائه می دهند و بعد از انجام کار این قیمت را بر حسب متر محاسبه می کنند و برای مثال از یک فنر ده متری استفاده کردهاند و قیمت را دویست اعلام کرده اند یعنی مبلغ می شود دو میلیون تومان که این اصلا قیمت منطقی و طبق نرخ اتحادیه نمی باشد پس در حین تماس وقتی افرادی به شما اینگونه قیمت دادن حتما سوال کنید که آیا متری محاسبه می کنید یا قیمت کل را ارائه می دهند ،ما در ادامه شرکت های معتبری را برای انجام خدمات فنی و ساختمانی ارائه می دهیم .

عوامل تاثیر گزار بر قیمت لوله بازکنی تهران چیست ؟

شهرک محلاتی-min.png
  1. لوله نیاز به رسوب زدایی دارد.
  2. برای بازکردن لوله فاضلاب از فنر های با متراژ های بالا یعنی ده متری بیست متری سی متری
  3. بازکردن لوله های چدنی یا قدیمی
  4. لوله هایی که با مصالح ساختمانی مسدود شده اند ،مانند سیمان ،ماسه و دوقاب و...
  5. خارج کردن اشیا از چاه
  6. استفاده از دستگاه پمپ باد یا تراکم هوا
  7. استفاده از دستگاه واتر جت

لوله بازکنی آیا 24 ساعته و شبانه روزی می باشد ؟

لوله بازکنی یا رفع گرفتگی لوله در برخی از شرکت ها شبانه روزی و 24 ساعته هست و سرویس کاران شیفت شب را برای رفع گرفتگی لوله دایر کرده اند و پشتیبانی بیست و چهار ساعته را فراهم کرده اند اما بهتر است از شرکت هایی که دارای مجوز رسمی می باشند درخواست کنید تا افرادی امین و باتجربه را برای رفع مشکل به محل بیایند.

آیا بازکردن لوله در شب سرو صدا دارد ؟​

باز کردن لوله همراه با سرو صدا هست در شب ولی اگر با همسایگان خود در این موضوع مشکلی ندارید و مشکل گرفتگی تا حدی است که نمب توانید تحمل کنید می توان درخواست لوله بازکنی شبانه روزی را داشته باشید اما نگران سر و صدا نباشید بازکردن لوله ممکن است تا ده دقیقه طول بکشد .

تخلیه چاه چگونه انجام میشود ؟​

تخلیه چاه چگونه انجام می شود ؟ امکان دارد ذهن بسیاری از افرادی می خواهند برای چاه خود اقداماتی انجام دهند بخورد ابتدا سرویس کارا شرکت سرویس کاری ماهر و با تجربه را برای بازکردن درب چاه می فرستد تا با کمترین خرابی در طوقه و گلدانی چاه درب چاه را باز کن و بعد از باز کردن درب چاه ماشین های تخلیه چاه با توجه به حجم چاه تانکر با ظرفیت معین به محل مراجعه می کند و با ارسال شیلنگ و پمپ به داخل چاه شروع به تخلیه می کند و روش دیگر است که به آن ماشین مکنده می گویند که این هم چاه را تخلیه می کند ،امکان دارد سوال پیش آید که پمپ های تخلیه چاه چگونه می باشد .

تخلیه چاه با ساکشن یا مکنده چگونه انجام می شود ؟​

در استفاده از پمپ مکنده یا ساکشن نیازی نیست تا درب چاه کاملا باز شود فقط کافیست تا به اندازه ی بیست در بیست باز شود و شیلنگ به صورت مستقیم وارد چاه شود ،این پمپ به موتور ماشین وصل است و با روشن شدن ماشین و فعال کردن این پمپ می توان چاه را تخلیه نمود. تخلیه چاه با مکنده بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا با استفاده از این پمپ نیازی نیست درب چاه را باز کنیم و کامل خراب کنیم می توان با سوراخ کردن مستقیم روی چاه شیلنگ را ه به داخل چاه بفرستند و چاه را تخلیه کنند این پمپ از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و هر گونه مواد لجنی را و هم آشغال های ریز و درشت راه م که پمپ سه فاز قادر به تخلیه آ« نیست تخلیه میکند.

تخلیه چاه با پمپ های تک فاز و سه فاز چگونه می باشد ؟​

در تخلیه چاه پمپ های مختلفی وجود دارد که این پمپ ها پمپ سه فاز و تک فاز و یا با نام های دیگر لجن کش و یا آب کش نام می برند . پمپ های سه فاز یا لجن کش بسیار با قدرت هستند و باید این پم پبه داخل چاه هدایت شود تا در ته چاه قرار بگیرد و با روشن کردن آ« هر گونه مواد لجنی را به غیر از آشغال ها به بیرون می کشد و پمپ کف کش هم تمامی آب های موجود در چاه را تخلیه می کند .
این پمپ ها در زمان های استفاده خودشان بسیار کارآمد هستند . اما برای این پمپ باید درب چاه به اندازه ی چهل در چهل سانتی متر باز شود .
امیدواریم که با این مقاله توانسته باشیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا