samira01

New Member
سجاده فرش ستاره کویر کاشان مرغوب*ترین مدل فرش سجاده ای یا همان فرش نمازی که برای حسینیه، مسجد و نمازخانه ادرات و مدارس استفاده می*شود را با نازل*ترین قیمت در سراسر کشور به فروش می*رساند.
مساجد، حسینه*ها و مصلی*ها از مهمترین مراکز مذهبی کشور هستند که ایجاد فضای زیبا و با کیفیت در این مکان*ها اهمیت زیادی دارد. ظاهر مساجد از نمای بیرونی گرفته تا فرش سجاده ای پهن شده در داخل آن مورد توجه هیئت امنا و مردم می*باشد. سالانه مردم هر محله و منطقه*ای هزینه*هایی را برای بهبود کیفیت مساجد خود جمع*آوری نموده و صرف زیبا سازی و بالا بردن سطح کیفی این مکان*های مهم مذهبی می*کنند. همانطور که می*دانید فرش در داخل مسجد و حسینه بیشترین جلوه و نما را دارد و می*تواند در ایجاد یک فضای معنوی، پاکیزه و زیبا بسیار موثر باشد. از آنجایی که اصلی*ترین هدف در این مراکز برگزاری نماز جماعت و مراسمات مذهبی است، معمولا بهترین و مناسب*ترین فرش برای چنین امکان فرش نمازی یا همان فرش سجاده ای است که فرش ستاره کویر کاشان بهترین و متنوع*ترین طرح*های فرش سجاده ای طرح محراب را در چند کیفیت بافت نموده و در سراسر کشور توزیع می*کند.​
%D9%81%D8%B1%D8%B4_%D8%B3%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87_%D8%A7%DB%8C_%D9%84%D8%A7%DA%A9%DB%8C-jpg.112525
قیمت فرش نمازی طرح محرابی
فرش مسجدی طرح محرابی یا فرش نمازخانه باید هم دوام بالایی داشته باشد و هم قیمت مناسب و ارزانی برای خرید راحت مردم داشته باشد. زیرا این فرش در مکانی پهن می*شود که پاخور زیادی داشته و می*بایست تا سال*های سال از آن به صورت پیوسته استفاده شود، لذا دوام و ماندگاری آن اولویت اصلی خریداران است. به همین دلیل فرش سجاده ای مسجدی هم با چند دستگاه بافندگی مختلف و با چند نوع نخ یا الیاف بافندگی تولید می*شود تا تنوع قیمتی آن موجب شود خریداران از شهر*های مختلف و با بودجه های متفاوتی که دارند به راحتی بتوانند یک فرش سجاده ای خوب و ارزان را خریداری نموده و محل مورد نظرشان را مفروش نمایند.
انواع فرش سجاده ای نمازی طرح محراب
فرش نمازخانه مسجدی را همانطور که در فوق ذکر شد بر اساس شانه و تراکم، جنس نخ و نوع بافت دستگاه قیمت گذاری می*کنند. لذا تقسیم بندی انواع فرش محرابی یا سجاده فرش هم بر همین اساس می*باشد که در زیر برخی انواع آن شرح داده شده است:
فرش نمازی 440 شانه تراکم 800 BCF
فرش نمازخانه طرح محراب 440 شانه پلی استر
فرش محرابی 500 شانه تراکم 800 پلی استر
فرش محرابی 500 شانه تراکم 1000 پلی استر
فرش حسینیه 500 شانه تراکم 800 اکریلیک
فرش نمازخانه 500 شانه تراکم 1000 ارکیلیک
فرش سجاده ای طرح 700 شانه تراکم 2100 اکریلیک
فرش مسجدی یا سجاده فرش 700 شانه تراکم 2550 اکریلیک
با توجه به نوع فرش نمازخانه که انواع آن در فوق بیان شد، قیمت فرش سجاده ای تعیین می*شود. خریداران با توجه به بودجه مسجد یا حسینیه که برای خرید فرش نمازخانه تخصیص داده شده است می*توانند برای خرید آن از طریق فرش سجاده ای ستاره کویر کاشان اقدام نمایند. معمولا رنگ فرش سبز برای سجاده فرش نمازخانه انتخاب می*شود و لذا در انبار شرکت این رنگ در کیفیت*های مختلف موجود می*باشد.
فرش نمازی
نحوه خرید فرش محرابی مسجد
برای خرید فرش نمازی برای نمازخانه و مساجد و حسینیه*ها بهترین راه این است که اول یک کروکی از محل مورد نظر به کارشناسان ارائه دهید تا متراژ دقیق مورد نیاز شما با حداقل میزان پرتی تعیین شود تا هزینه*های خرید فرش نمازخانه برای شما به حداقل برسد؛ چراکه فرش محرابی یا سجاده فرش به صورت رولی و با عرض 1.25 متر بافته می*شود و تعداد رول*ها و طول هر رول فرش نمازخانه مسجد با توجه به کروکی که شما از محیط حسینیه یا مسجد ارائه می*دهید به صورت دقیق*تر قابل تعیین بوده و در نهایت، سفارش شما با توجه به متراژی که تعیین شده و کیفیت بافتی که مد نظر شماست در مدت زمان کوتاهی بافته شده و برای شما به شهرتان به صورت مستقیم از کاشان ارسال می*شود.​
 

پیوست ها

  • فرش_سجاده_ای_لاکی.jpg
    فرش_سجاده_ای_لاکی.jpg
    125.7 کیلوبایت · بازدیدها: 5

جدیدترین ارسال ها

بالا