قفل شدن آي دي ياهو

سلام
دوستان آي دي ياهو من باز نميشه و ميگه يوزر يا پسورد اشتباه است در حالي كه من ميتونم وارد ميلم بشم!!!!!!!!!!!1
 

NextWorld IT

Active Member
من هم يادم مياد چند سال پيش این مشکل برام بوجود اومد
yahoo messenger رو uninstall کنيد بعد تماّمی register های مربوط بهش رو هم پاک کنيد
دوباره نصب کنيد مشکله شما بايد حل شده باشه
 
نه خير

اين مشكل به اين سادگي حل نميشه

چند دليل براي بروز اين مشكل هست كه تك تك توضيح ميدم

ياهو فرمي رو در اختيار كاربران قرار داده كه اگر كسي در ياهو مسنجر براي اونها دچار مشكل كنه از طريق اين فرم از فرد مورد نظر شكايت بشه
اگر اين شكايت به تعداد 5 بار برسه با 5 آي پي متفاوت ياهو آي دي فرد خاطي رو به مدت 3 ماه لاك ميكنه

مشكل دوم از اينه كه ياهو پس از بوجود اودن پچ هاي كه اجازه ميده با بيش از 1 آي دي آنلاين بشي ترتيبي رو اتخاذ كرد كه هر كس با يك آي پي بيشتر از 2 آي دي رو لاگين كنه و در روم ها وارد شه آي دي مذكور به مدت 6 ماه لاك ميشه

مشكل بعدي روش گامپ آي دي شما هست ... اين روش رو توضيح نميدم به چه صورت هستش ولي در اين صورت آي دي شما براي هميشه لاك ميشه ... چون عده اي ممكن هست از اين روش سوء استفاده كنند توضيح نميدم(هر چند خيلي ها مي دونن)

به هر حال همه ي اين اتفاقات فقط به دست متخصصين امر امنيت حل ميشه و شما يا بايد از اونا كمك بخواين يا اينكه منتظر بازز شدن مجدد آي ديتون

اگر سپوال ديگه اي هست در خدمتم

===============
محمد






.
 

NextWorld IT

Active Member
NorTh HaCkeR گفت:
نه خير

اين مشكل به اين سادگي حل نميشه

چند دليل براي بروز اين مشكل هست كه تك تك توضيح ميدم

ياهو فرمي رو در اختيار كاربران قرار داده كه اگر كسي در ياهو مسنجر براي اونها دچار مشكل كنه از طريق اين فرم از فرد مورد نظر شكايت بشه
اگر اين شكايت به تعداد 5 بار برسه با 5 آي پي متفاوت ياهو آي دي فرد خاطي رو به مدت 3 ماه لاك ميكنه

مشكل دوم از اينه كه ياهو پس از بوجود اودن پچ هاي كه اجازه ميده با بيش از 1 آي دي آنلاين بشي ترتيبي رو اتخاذ كرد كه هر كس با يك آي پي بيشتر از 2 آي دي رو لاگين كنه و در روم ها وارد شه آي دي مذكور به مدت 6 ماه لاك ميشه

مشكل بعدي روش گامپ آي دي شما هست ... اين روش رو توضيح نميدم به چه صورت هستش ولي در اين صورت آي دي شما براي هميشه لاك ميشه ... چون عده اي ممكن هست از اين روش سوء استفاده كنند توضيح نميدم(هر چند خيلي ها مي دونن)

به هر حال همه ي اين اتفاقات فقط به دست متخصصين امر امنيت حل ميشه و شما يا بايد از اونا كمك بخواين يا اينكه منتظر بازز شدن مجدد آي ديتون

اگر سپوال ديگه اي هست در خدمتم

===============
محمد






.

حرفاي شما درست
این چيز هايی هم که شما گفتيد درست من اگاهی داشتم
امّا اخرين باری که این مشکل براي من پيش اومد 4-5 سال پيش بود
من هم با این کار خيلی راحت مشکلم حل شد...كمتر از 5 دقيقه

قصد جسارت ندارم امّا اگر کمی متواضع تر باشيد ضرر نميکنيد...
شما طوری حرف ميزنيد انگار مدير داخلي سايت ياهو هستيد... :arrow:
يا اینکه پشت يه supercomputer نشستيد داريد مدل سازی ميکنيد... :arrow:

ممنونم
 
بله nextworldit عزيز حق با شما هست پوزش بنده رو پذيرا باشيد

بنده نه مدير داخلي ياهو هستم نه هيچ كس ديگه فقط اطلاعات و تجربيات اندكم رو تقديم دوستان علاقه مند مي كنيم

پشت سوپر كامپيوتر هم ننشستم ولي به نظرم ارزش معلومات يك شخص به داشتن سوپر كامپيتر و مدل سازي كردن نيست

بنده از شما عذر مي خوام و اميدوارم موفق باشيد

بله حق با شما است
ممكنه كه ياهو مسنجر ايشون بوسيبه ي باگ SSP12 مورد آسيب قرار گرفته باشه و اعلام ميكنه كه پسورد ايشون اشتباهه

با تشكر از شما دوست عزيز آقاي nextworldit

------------------------
محمد
 
سلام دوستان
من مشكلم از ياهو مسنجرم نيست چون از كافي نت هم امتحان كردم و نشد
اگر دوستان راه حلي سراغ دارند بگيد
خيلي حياتيه
 
والا من تمامي راهاي ممكن كه به ذهنم مي رسيد رو تقديم كردم !!!

--------------
محمد




.
 
فريبرز جان من كجا حرفه اي هستم؟؟؟؟؟؟؟؟

والا كي ايو به شما گفته ؟؟؟؟

: O

شما مي توني يك كار راحت بكوني و به سرويس ياهو ميل بزني و موضوع رو مطرح كني !!!
طي مراحلي آي دي رو بهت بر مي گردونن !!!

اين راحت ترين كار ممكن هست از نظر من !!!


مشكلي پيش اومد در خدمتم !


---------
محمد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا