قرص ایمدین لوماسیس (ضد چروک و جوانساز)

mehrdad24

New Member
ایمدین مکمل معروف جوانسازی پوست است. قرص ایمدین زرد برای سنین بالای 30 تا 50 سال قابل مصرف است. قرص ایمدین تایم پرفکشن به دلیل داشتن ترکیبات خاص در سراسر دنیا مطرح است. نوع و دوز ترکیبات ایمدین با تمام ژن های پوستی و در انواع مختلف سازگار است. شما به راحتی می توانید نظرات مصرف کنندگان قرص ایمدین را در سایت های معتبر بین المللی مطالعه کنید. در ادامه ترکیبات منحصربه فرد ایمدین را معرفی می کنیم:
پروتئین نوعی ماهی

ترکیب اصلی قرص ایمدین را نوعی ماهی تشکیل داده است که پروتئین بدن آن با پروتئین بدن انسان بسیار نزدیک است. این ترکیب کاملا مشابه عنصر اصلی تشکیل دهنده کلاژن و الاستین پوست بوده و از آنجایی که ساختار آن کاملا با بافت پوست یکسان است به راحتی جذب پوست می‌شود. این عصاره پروتئینی به ترمیم سلول های پوست کمک کرده و به مرور لک های پوستی درمان می شود. همچنین رطوبت پوست افزایش می یابد و پوست شفاف تر و یکدست تر می شود.

عصاره گوجه فرنگی

لیکوپن فروت یا عصاره گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است. همان طور که می دانید یکی از علل اصلی پیری پوست قرار گرفتن در معرض آسیب رادیکال های آزاد است. عصاره گوجه فرنگی موجود در قرص ایمدین قادر است از این آسیب‌ها جلوگیری کند. اثر آنتی‌اکسیدانی لیکوپن فورت ۱۰۰ برابر بیشتر از ویتامین E می‌باشد.

عصاره هسته انگور

عصاره هسته انگور موجود در قرص ایمدین از تخریب فیبرهای کلاژن و الاستین پوست جلوگیری می‌کند و باعث جوان ماندن پوست شما می‌شود. بر اساس تحقیقات، مواد موثره موجود در هسته انگور تا ۵۰ برابر قوی‌تر از ویتامین E و تا ۲۰ برابر قوی‌تر از ویتامین C عمل می‌کنند. به همین خاطر پوست را به‌خوبی در برابر اثرات مضر اشعه UV و رادیکال‌های آزاد محافظت می کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا