قرار دادن پلیر و فایل مخصوص آن در یک پک اتوران

S.T.A.R.S

New Member
سلام دوستان..

من یه پلیر دارم که فایل موزیکی با پسوند مخصوص خودشو اجرا می کنه. می خوام این دو تا رو تو یه فایل exe داشته باشم تا وقتی رو exe کلیک می کنم، پلیر بطور اتوماتیک فایل رو اجرا کنه. (یعنی اینکه خود به خود بره رو گزینه File> Open و فایل مربوطه رو انتخاب کنه)

آیا همچین چیزی امکان پذیره ؟

ممنون
 

S.T.A.R.S

New Member
والا من کد نویسی بلد نیستم اما یه چیزایی می تونم ازش سر در بیارم. واسه Autorun هم از AMS استفاده می کنم. کاری که کردم این بودش که یه پروژه جدید تو AMS ساختم و یه دکمه تو صفحه انداختم و از قسمت Properties گزینه Run Program رو انتخاب کردم و پلیر مورد نظرمو انتخاب کردم. بعدش به تب Script رفتم و کد مورد نظر رو وارد کردم. (البته اسم فایل رو عوض کردم)

گمونم کدی که دادین مربوط به برنامه دیگه ای باشه چون این کد تو Add Action پیشفرض AMS نبود.

ممنون میشم اگه بتونین از طریق AutoPlay راهنمایی کنین.
 

amin2dpr

Well-Known Member
دوست عزیز اینجا فرومبرنامه Multimedia Builder هستش و مطرح کردن این سوال اینجا اشتباه هستش.

در هر صورت من برنامه اتوران سازی دیگه ای کار نکردم و بلد نیستم، جدا از اینکه تو برنامه های اتوران سازی چیزی رو بیشتر از Multimedia Builder قبول ندارم و اگه می خوای اتوران بسازی Multimedia Builder

و اگه میخوای نرم افزار کاربردی درست کنی، بهتر برید یه زبان برنامه نویسی یاد بگیری مثال سی پلاس پلاس

اگه سوالی درباره Multimedia Builder داشتید میتونم راهنماییتون کنم...
 

S.T.A.R.S

New Member
آخ می بخشید. فک نمی کردم که Multimedia Builder اسم برنامه باشه. با خودم گفتم که لابد انجمنش مرتبط با Multimedia هستش. والا تاپیکی با عنوان AMS جایی ندیدم. البته تونستم مشکلمو یه جورایی رفع کنم. AMS یه تم موزیک داره که یه لیست موزیک و یه Windows Media Player توش embed شده و فقط کافیه که mp3 ها رو تو پوشه بریزی و اجرا کنی. اما من می خواستم با هر پلیر خاصی هم بشه این کارو کرد.

به عنوان آخرین سوال به نظر شما راهی هست که عوض Windows Media Player آدرس پلیر مورد نظر خودمو بدم و به صورت embed شده اجرا شه ؟ آیا میشه هر پلیری رو تو محیط یه برنامه autorun ساز embed کرد ؟ اگه embed شدن امکان پذیر نباشه اونوقت به صورت pop up که می تونه اجرا شه درسته ؟ (سوالمو به صورت کلی پرسیدم و منظورم برنامه خاصی نبود)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا