قالب فلت سام - ابر قالب چند منظوره وردپرس

negar32

New Member
قالب فلت سام یک قالب وردپرس چندمنظوره با ویژگی‌های فوق العاده است که اجازه می‌دهد که وب‌سایت‌های مدرن و جذابی داشته باشید و امکانات مختلفی و پیشرفته‌ای را در اختیار قرار می‌دهد، به طوری که در پروژه‌های مختلف می‌توانید قالب فلت سام استفاده کنید.

ویژگی‌هایی مانند عدم نیاز به نصب افزونه‌های متعدد و زیاد، سرعت لود عالی، استایل کاربر پسند و طرح‌های مناسب ساخت فروشگاه آنلاین، وبلاگ از دیگر مزایای استفاده از قالب چند منظوره فلت سام است.

ویژگی‌های ورژن ۳,۱۷ قالب فلت سام​

در نگارش ۳.۱۷ ویژگی‌هایی مانند انیمیشن‌های لوتی، ایجکسی کردن دکمه‌های افزودن به سبد خرید صفحه محصول ووکامرس، بهبودیافتگی کدنویسی قالب در فلت سام قرار گرفته و پوسته فلت سام از بیشتر از قبل بهتر شده است.
پوسته فلت سام | قالب فلت سام فارسی

هر نوع وب سایتی را با فلت سام طراحی کنید

هر نوع وب سایتی را با فلت سام طراحی کنید​

کافیست که به قالب Flatsome مسلط شوید و به قابلیت‌های آن پی ببرید تا به صورت اعتیاد وار در پروژه‌های مختلف از آن استفاده کنید! نمی‌شود از سادگی و زیبایی و در مقابل امکانات فلت سام به راحتی گذشت.
با صفحه ساز UX فلت سام که یک صفحه ساز داخلی و اختصاصی این قالب وردپرس است، می‌توان صفحات فوق العاده پیشرفته با انیمیشن‌های جذاب و طرح‌های پیچیده و داینامیک پیاده سازی کرد.
تنظیم‌های نامحدود به همراه صفحه ساز اختصاصی

تنظیم‌های نامحدود به همراه صفحه ساز اختصاصی​

تنظیمات قالب Flatsome بسیار زیاد است و این موضوع باعث شده که بعنوان طراح سایت بتوانید وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین مختلف با قابلیت‌های پیشرفته با این تنظیمات به آسانی طراحی کرد.
فلت سام از صفحه سازهای دیگر مانند افزونه المنتور پرو به خوبی پشتیبانی می‌کند، اما می‌تواند از صفحه ساز داخلی قالب Flatsome هم در کنار صفحه ساز دیگری مانند المنتور و ویژوال کامپوزر استفاده کرد.
بهینه شده برای سرعت لود سایت و عملکرد فوق العاده

بهینه شده برای سرعت لود سایت و عملکرد فوق العاده​

قالب Flatsome برای دستگاه‌های مختلف مانند دسکتاپ، تبلت، موبایل کاملاً بهینه شده و همین بهینه‌گی فلت سام موجب شده که سرعت لود قالب و مرور صفحات، سریع و خوب باشد.
از نظر UI و UX هم فلت سام به خوبی طراحی شده و کاربران و بازدیدکنندگان به بهترین شکل ممکن به وب سایت و فروشگاه دسترسی خواهند داشت و این مورد از ویژگی‌های مهم فلت سام است.
طراحی شده برای فروش محصول و کالا

طراحی شده برای فروش محصول و کالا​

قالب Flatsome برای ساخت و راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین بسیار حرفه‌ای و کاربر پسند طراحی شده و رعایت نکات ریز در طراحی استایل‌ها، باعث جذابیت و در نتیجه اعتماد مشتری می‌شود.
قالب فلت سام برای ساخت انواع فروشگاه اینترنتی با افزونه ووکامرس، گزینۀ مناسبی است و امکان پیاده سازی ایده‌های ساخت فروشگاه زیبا و پیشرفته و مدرن با فلت سام میسر خواهد بود.
دارای چندین طرح جذاب و مدرن برای هدر سایت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا