قابلیت biped برای C4Dq

شروع موضوع توسط amirsss ‏15 ژانویه 2012 در انجمن ابزارهای سه بعدی

  1. amirsss

    amirsss Member

    ارسال‌ها:
    180
    تشکر شده:
    228
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام دوستان

    دو سالی بود که فعالیتم اینجا به شدت کم شده بود البته اینجا سر میزدم گاهی ولی لاگین نمیکردم
    واقعا عذر میخوام لازم به ذکره که منم تقریبا 6 سال پیش اینجا ثبت نام کردم ( چقدر عمر زود میگذره )

    از امین عزیز که اینجا رو خوب گردونده خیلی ممنونم . دادا خدا قوت ترکوندی !

    راستش من با پلاگین Cactus3D.Character.Bundle به شکل خوبی ریگینگ رو تو نستم توی سی فور دی 10 پیاده کنم

    دو سال پیش من با نویسنده این پلاگین مشورت کردم برای اضافه کردن biped به سی فور دی اما خوب از اونجایی که من توان پلاگین نوشتن ندارم و برام سخته و از طرفی چون سر طرف شلوغ بود به نتیجه ای نرسیدم

    هم اکنون ( اکنون که چه عرض کنم حدودا 2 سال پیش ) من یه اسکلت کامل بدن انسان طراحی کردم که هر گونه حرکتی ازش بر میاد در حد عالی

    حالا میخوام بدونم کسی هست که بتونه به من کمک تا این اسکلت کامل رو بصورت یک قابلیت برای سی 4 دی در بیارم که مثلاً با کلیک بر روی biped این اسکلت ایجاد شه ؟؟

    نمیدونم منظورم رو خوب رسوندم یا نه ؟؟؟

    :rose:
     
    نوشته شده توسط amirsss در ‏15 ژانویه 2012
    Amin 4D از این پست تشکر کرده است.
  2. Amin 4D

    Amin 4D مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    1,705
    تشکر شده:
    3,645
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام امیر جان، خوش اومدی برادر.
    امیر جان من زیاد در مورد biped و قابلیت ها و روش کارش نمی دونم، اما توی ورژن 13 همون طور که حتما می دونی اتوریگ رو به ماژول کاراکتر اضافه کردن و انصافن هم چیز خیلی با حالی ساختن و خیلی جالب و قویه.
    یه سری نمونه کار با همین اتوریگ رو می تونی توی فیلم زیر ببینی:
    http://www.maxonexchange.de/video/products/newr13/cmotionexamples.mov
    توی این دوسالی که شما وقت گذاشتین برای یادگیری ریگ حرفه ای بروبچه های شرکت ماکسون هم زحمت زیادی برای این قابلیت جدید کشیدن و این تازه سال اوله که اضافه شده به Cinema 4D و مطمئنا سال های بعد قابلیت های زیادی و جالب دیگه ای فقط به این اتوریگ و سی موشن اضافه خواهد شد و فکر کنم این دقیقا همون چیزیه که شما دنبالشین.
    ولی بازم من اگه کمکی از دستم بر بیاد بسی خوشحال می شم در خدمت باشم.
    راستی، یه توضیحی در مورد biped روش کارش و قابلیت هاش بگین ممنون می شم امیر جان.
    شاد باشین و موفق.
     

    پیوست ها:

    نوشته شده توسط Amin 4D در ‏15 ژانویه 2012
    Fa، Holmium و amirsss از این ارسال تشکر کرده اند.
  3. amirsss

    amirsss Member

    ارسال‌ها:
    180
    تشکر شده:
    228
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام بر امين عزيز

    بيپد يک کارکتر اسکلت سازي شده است اما کارکتر هم بش نميشه گفت ! بيشتر استخوان بندي هست که با اجزايي مثل مکعب و کره ساختن . قابليت خوبي داره در مکس مثلا راه رفتن رو خيلي ساده ميتونيد با چند کليک بش بگيد . اين استخوان رو ميتونيد به کارکتر در مکس نسبت بديد

    راستش منم همچين کارکتري ايجاد کرده بودم و تست هاشو پاس کرده بود

    مثلا عکس زیر که خیلی وقت پیش ساخته بودم

    اون دایناسور هم که عکس نهادی استخوان بندیش مشابه همینه ولی مال من انسان بود

    [​IMG]

    که الان میبینم در 13 خیلی تکامل یافته و توپ شده
    مطمئنم کاکتوس دَن ( استاد ریگینگ سی 4 در ) در این قابلیت دستی داشته

    میشه لطف کنید
    و لینکهای دانلود نسخه 13 رو بزارید ؟
     
    نوشته شده توسط amirsss در ‏15 ژانویه 2012
  4. Amin 4D

    Amin 4D مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    1,705
    تشکر شده:
    3,645
    امتیاز دستاورد:
    113
    سیستم اتوریگ الان خیلی کامل و جالبه و نمونه های کامل و خیلی خوبی برای ساخت ریگ های ساده یا پیشرفته داره.
    سیستم CMotion هم یه سیستم خیلی جالب برای ساخت Walk Cycle و حرکت هایی از این قبیل امیر جان.

    برای پیدا کردن لینک دانلودش هم یه سرچ کوچولو توی http://forum.cgpersia.com/ بزنی پیدا می کنی ورژن 13 رو.
     

    پیوست ها:

    نوشته شده توسط Amin 4D در ‏16 ژانویه 2012
    Fa، SadeghGun و amirsss از این ارسال تشکر کرده اند.

به اشتراک بگذارید