انیمیشن فیلم نمونه کار 2

madmaster_3d

Well-Known Member
سلام. به به لدت بردم. فقط اگر اشکال نداره من ایراد ها رو میگم. فقط فیلم رو هم اجرا کن کنار نظرم دقیق بفهمی منظورم رو
1.اون گاو وقتی پاهاش میرفت عقب یکدفعه زانوش قاطی می کرد میومد جلو
2. اون پسر سوسوله که وزنه بلند میکنه. وفتی وزنه رو میاره بالا قاعدتا یکمی باید باسنش و کمرش رو به پایین بیاد منظورم مثل اونجایی که یکدفعه زور میزنه وزنه رو میزاره اون بالا. باید مثل اونجا باشه.
بقیه اش خوب بود فکر می کنم. ناراحت نشی ها. هدفم از گفتن اشکالات پیشرفت خودت بود
 
خيلي ممنون از نظرات دو دوست عزيز
حق با شماست من منكر ايرادات كار نيستم وسعي مي كنم با بيشتر تمرين كردن وكار ساختن ايراداتمو كمتر كنم و از اين كه ازم انتقاد بشه اصلا ناراحت نمي شم
 

arminAnim

کاربر متخصص
سلام خسته نباشی قشنگ بود.
یکم نیاز داری روی شتاب های اول و آخر حرکتها و پُز ها تمرین کنی و زمان بندی بیشتر بیاد دستت
این ایرادها به چشم من اومد:
بال زدن کبوتر نیاز داره تا خود بال بیشتر خم بشه از وسط خصوصا هنگام برگشتن به بالا
عصبانی شدن کاراکترت می تونست اغراق بیشتری داشته باشه
بلند کردن گوی سنگین، می تونستی برای اینکه سنگینی و فشار رو نشون بدی بعد از اینکه گوی میاد روی سینه، چند قدمی تلو تلو بخوره با این حس که مرکز ثقل اون شیئی سنگین رو کنترل کنه. و یک اشتباهی که انجام دادی اینه که بدن کاراکتر رو به جلو خمه درصورتی که باید رو به عقب خم باشه تا از سینه برای نگه داشتن وزن گوی کمک بگیره ، همینطور دستها نیاز داشت که در نیمه ی پایینی گوی باشه ولی شما در نیمه ی بالایی گوی قرار دادی. در این حالت تقریبا غیر ممکن هست که بشه یک شئی کروی سنگین رو از زمین بلند کرد. اما کلیت حرکت و زمانبندی تقریبا خوبه
پُز های پرش از روی دایو خوب شده فقط زمان بندیش نیاز به اصلاح داره. پیش حرکتها خوبه. یک مشکل هم خود تخته ی دایو داره اینکه ارتعاش بعد از پرش باید سریع تر باشه. اینطوری شبیه Slow motion شده.
زنگ ساعت و بیدار شدن کاراکتر یک مشکل داره. اینکه خیلی سریع و غیرمنطقی و فانتزی از خواب بیدار میشه. شما که در حال تمرین هستی اگر می خوای انیمه رو خوب یاد بگیری باید به یک نکته توجه کنی، اینکه از حرکت های سریع ِ فانتزی دوری کنی و سعی کنی بیشتر حرکتهای منطقی اغراق شده رو اجرا کنی چون در حرکت های سریع یک سری جزئیات از قلم می افته و اجازه نمیده شما شیوه ی صحیح حرکت و قوانین پایه رو یاد بگیری. ایراد دیگه ای که داره شانه ی کاراکتر هست. دست وقتی به اطراف حرکت می کنه (بالا پایین و عقب و جلو ) به همون نسبت هم شانه های کاراکتر باید جابجا بشه. این یک ایراد رایج در انیماتور های درحال تجربه س. ایراد دیگه هم اینه که پایین تنه ی کاراکتر رو ثابت نگه داشتی که باعث می شه کاراکترت مثل مجسمه به نظر بیاد. قبلا هم گفتم، هیچ قسمتی از بدن کاراکتر در هیچ زمانی فیکس و ثابت نیست، به همین خاطر هم هست که انیماتوری کاراکتر سخته. زمانبندی پرش مشکل داره همینطور لگد کوبیدن به ساعت. برای بهتر درومدن اکت کاراکتر می تونستی این کار رو بکنی که بعد از لگد کوبیدن اول یک نگاهی به جلو بکنه - یعنی داره متوجه یک اتفاقی میشه- بعد نگاه به بالا بکنه ، شُکه بشه و بعد ادامه ی حرکت که همون فرار کردن هست. و همینطور بعد افتادن ساعت بد نبود حرکتی برای دست و پا میگذاشتی که حس له شدنش بیشتر در بیاد

این مشکلات رو اگه بتونی رفع کنی کار قابل قبولی خواهد بود. در کل خسته نباشید میگم و امیدوارم تمرین و مشاهده رو متوقف نکنی . اگر به انیماتوری کاراکتر علاقه داری حتما انیمیشن های خوب رو با دقت نگاه کن. مثل رتتویی و شگفت انگیزان. خیلی چیزا دستت میاد
 

hosienmax100

3D Artist
خسته نباشی کارای خیلی خوبی بودن

ایده های قشنگی هم بودن ..

من هم مشکل زمانبندی رو احساس کردم توی کارت اون پرش هم خیلی باحال بود

موفق باشی /
 
سلام خسته نباشی قشنگ بود.
یکم نیاز داری روی شتاب های اول و آخر حرکتها و پُز ها تمرین کنی و زمان بندی بیشتر بیاد دستت
این ایرادها به چشم من اومد:
بال زدن کبوتر نیاز داره تا خود بال بیشتر خم بشه از وسط خصوصا هنگام برگشتن به بالا
عصبانی شدن کاراکترت می تونست اغراق بیشتری داشته باشه
بلند کردن گوی سنگین، می تونستی برای اینکه سنگینی و فشار رو نشون بدی بعد از اینکه گوی میاد روی سینه، چند قدمی تلو تلو بخوره با این حس که مرکز ثقل اون شیئی سنگین رو کنترل کنه. و یک اشتباهی که انجام دادی اینه که بدن کاراکتر رو به جلو خمه درصورتی که باید رو به عقب خم باشه تا از سینه برای نگه داشتن وزن گوی کمک بگیره ، همینطور دستها نیاز داشت که در نیمه ی پایینی گوی باشه ولی شما در نیمه ی بالایی گوی قرار دادی. در این حالت تقریبا غیر ممکن هست که بشه یک شئی کروی سنگین رو از زمین بلند کرد. اما کلیت حرکت و زمانبندی تقریبا خوبه
پُز های پرش از روی دایو خوب شده فقط زمان بندیش نیاز به اصلاح داره. پیش حرکتها خوبه. یک مشکل هم خود تخته ی دایو داره اینکه ارتعاش بعد از پرش باید سریع تر باشه. اینطوری شبیه Slow motion شده.
زنگ ساعت و بیدار شدن کاراکتر یک مشکل داره. اینکه خیلی سریع و غیرمنطقی و فانتزی از خواب بیدار میشه. شما که در حال تمرین هستی اگر می خوای انیمه رو خوب یاد بگیری باید به یک نکته توجه کنی، اینکه از حرکت های سریع ِ فانتزی دوری کنی و سعی کنی بیشتر حرکتهای منطقی اغراق شده رو اجرا کنی چون در حرکت های سریع یک سری جزئیات از قلم می افته و اجازه نمیده شما شیوه ی صحیح حرکت و قوانین پایه رو یاد بگیری. ایراد دیگه ای که داره شانه ی کاراکتر هست. دست وقتی به اطراف حرکت می کنه (بالا پایین و عقب و جلو ) به همون نسبت هم شانه های کاراکتر باید جابجا بشه. این یک ایراد رایج در انیماتور های درحال تجربه س. ایراد دیگه هم اینه که پایین تنه ی کاراکتر رو ثابت نگه داشتی که باعث می شه کاراکترت مثل مجسمه به نظر بیاد. قبلا هم گفتم، هیچ قسمتی از بدن کاراکتر در هیچ زمانی فیکس و ثابت نیست، به همین خاطر هم هست که انیماتوری کاراکتر سخته. زمانبندی پرش مشکل داره همینطور لگد کوبیدن به ساعت. برای بهتر درومدن اکت کاراکتر می تونستی این کار رو بکنی که بعد از لگد کوبیدن اول یک نگاهی به جلو بکنه - یعنی داره متوجه یک اتفاقی میشه- بعد نگاه به بالا بکنه ، شُکه بشه و بعد ادامه ی حرکت که همون فرار کردن هست. و همینطور بعد افتادن ساعت بد نبود حرکتی برای دست و پا میگذاشتی که حس له شدنش بیشتر در بیاد

این مشکلات رو اگه بتونی رفع کنی کار قابل قبولی خواهد بود. در کل خسته نباشید میگم و امیدوارم تمرین و مشاهده رو متوقف نکنی . اگر به انیماتوری کاراکتر علاقه داری حتما انیمیشن های خوب رو با دقت نگاه کن. مثل رتتویی و شگفت انگیزان. خیلی چیزا دستت میاد
سلام خيلي ممنون از دقتت به كارام
در رابطه با بلند كردن گوي بگم كه كار خوبي اصلا نشده ونمي خواستم جز كارام بذارمش .در انيميشن فكر كنم يكي از سخت ترين كارها بلند كردن وزنست ومن هميشه يه جوريسعي ميكردم از زيرش در برم اما تابو برداشتن جسم سنگين برام شكسته شد و اگه يه بار ديگه اين كاررو انجام بدم مطمينن خيلي بهتر مي شه در مورد دستها هم كوتاهي دستها باعث شد كه دست در جاي درست قرار نگيره شايد با يه كاراكتر ديگه اين كار رو مي كردم بهتر بود
در مورد پرش از روي تخته قبول دارم تخته خوب نبود اما فكر نمي كنم خود پرش مشكلي داشت فكر مي كنم تواين كليپ بهترين كارم همين بود به خاطر تمركزه بالايي كه روي كار داشتم حداقل من متوجه ايرادي نمي شم
در رابطه باساعت يه اشتباه كردم اونم اين كه بعد اتمام كار احساس كردم خوب شده از لحاظ زمان بندي اما فردا باز به كارم نگاه كردم احساس كردم زمان بنديش كنده وبه جاي اين كه جز به جز رو زمان بندي كار كنم يه دفعه كل زمان بنديو سريعتر كردم امان از تنبلي
اما دركل اگه من ميخواستم يه كار بي نقص بسازم مطمينن مي تونستم با تايم كردم كار ميساختم بيشتر وقت مي گذاشتم ونتيجه كار خيلي بهتر مي شد وممكن بود همه ازم تعريف كنند اما سرعت پيشرفت اين طوري خيلي واسه من كمتره من در حال تجربه كردنم ودقيقا كارايي انجام مي دم كه فكر مي كنم از عهدش بر نميام مثل جسم سنگين تو بعضياشون تا حد زيادي موفق مي شم مثل شيرجه تو بعضياشونم نا موفق اما تجربه خوبي ميشه فكر مي كنم اگه به نمونه كار پنجم برسم به اون چيزي كه هدفمه خواهم رسيد
راستي توپ ها چطور بود اين توپ ها رو به خاطر گير دادن خيلي زياد به توپ هاي نمونه كار اولم كار كردم اميدوارم رازي شده باشيد و من ديگه سر بالايي انيميشنو با دنده 4 نرم
بهتر از اينم مي تونستم ايدشم داشتم ولي در همين حد كافي ديدم اميدوارم در حد برادر دوستمون بو بو كه كارش در حد منتوره خوب انيميت كرده باشم !!!!
ممنون
 
آخرین ویرایش:

arminAnim

کاربر متخصص
پیشرفتت خوب بوده اما یک سری مشکلات هست که خودت قادر به دیدنشون نیستی و فقط با گذشت زمان و مشاهده هست که می تونی بهشون پی ببری. همینطوری که خودت راجع به یک سری از کارهات میگی فردا برگشتی و یک سری مشکلات رو دیدی. راجع به توپ ها هم باید بگم خیلی بهتر شده بود اما از نظر من، نه راضی کننده نبود. امیدوارم دلسرد نشی ولی حقیقت اینه که حرکت توپ خیلی مشکله و خود من هم توی انجامش همیشه مشکل دارم. فقط در کُل بهت میگم با هدف اینکه کسی ازت تعریف کنه کار نکن، چون تا 10 سال اول انیماتوری همیشه انتقاد وارده و بدون اگر کسی نقدت نکنه یا تخصصشو نداره یا نمی خواد شما پیشرفت کنی. امیدوارم همزمان با افزایش تجربه های خودت به نکاتی هم که من گفتم دقت کنی و کارهای بعدیت بهتر و بهتر بشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا