فیلر نورامیس چیست و ویژگی و کاربرد آن چیست؟

فیلر نورامیس یک نوع فیلر پایه هیالورونیک اسید است که برای پر کردن چین و چروک صورت و بهبود ظاهر پوست استفاده می‌شود. این فیلر توسط شرکت الرگان تولید می‌شود و دارای ویژگی‌هایی مانند پایداری بالا، قابلیت جذب آب بالا، قابلیت شکل‌دهی مناسب و کاهش احتمال واکنش‌های ناخوشایند است.

فیلر نورامیس برای تصحیح چین و چروک‌های صورت مانند چین دور چشم، چین لب، چین پیشانی، چین بینی و همچنین برای افزایش حجم لب و نرمی پوست استفاده می‌شود. این فیلر می‌تواند به صورت موضعی و با تزریق مستقیم از طریق سوزن به پوست تزریق شود و تاثیرات آن در عرض چند هفته قابل مشاهده خواهد بود و ماندگاری ژل نورامیس نمایان خواهد بود.

با این حال، برای استفاده از فیلر نورامیس باید به دنبال یک پزشک مجرب و متخصص در این زمینه باشید و همچنین پیش از استفاده، باید از مزایا و معایب این فیلر با پزشک خود صحبت کنید تا تصمیم درستی برای خود بگیرید.

طب ایران مرکز فروش انواع فیلر نورامیس​

فروشگاه اینترنتی طب ایران انواع فیلرهای مختلف را به فروش می رساند، که برای اطمینان از صحت و قانونی بودن محصولات،می‌توانید با کارشناسان مجرب طب ایران تماس حاصل نمایید و سوالات خود را بپرسید و همچین از انواع قیمت فیلر صورت مطلع شوید. همچنین، بهتر است قبل از خرید فیلر، با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید تصمیم درستی درباره نوع و میزان فیلر مناسب برای شما بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا