فونت Child های Accordion و ...

***UNIQUE***

Active Member
سلام
من این فایل رو درست کردم اما نمیتونم فونت Child های Accordion را تغییر بدم (مثلا" جاهایی که نوشته شده صنعت تحیر و چاپ و ... ).در ضمن از سمت راست به چپ هم نتونستم تنظیم کنم .property هایی که فکر میکردم برای این مورد بوده رو تست کردم اما جواب نداد .من هم برای اینکه از راست به چپ بشه از space استفاده کردم.
و یه مسئله دیگه اینکه من اگه بخوام این فایل رو رو ی یه سایت بذارم میخواسم قبلش تست کنم که توی نشون دادن و آوردنش در Browser مشکل پیدا نکنه .دقیق نمیدونم باید چه جوری اینو تست کنم. اما وقتی فایل swf اون تو فلش اجرا میکنم از menu View مقدار DownloadSetting رو وی 28.8 قرار میدم و خط قرمز روی 80B است (نمیدونم چه جوری جای این خط قرمز رو تغییر بدم ؟ آخه من یه فایل دیگرو از روی اینترنت دیده بودم خط قرمز روی 133B بود و اصلا" هیچ چیزی بالاتر از اون خط قرمز نداشت )اما برای من اینجوری نیست .ممنون میشم شما تست کنید ببینید مشکل کارم رو بهم بگید .
و یه مسئله دیگه اینکه با فشردن هر کدوم از این شماره ها یه فایل swf سوا توی loader این فایل باز میشه .این بعدا" مشکل ایجاد میکنه ؟؟ حجم این فایل ها باید تا حد خاصی باشه یا باید جدر خاصی تنظیم بشه که توی اجراشون
مشکلی بوجود نیاد ؟؟؟
ممنون میشم برای این موارد راهنمایی کنید
با تشکر
 

پیوست ها

  • TesaList.rar
    62.1 کیلوبایت · بازدیدها: 8

جدیدترین ارسال ها

بالا