فواید استفاده از ایمپلنت دیجیتال

sara_kvz

Member
تمامی مزایایی که در ایملپنت سنتی وجود دارد را می توان در ایمپلنت دیجیتال نیز یافت. مهم ترین مزایای ایمپلنت به طور کلی عبارتند از ظاهر طبیعی دندان، عملکرد مشابه با دندان، عدم نیاز به مراقبت های ویژه، تحریک استخوان فک، حفظ ساختار آن و دوام بالا. مطالعات بالینی صورت گرفته نشان می دهد که ایمپلنت به طور کلی می تواند بیش از ۳۰ سال دوام داشته باشد. تمامی این مزایا را می توان در ایمپلنت دیجیتالی و استفاده از تکنولوژی دندانپزشکی دیجیتال نیز یافت و البته مزایای بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که باید به آن ها اشاره کنیم.

بسیاری از افراد در هنگامی که دندانپزشک مشغول انجام پروسه درمانی است استرس زیادی را تحمل می کنند. این افراد آن است که به نسبت روش های سنتی، زمان بسیار کمتری برای درمان لازم است. طول دوره درمان در روش سنتی برای ایجاد دو ایمپلنت به طور معمول حدود ۱۳۰ دقیقه یا بیش تر به طول می انجامد اما در روش دیجیتال چنین اتفاقی رخ نمی دهد و چنانچه پیش تر نیز اشاره کردیم، طول انجام عمل برای کاشت دو ایمپلنت می تواند حدود ۲۰ دقیقه به طول بیانجامد.

از مزایای استفاده از روش دیجیتال ایمپلنت دندان آن است که بیمار بسیار سریع تر می تواند دندان خود را تحویل بگیرد. از آن جا که دوره بهبودی در روش دیجیتالی به ۵ تا ۷ روز می رسد، فرد می تواند بسیار سریع تر دندان اصلی خود را تحویل بگیرد. دوره درمان به روش سنتی ممکن است تا ۴ ماه به طول بیانجامد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا