قالب ****فلش مموری ****

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
سلام بچه ها..
امروز یکم حالم گرفته بود گفتم بشینم یه کار بزنم.. :)
بیشتر یه تمرین با مکسول این اولین رندریه که با مکسول میگیرم دیگه اگه بده به بزرگی خودتون ببخشید..

-----------------------------------------------

کار هم که با مکس مدلسازی شده و با مکسول هم رندر + کمی فتوشاپ..
فلش مشکی وسط رندرش بلوپیج اومد کامپیوتر ری استارت شد بعد که خواستم دوباره شروعش کنم نشد..
اینه که یکم نویز داره ...:wink:

زمان هر رندر تقریبی فکر کنم 15 دقیقه شد...

...............

منتظر نظراتتون هستم... :)


attachment.php
 

پیوست ها

  • 13.jpg
    13.jpg
    112.8 کیلوبایت · بازدیدها: 54
  • 12.jpg
    12.jpg
    106.3 کیلوبایت · بازدیدها: 14
  • 14.jpg
    14.jpg
    109.2 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    125.6 کیلوبایت · بازدیدها: 9
آخرین ویرایش:

yas_d

Member
خوب شده تبریک :)
اما فکر میکنم سر usb زیاد خوب در نیومده . متریالشم زیاد خوب نیست ( نظر شخصی):rose:
 

E-power

کاربر متخصص
آهرین خوب شده مخصوصا اولی سمت راست :wink:
زمان رندرت هم خیلی خوبه.
فقط قسمت مشکی رنگ یو وی نداره فک کنم
:green:
.
.
موفق
 

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
سلام
به به واسه رندر اول خیلی هم خوبه.من همین الانش با vray نمی تونم همنچین رندری بگیرم:green:
سریعتر برو سراغ مسابقه.ما با این کارا راضی نمی شیما....
:rose:
 

madmaster_3d

Well-Known Member
خیلی قشنگه ولی مجید جون ولی شما کاربر متخصص مدلینگ هستی. انشالا کار های قوی تری از شما رو ببینیم :rose:
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
خوب شده تبریک
اما فکر میکنم سر usb زیاد خوب در نیومده . متریالشم زیاد خوب نیست ( نظر شخصی)

ممنون..
سر usb درسته متریالش مناسب نیست اگه شد یه رندر دیگه میگیرم.. :rose:


چه وضعشه:د:د
بیا تو مسابقه:د
آفرین خوب شدن:د

سلام بهرنگ..
ممنون..


آهرین خوب شده مخصوصا اولی سمت راست
زمان رندرت هم خیلی خوبه.
فقط قسمت مشکی رنگ یو وی نداره فک کنم
.
.
موفق

به به استاد مکسول.. :green:

ممنون احسان ولی این یو وی که گفتی یعنی چی؟ بگو تا تو رندر بعدی اصلاحش کنم...راستی من اینجا از هیچ نوری استفاده نکردم..
میشه یه راهنمایی در این مورد بکنی..چه نوری تو صحنه بزارم؟


بدنه اصلی usb از سر usb بزرگتر شده
واير کار هم می ذارين؟

ممنون خودمم به غیر عادی شدنش شک کردم تو رنرد بعدی اصلاحش میکنم..
وایر هم گذاشته شد.. :)


سلام
به به واسه رندر اول خیلی هم خوبه.من همین الانش با vray نمی تونم همنچین رندری بگیرم
سریعتر برو سراغ مسابقه.ما با این کارا راضی نمی شیما....

سلام
ممنون عباس جان بهت پیشنهاد میدم بیای سمت مکسول خیلی خوبه.. :green:


همه دوستان تقریبا همه چیز رو گفتند فقط 4 گیگ رو بکن 64g حالشو ببر

سلام این فلشا 64 نداره.. :green: ممنون:rose:

مجید جان کار زیبایی شده

ممنون عماد جان به تاپیک سر زدی..


خیلی قشنگه ولی مجید جون ولی شما کاربر متخصص مدلینگ هستی. انشالا کار های قوی تری از شما رو ببینیم

ممنون
بیشتر یه کار تمرینی بود تو دو سه ساعت بیشتر داشتم با مکسول سر وکله میزدم.. :green:
دوستان ببخشید سطخ گالری رو اوردم پایین.. :green:
 

max vray

کاربر VIP
سلااااااااااااااااااام
اتفاقا رندر خوبی شده مخصوصا واس اینکه اولین رندرت با این موتور رندر هستش.
این زدی تا واسمه مسابقه را دستت بیاد موتور رندر:green:که میاد:rose:
موفق و پیروز باشی:rose:
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
سلااااااااااااااااااام
اتفاقا رندر خوبی شده مخصوصا واس اینکه اولین رندرت با این موتور رندر هستش.
این زدی تا واسمه مسابقه را دستت بیاد موتور رندرکه میاد
موفق و پیروز باشی

ممنون محمد جان شما هم موفق باشی.. :green:

سه تا رندر جدید گرفتم جایگزین قبلی ها کردم...
تغییرات : مدلسازی کامل سر usb ، تغییر متریال و بزرگتر کردن سر usb..


پست اول ویرایش شد...
 

*farshid*

کاربر VIP
خوب شده ... منتظر مدل های پرکار تر و رندر های برستیکینگتر مکسول هستیم ... :rose:
 

E-power

کاربر متخصص
مجید منظورم از یو وی Uvw Map بود :green:
.
رندرهای جدیدت هم خوب شذه آهررین .
.
.
مکسول منبع نور به شکل مکس و وی ری نداره . مکسول متریال امیتر(Material Emitter) داره .
به این صورت که جسمی رو به عنوان مبع نور مشخص میکنی با تنظیماتی
مثل شدت نور کلوین و چیزای دیگه .
.
ساخت متریال امیتر هم ساده است :
یه متریال مکسول ایجاد کن ، BSDF رو پاک کن (کلیک راست روی آن و گزینه ی Delete)
پایین پنجره ی سفید رنگ توی همون متریال مکسول چند تا حرف انگلیسی وجود داره (D , L , E , B) .
هر کدوم مخفف یه کلمه است .
روی E کلیک کن . مخفف Emitter . یه لایه امیتر ایجاد شد .
یه سری پارامترها هم داره که ساده است . مثل وات = شدت و قدرت نور ، کلوین = رنگ نور بر و چیزای دیگه .
حالا این متریال میتونی به یه جسم نسبت بدی . اون جسم میشه منبع نورت .
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
خوب شده ... منتظر مدل های پرکار تر و رندر های برستیکینگتر مکسول هستیم ...

ممنون فرشید جان
ایشلاه برای دفعه بعد قصد دارم با یه چیز پر دیتیل تر با مکسول رندر بگیرم ...


maxwell هم مثل فرای سیستم قوی میخواد؟

تقریبا عین همن سیستم قوی میخواد مگرنه عذابه...


مجید منظورم از یو وی Uvw Map بود
.
رندرهای جدیدت هم خوب شذه آهررین .
.
.
مکسول منبع نور به شکل مکس و وی ری نداره . مکسول متریال امیتر(Material Emitter) داره .
به این صورت که جسمی رو به عنوان مبع نور مشخص میکنی با تنظیماتی
مثل شدت نور کلوین و چیزای دیگه .
.
ساخت متریال امیتر هم ساده است :
یه متریال مکسول ایجاد کن ، BSDF رو پاک کن (کلیک راست روی آن و گزینه ی Delete)
پایین پنجره ی سفید رنگ توی همون متریال مکسول چند تا حرف انگلیسی وجود داره (D , L , E , B) .
هر کدوم مخفف یه کلمه است .
روی E کلیک کن . مخفف Emitter . یه لایه امیتر ایجاد شد .
یه سری پارامترها هم داره که ساده است . مثل وات = شدت و قدرت نور ، کلوین = رنگ نور بر و چیزای دیگه .
حالا این متریال میتونی به یه جسم نسبت بدی . اون جسم میشه منبع نورت .

اهان اون که تکسچر نبود متریال بود خودمم نفهمیدم چرا این شکلی شده چون متریالش یه همچین نقشهایی روش نداره.. :green:
ممنون احسان بابت توضیحات بسیار کاملت خیلی خوب بود...:rose:

اینقدر کار کردن باهاش جذابه که ادم دوست داره هی رندر بگیره...:green:
 

ssevil

Well-Known Member
ناس ناس ناس ناس ناس
عالیهههههههههههههه
مثل همیشه با استعدادی
ادامه بده مجیدووووووووو
 

جدیدترین ارسال ها

بالا