فعالسازی آفیس 2016:معرفی آفیس 2016-قابلیت های آفیس2016

Mahtab Bagheri

New Member
لایسنس آفیس اورجینال 2016


نسخه‌ی نهایی آفیس 2016 در تاریخ 31 شهریور ماه 1394 عرضه شد. آفیس 2016 مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های دسکتاپی همراه با اپلیکیشن‌های وب و موبایل است که بیان‌گر نگاه جدید مایکروسافت به بهره‌وری مبتنی بر رایانه‌های شخصی است. آفیس 2016 به طور رایگان در دسترس مشترکین آفیس 365 قرار گرفته است. همچنین دیگر کاربران نیز می‌توانند به طور جداگانه، آفیس 2016 را خریداری نمایند.

برای ما آفیس 2016 به اندازه‌ای مهم است که گویی این نسخه، اولین نسخه‌ی آفیس است که منتشر می‌شود. در ابتدا، وظیفه‌ی آفیس کنار هم قرار دادن ابزارهای بسیار مهم در کنار هم و قدرت دادن به بهره‌وری هر فرد به طور مجزا بود. این راه و روش کار افراد در آن زمان بود و برای سال‌ها آفیس متناسب با این نیاز عمل می‌کرد. اما امروز، بسیاری از چیزها تغییر کرده است و بیشتر افراد در قالب گروه‌ها و تیم‌های کاری با یک‌دیگر همکاری می‌کنند. در نتیجه آفیس 2016 بهره‌وری تیمی را به جای بهره‌وری فردی ارائه می‌کند.
شاون ویلارون، مدیر گروه برنامه در مایکروسافت

این نقل قول به واقع تعریف آفیس 2016 به صورت خلاصه است. اگر شما هنگام کار خود با اطلاعات سروکار دارید یا یک دانش‌آموز یا دانشجو هستید و یا به هر دلیل دیگری به ابزارهای بهره‌وری استاندارد نیاز دارید، قطعاً آفیس 2016 نیاز شما را به خوبی برآورده می‌کند و نسبت به نسخه‌‌های قبلی آفیس یک سیر تکاملی پایدار و آشکار را ارائه می‌کند. اما آفیس در این نسخه برای یک کارکرد جدید نیز تعریف شده است و آن هموار کردن فعالیت‌های تیمی است.

مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس در حال حاضر در همه جا حضور دارد. علاوه بر نسخه‌های دسکتاپی در ویندوز و مک، مایکروسافت اپلیکیشن‌های آنلاین آفیس و همچنین اپلیکیشن‌های موبایل برای اندروید، iOS و ویندوز فون را نیز در دسترس کاربران قرار داده است.

up.php


ساخته‌شده برای ویندوز 10
زیباتر و سازگارتر
به‌اشتراک‌گذاری آسان‌تر
همکاری هوشمند‌تر
جستجوی هوشمند

---------------------------------------------------------------------------------------------
شرکت رایان نت سهامی خاص به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران

برای تهیه لایسنس اصلی آفیس 2016 و دیگر محصولات مایکروسافت
به وبسایت ما مراجعه فرمایید.

مزایای استفاده از نسخه اصلی

Windows%20Orginal.png


Talee Limited - شرکت رایان نت
همکار رسمی مایکروسافت
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت - ویندوز اورجینال، لایسنس ویندوز، لایسنس آفیس اورجینال، لایسنس ویندوز سرور قانونی
021-28422​
 

جدیدترین ارسال ها

بالا