بی بی کد فضای نشیمن (راهنمایی در مورد تکسچرینگ)

madmaster_3d

Well-Known Member
خوب همینجا بگو همه استفاده کنن. چرا پیغام خصوصی؟!!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!
کارت قشنگه مخصوصا سقفش. ولی متریال مبلت رفلکت داره
 

mgh-max

کاربر فعال
خب تا اینجا که من میبینم دو تا نور استفاده شده یکی از بیرون پنجره یکی از پشت دوربین
جزئیات نور پردازی بشتر بشه بهتره زیر مبلا سایه نیست
تکسچر فرش سایزش کوچیکه واسه همین افت کیفیت پیدا کرده
دیوار سنگی باید حجم و ناهمواری داشته باشه و کیفیت اینجور تکسچرام باید خیلی بالا باشه
اون گوشه گچ بری دیوار چه بلایی سرش اومده؟ :d
شیشه شکست نور نداره به عبارت بهتر هویت شیشه نداره
 

rmreza

Well-Known Member
اگه امکانش هست یک راهنمایی در مورد اینکه شیشه هم رفلکت داشته باشه هم رفرکت بکنید ممنون میشم به هر در ی زدم ام یا رفرکت تنها شد یا رفلکت تنها اگه متریالشهم بزارین ممنون میشم
 

madmaster_3d

Well-Known Member
اگه امکانش هست یک راهنمایی در مورد اینکه شیشه هم رفلکت داشته باشه هم رفرکت بکنید ممنون میشم به هر در ی زدم ام یا رفرکت تنها شد یا رفلکت تنها اگه متریالشهم بزارین ممنون میشم
سلام. رفرکشن رو روی 220 بزار ( در قسمت رنگ ها قسمت value )
رفلکت رو روی 180
و تیک گزیمه fersenal reflection تو همون reflection متریال وری رو بزن ولی L رو نرن که 1.6 خاموش باشه برای رفلکشن.
و diffuse رو می تونی روی 4 بزاری . رنگ شیشت تیره میشه.

اگر نگرفتی خودم بسازم بهت بدم / ولی ساده گقتم می تونی بسازی
 

mgh-max

کاربر فعال
میتونی متریال architecture خود مکس استفاده کنی فقط زاویه صفر درجه رو انعکاس مقدار صفر بده که میشه همون فرنسل یا متریال اماده شیشه نازک اگه وی ری داره میشه من که با منتال کار می کنم اماده همه اینارو داره
 

MBTCG

Member
سلام دوستان

من در زمینه Architectural Visualization تجربه ای ندارم. البته کار با vray و mental ray رو بلدم (نه چندان حرفه ای). تو مدلینگ و تکسچرینگ هم بد نیستم.
سوالی که دارم اینه اگه بخوام Architectural Visualization کار کنم باید نمای داخلی یا خارجی و خودم طراحی کنم یا سه بعدی کردن طرح های دیگران کافیه؟

اما نظر غیر کاشناسیم در مورد طرح:
نور پردازی یکم عجیب به نظر میرسه. مثلا جلوی پنجره رو سقف روشن تر از جاهای دیگست، در صورتی که بیرون اتاق هوا ابری به نظر می رسه. به نظر برای پروژه های realistic بهتره از physical lighting استفاده کنید. (البته اگر این کار رو نکردید)
 

mgh-max

کاربر فعال
توصیه من اینه واسه شروع یادگیری برنامه سراغ یه دکور کامل نری
بلکه به هدف آموزش و یاد گیری از رندرای کوچیک مثل قوری شروع کنی! انواع نور و سایه رو روش امتحان کنی آزمون و خطا کنی فرقا و ویژگی هر کدوم یاد بگیری
در مورد کارای معماری چون یه جور کار رئال حساب میشه حتما باید از متریالای معماری استفاده بشه بقیه متریالا ممکنه تو دنیای واقعی نباشن
 

rmreza

Well-Known Member
با تشکر از لطف شما
دیشب اون قدر ور رفتم تا بالاخره تونستم از راهنمای شما هم متشکرم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا