فسفر پلیت دندانپزشکی با کیفیت بالا

amir6893

Member
مدیک کالا عرضه کننده انواع فسفر پلیت دندانپزشکی با گارانتی و به صورت اقساطی است. مهمترین و اولین کاری که در دندانپزشکی انجام می شود تصویربرداری است زیرا برخی از دندانپزشکان از نوع ریشه ها و آنچه در لثه ها می گذرد اطلاعی ندارند و در صورت عدم انجام تصویربرداری مجبور به کار در دنیای ناآشنا می شوند که افزایش می یابد. یکی از این روش ها فسفر است، ماده ای بسیار ظریف که در معرض نور قرار گرفتن تمام اطلاعات خود را پاک می کند. از این سیستم برای ثبت تصاویر دیجیتالی از دندان های فرد در داخل دهان برای اطلاع از وضعیت دندان ها و ریشه ها استفاده می شود. صفحات فسفری نازکتر از فیلم ها هستند و پس از گرفتن عکس، این صفحات در اسکنر فسفری قرار می گیرند و اطلاعات بیمار روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود. فسفورپلیت با روش کار ساده و راحت خود سرعت و عملکرد سریع تری نسبت به روش های قدیمی دارد. صفحات فسفری دستگاه های تصویربرداری غیر مستقیم هستند. روش کار آنها به این صورت است که سنسور مخصوص آن را روی قسمت مورد نظر قرار می دهیم و بعد از عکس سنسور را داخل دستگاه قرار می دهیم تا دستگاه بتواند عکس را اسکن کرده و به مانیتور منتقل کند. مزیت این روش این است که سنسور بسیار نازک و بی سیم است.

دستگاه فسفر توانست جایگزین اشعه ایکس قبلی شود زیرا این نوع عکاسی از دندان بسیار دقیق تر است و اشعه موجود در آن هیچ آسیبی به افراد وارد نمی کند. تصاویر گرفته شده توسط فسفورپلیت همیشه بسیار دقیق و با کیفیت بوده و به دندانپزشک کمک می کند تا با کمک آن مشکل دندان افراد را به راحتی درک کند. این روش یک رادیوگرافی دیجیتال پیشرفته است که امروزه به صفحه فسفریک معروف است. تشعشعات منتقل شده توسط دستگاه صفحه فسفری در مقایسه با تابش تولید شده توسط اشعه ایکس قدیمی بسیار کم و بی خطر است، زیرا افراد باردار نیز می توانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند. این دستگاه در شناسایی مشکلات دندانی بیماران بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل امروزه در مراکز دندانپزشکی قابل مشاهده است، با وجود این پزشک بهتر می تواند مشکل را شناسایی و درمان کند. همین اهمیت دستگاه های پلیت فسفری باعث شده است که خرید آنها توسط مراکز دندانپزشکی رشد چشمگیری داشته باشد. خرید این دستگاه هم اکنون به صورت آنلاین انجام می شود که مزایای زیادی دارد، با خرید اینترنتی از مدیک کالامی توانید به تمامی مدل ها و نمونه ها دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید با مقایسه نمونه ها از نظر کیفیت و کارایی، بهترین مدل را به راحتی انتخاب کرده و آن را دریافت کنید. هنگام خرید اینترنتی، دستگاه در اسرع وقت با گارانتی کامل در اختیار شما قرار می گیرد. البته نیازی به پرداخت هزینه های گزاف سفر و ایستادن در ترافیک سنگین نخواهید داشت. و خریدی مقرون به صرفه و مطمئن را تجربه خواهید کرد. افزایش خرید این دستگاه باعث افزایش شدید تولید آن شد. برای خرید ایرموتور دندانپزشکی با قیمت مناسب واز یک وارد کننده معتبر پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی مدیک کالا است.

خرید تجهیزات تصویربرداری با نازلترین قیمت در سایت مدیک کالا

تفاوت بین صفحه فسفری و اشعه ایکس:
صفحاتی که در صفحات فسفری هستند پس از اتمام کار در دستگاه قرار می گیرند تا اطلاعات مورد نظر بر روی کامپیوتر نمایش داده شود اما استفاده از تصویر اشعه ایکس مستقیما به کامپیوتر متصل می شود.

کاربرد صفحه فسفری:
در صفحات فسفری، برای تولید یک سیگنال نوری، انرژی ذخیره شده در فسفر از طریق یک واکنش شیمیایی با نور مرئی آزاد می شود که به آن تابش فتوشیمیایی می گویند. انرژی داخل فسفر توسط اشعه ایکس ذخیره می شود و تمامی این فرآیندها بر روی صفحه نمایش تشعشعات فتوشیمیایی انجام می شود که یکی از انواع آشکارسازهای اشعه ایکس است که استفاده از این سیستم خطرات و عوارض کمتری را برای بیمارانی که در معرض اشعه قرار دارند به همراه دارد و می توان گفت که نوعی پل بین دستگاه های آنالوگ و دیجیتال است.

مزایای استفاده از فسفرپلیت:
دستگاه صفحه فسفری دارای طول عمر بالایی بوده و می توان از صفحات آن چندین بار استفاده کرد و به همین دلیل یکی از به صرفه ترین دستگاه ها می باشد.

کار با این دستگاه آسان و راحت است.

می توانید تصاویر گرفته شده را با استفاده از نرم افزار به اشتراک بگذارید.

در فسفر دیگر نیازی به ظاهر شدن تصاویر نیست، تصاویر به صورت دیجیتالی ایجاد می شوند.

کیفیت بالای تصاویر باعث دیده شدن بهتر تصاویر گرفته شده می شود.

خرید انواع دستگاه های اشعه ایکس دندان با کیفیت بالا در دنتلند

معرفی چند صفحه فسفری بالا:
تنوع محصولات در این دستگاه تصمیم گیری را سخت می کند

فسفر چگونه کار می کند:
صفحات فسفری مهم ترین قسمت آن است زیرا صفحات در دهان بیمار قرار می گیرد و با تابش اشعه ایکس قسمت هایی که پرتو از آن عبور می کند سیاه شده و قسمت هایی که تشعشع از آنها عبور نمی کند شفاف می شود. به این ترتیب تصویر دندان گرفته می شود. پس از گرفتن عکس از پلاک، در دستگاه پلاک فسفری قرار می گیرند و پس از انتقال اطلاعات به کامپیوتر، پلاک ها برداشته شده و تصویر مورد نظر برای مشاهده دندانپزشک آماده می شود. هنگام استفاده از این سیستم به دلیل حساس بودن به نور باید دقت زیادی داشت که اطلاعات پاک نشود و در هنگام استفاده از پلاک ها از دستکش یا انبر استفاده شود.

تفاوت بین فسفروپلیت و RVG:
1. هزینه نگهداری صفحات فسفری مناسب و کمتر از RVG می باشد.

2. در پلیت های فسفری، پلیت ها در دهان بیمار قرار می گیرند و پس از عکس برداری، صفحه فسفر در اسکنر قرار می گیرد و روی صفحه نمایش داده می شود، اما در RVG، صفحه در داخل دستگاه کوچکی قرار می گیرد که به آن متصل است. سیستم از طریق سیم و زمانی که عکس گرفته می شود، بلافاصله می توان آن را در سیستم نمایش داد.

3. زمان تصویربرداری RVG کمتر از phosphorplate است، زیرا تصویر در 3 ثانیه نمایش داده می شود.

4. RVG یک سیم ضخیم دارد که با همان سیم در دهان بیمار قرار می گیرد اما این سیم در صفحه فسفری وجود ندارد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا