فر توکار اخوان یا آلتون؟ کدام فر به دیگری ارجحیت دارد؟

amrnj

New Member
خانه های ما هر روز بیشتر به سمت مدرنیته حرکت میکنند و از این موضوع گریزی هم نیست؛ زیرا این سبک و سیاق زندگی، هم خانه و زندگی ما را زیباتر میکند و هم آسایش را برای ما به ارمغان می آورد. خیلی ها میگویند آشپزخانه قلب خانه است اما به نظر من گل سرسبد هر خانه، آشپزخانه است و همواره مهمترین تغییرات در دکوراسیون خانه، از آشپزخانه آغاز می شود. شاید مهمترین تغییر ایجاد شده در آشپزخانه، حذف اجاق گاز فردار و آمدن ترکیب گاز رومیزی و فر توکار به جای آن است. این دو وسیله هم به زیبایی آشپزخانه کمک میکنند و هم امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار میدهند. بنده در یک موضوع جداگانه به گازهای رومیزی موجود در بازار خواهم پرداخت اما در این مقاله با توجه به اینکه به تازگی اقدام به خرید فر توکار کرده ام و شاهد این موضوع بودم که افراد میان دو برند اخوان و آلتون تردید دارند، قصد دارم به تفاوت های این دو برند بپردازم تا در هنگام خرید دیگر هیچ مشکلی نداشته باشید و یک خرید مناسب را تجربه نمایید.

فر توکار اخوان بهتر است یا فر توکار آلتون؟​

5019-m0014-m007-m050-asym-m008-m022-hob-guide-6789253.jpg

اگر بخواهیم بهترین فرهای توکار ایرانی را نام ببریم، قطعا این دو برند در آن جای دارند و حتی در رده های برتر این لیست قرار میگیرند. پس این موضوع که فر توکار اخوان بهتر است یا فر توکار آلتون را دور بیاندازید و متناسب با نیاز خود و توقعی که از محصول موردنظر دارید، خرید خود را انجام دهید. در این قسمت به طور جداگانه با هر یک از فرهای توکار اخوان و آلتون آشنا میشویم.

فر توکار اخوان​

اغراق است که بگویم کسی نیست که نام برند اخوان را نشنیده باشد اما به جرأت میتوان گفت که بیش از 60 درصد کشور یا از محصولات اخوان استفاده میکنند یا در خانه اقوام دور و نزدیک خود این محصولات را دیده اند. اخوان را میتوان خوشنام ترین برند ایرانی فعال در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه نامید که این جایگاه رفیع، ثمره سالها تلاش برای تولید محصولات با کیفیت است. یکی از مهمترین و در عین حال با کیفیت ترین محصولات اخوان میتوان به فر توکار اخوان اشاره کرد.
اینکه فر توکار اخوان، جزء بهترین فرهای توکار ایرانی است، بر کسی پوشیده نیست و مشخصاً برخورداری از ویژگی های منحصربفردی همچون تکنولوژی self clean، یخ زدایی سریع، فن سیرکولیشن، برنامه های پخت متنوع، شلف و ریل تلسکوپی، قفل کودک و حسگر پخت تاثیر بسزایی برای قرار گیری در این جایگاه داشته است.

فر توکار آلتون​

آلتون به نام آشنایی اخوان نیست اما در کیفیت اگر در برخی موارد بهتر نباشد، از اخوان کمتر نیست. گروه صنعتی آلبا گاز نام برند خود را آلتون گذاشت و به دلیل آنکه این نام در زبان فارسی آشنا نیست، تصور افراد این بود که این محصول، خارجی است. البته برخلاف تصور بسیاری، این برند کاملا داخلی است و در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه مانند فر توکار، گاز رومیزی، سینک و ... فعالیت میکند. فر توکار آلتون به مانند رقیب سرسخت خود از ویژگی های خاصی بهره میبرد که از جمله آنها میتوان به بدنه Easy to clean، فن سیرکولیشن، یخ زدایی سریع، گنجایش بالا، تنوع بالا در برنامه های پخت، حسگر پخت گوشت و قفل کودک اشاره نمود.

در آخر تنها این دو برند نیستند که در زمینه تولید و عرضه فر توکار موفق عمل کرده اند. برندهای دیگر ایرانی و خارجی هستند که میتوانند نیاز شما را برطرف نمایند و متناسب با بودجه درنظر گرفته شده توسط شما، محصولات باکیفیتی را در اختیار شما قرار دهند. برای آشنایی با این برندها میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.
https://novinhome.com/بهترین-فر-توکار-ایرانی-و-خارجی/
 

جدیدترین ارسال ها

بالا