فریزر صندوقی صنایع برودتی دنار سرما

sahardp1379

New Member

فریزر صندوقی​

فریزر صندوقی یکی از انواع فریزر صنعتی است که در صنایع برودتی دنارسرما تولید میشود این محصول به دلیل انکه ابعاد کوچکی دارد و فضای کمتری را اشغال میکند بسیار محبوب و پر فروش است ، این محصول دارای بالاترین کیفیت و تجهیزات بسیار زیادی ست و انواع فریزرخانگی ، فریزرطرح قدیم و فریزرهایپری ، تک درب و دو درب و ...... می باشد . که دارای ابعاد و جحم های متغیر می باشد .

این محصول که با نام های فریزر خوابیده ، فریزر بستنی ، یخچال بستنی نیز شناخته می شود یکی از انواع فریزر های صنعتی بوده که بسیارکاربرد دارد . و عمده کاربرد انها به عنوان یخچال بستنی یه فریزر بستنی است . این محصول قادر است که اناع محصولات از جمله محصولات غذایی همچون گوشت ، مرغ ، سبزیجات ، یخ و بسیاری از محصولات را در خود نگهداری کند .

صنایع برودتی دنار سرما تولید کننده انواع فریزرهای صنعتی ازجمله فریزر ایستاده و فریزر صندوقی است که خود دارای انواع مختلفی می باشند .

فروش انولع فریزر صندوقی .jpg

فریزر صندوقی خانگی​

فریزر صندوقی خانگی که بسیار زیبا طراحی شده است می باشد. دارای ابعاد 300 لیتری و 260 لیتری و انواع مختلف دو درب و تک درب میباشد . فریزر های صندوقی تولید شده در صنایع برودتی دنار سرما که بسیار با کیفیت طراحی شده است و دارا ی قابلیت های بسیار زیادی می باشد ، قطعات استفاده شده در این فریزر صندوقی بسیار مرغوب و با بهترین کیفیت می باشد که دارای طول عمر بسیار بالا است . این فریزر برای نگهداری دارو و انواع محصولات غذایی از جمله مرغ ، ماهی ، گوشت و... کاربرد دارد .

این فریزر به دلیل حجم کمی که اشغال می کند یا به عبارتی جا گیر نبودن وهمچنین مصرف پایین انرژی و برق از پرفروش ترین محصولات تولیدی در صنایع دنارسرما می باشد.
این محصول امروزه بیشتر در منازل ، سوپر مارکت های کوچک ، دفاتر کار و شرکت ها همچنین در منطق گرمسیر بسیار کاربرد دارد .
فریزر صندوقی هاپیری قیمت.jpg

فریزر صندوقی طرح قدیم​

یکی از انواع فریزر های صندوقی می باشد که یکی از تجهیزات بسیار مهم و ضروری در فروشگاه های مواد غذایی می باشند . فریزر صندوقی طرح قدیم از گذشته تا کنون بسیار مورد توجه فروشگاه های مواد غذایی قرار گرفته اند ، این فریزر صنعتی در بسیاری از مراکز از جمله تولید بستنی ، پخش مرغ و... برای نگهداری بستنی، مواد پروتئینی و ... استفاده می شود.
فریزرهای تولید شده در صنایع برودتی دنار سرما با بالاترین کیفیت و محصولات بکار برده شده در انها از مرغوب ترین نوع می باشد ، جنس بدنه ی این دستگاه از ورق استیل 304 ساخته شده است بنابراین بسیار در مقابل رطوبت و ضربه بسیار مقاوم است . دارای قدرت موتور بسیار بالا میباشد به دلیل ان که محصولات را به سرعت منجمد کرده و مانع از فاسد شدن آنها شود. این فریزر در دو نوع فریزر صندوقی معمولی و فریزر صندوقی خشک کن تولید می شود وبا توجه به نیاز مشتریان دارای ابعاد و حجم متنوع می باشد . البته این نکته نیز قابل توجه می باشد که یکی از مهمترین عیوب فریزر های معمولی این است که این محصول دارای برفک میباشد ولی نوع خشک ان عاری از هر گونه برفک است .
خرید آنلاین فریزر استیل.jpg

فریزر صندوقی هایپر​

فریزرها یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین دستگاه ها بوده که با ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی از ازدست دادن کیفیت ، طعم و فاید و خراب شدن انها جلوگیری می کند . این محصولات در عین حال که فضای بسیار کمی رادر محیط فروشگاه اشغال می کنند ، حجم زیادی از محصولات را در خود جای می دهند. این محصول در انواع و ابعاد مختلف ساخته شده است و دارای حجم های متنوعی می باشد که توانایی و قابلیت های بسیاری را دارا می باشد .
فریزر هایپری یکی از کاربردی ترین است که به فریزر سوپری نیز هم معروف است و دارای انواع وابعاد مختلف و حجم های متنوع است که با توجه به نیاز خود و متراز محل کار یا خانه یا.... می تواند از نوع کوچک یا بزرگ ان استفاده کنید .فریزر صندوقی هایپرکه به فریزر بستنی نیز نیاز بسیار معروف است یکی از پرمتقاضی ترین نوع فریزر صندوقی می باشد ، چرا که در عین داشتن حجم مناسب برای نگهداری محصولات ، داشتن قیمت مناسب دارای قابلیت های بسیاری می باشد از جمله مجهز به عایق بندی با تزریق فوم پلی یورتان می باشد برای جلوگیری از اتلاف برودت و انرژی و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی ، دارای درب شیشه ای نشکن از جنس سکوریت نشکن ، مجهز به سیستم کنترل دما و نوفراست که این عامل باعث شده که این محصول به یک فریزر بدون برفک تبدیل شود .این فریزر علاوه بر فریزر صندوقی هایپر به فریزر بستنی یه یخچال بستنی نیز شناخته میشود .


منبع : صنایع برودتی دنار سرما

فروش انواع فریزر صندوقی با قیمتی بسیار ارزان + عکس فریزر صندوقی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا