فروش پارتیشن شیشه ای پروانه ای با گارانتی 5 ساله و نصب سریع

پارتیشن شیشه ای پروانه ای

پارتیشن شیشه ای پروانه ای یکی از نوآوری های تکنولوژی ساخت و ساز است که در طراحی و اجرای محیط های مختلف به ویژه مجتمع ها، بیمارستان ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پارتیشن با طراحی زیبای خود توانسته است فضاهای زیادی را در معماری داخلی و خارجی جذاب و کاربردی کند. در این مقاله به معرفی و بررسی مزایا و کاربردهای پارتیشن شیشه ای پروانه ای می پردازیم.

پارتیشن های شیشه ای پروانه ای طرح های ظریف و زیبایی دارند و به همین دلیل ورودی جذاب و مدرنی را ایجاد می کنند. این پارتیشن ها با ظاهر منحصر به فرد خود مخاطبان هدف را جذب می کنند. درهای پروانه ای شیشه ای هنگام باز و بسته شدن به صورت هفت و هشت تغییر شکل می دهند و به همین دلیل به آن ها به این نام می گویند. پارتیشن شیشه ای تاشو پروانه ای به دلیل اجرای مسیر کمترین فضا را اشغال کرده و حداکثر بازشو را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.



شیشه ای که برای پارتیشن های پروانه ای استفاده می شود

برای ساخت پارتیشن شیشه ای پروانه ای باید از شیشه محکم استفاده کرد زیرا پارتیشن ها به عنوان محافظ نیز استفاده می شوند بنابراین باید از مواد محکم در ساخت پارتیشن استفاده کرد. درهای شیشه ای عمدتاً از شیشه سکوریت و شیشه لمینت ساخته می شوند که از استحکام بالایی برخوردار هستند. این شیشه ها می توانند رنگ ها و طرح های مختلفی داشته باشند. علاوه بر این، آنها می توانند شفاف یا مات باشند، بنابراین انتخاب شیشه مناسب به سلیقه و نوع استفاده از پارتیشن بستگی دارد.



ویژگی های پارتیشن شیشه ای پروانه ای

از فریم های جذاب و طرح های مختلف می توان برای ساخت پارتیشن های شیشه ای پروانه ای استفاده کرد تا ورودی ها را چشم نوازتر کند. البته پارتیشن های پروانه ای شیشه ای را می توان بدون قاب نیز طراحی کرد، طرح های فریم S برای پارتیشن های پروانه ای عموما جذابیت بیشتری دارند. پارتیشن های پروانه ای به دلیل نمای شیشه ای امکان دید واضحی از داخل و بیرون ساختمان را فراهم می کنند و به نفوذ نور طبیعی به داخل کمک می کنند که ایده آل است.

نصب پارتیشن پروانه ای شیشه ای نیاز به زمان زیادی ندارد و از آنجایی که حرکت پارتیشن پروانه ای شیشه ای هنگام باز و بسته شدن به صورت افقی است، فضای زیادی را اشغال نمی کنند که همین امر باعث محبوبیت استفاده از این پارتیشن شیشه ای شده است. پارتیشن های پروانه ای به پارتیشن های شیشه ای آکاردئونی و پارتیشن های شیشه ای دوتایی نیز معروف هستند. از آنجا که این پارتیشن های شیشه ای مانند آکاردئون تا می شوند و باز می شوند و یا به دلیل تا شدن در گوشه ای به آنها درهای دوتایی می گویند.



برای دریافت مشاوره و مشاهده بهترین اجرا کننده پارتیشن کشویی باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک کلیک کنید و از وبسایت پارس پارتیشن دیدن کنید.



کاربرد پارتیشن پروانه ای شیشه ای


پارتیشن پروانه ای شیشه ای به دلیل باز شدن وسیعی که در اختیار کاربران قرار می دهند در انواع فضاها و با هر کاربری قابل استفاده هستند. این پارتیشن ها برای رستوران ها، نمایشگاه ها، مراکز خرید، آلاچیق ها، روف گاردن ها، ادارات، ورودی ساختمان های مسکونی و ... مناسب هستند.

طراحی پارتیشن های پروانه ای به گونه ای است که در مواقع نیاز کاملاً باز می شوند و فضای پارچه ای واحد را در اختیار کاربران قرار می دهند و در صورت بارندگی و برف و نیاز به محیط بسته به راحتی می توان پنل ها را در کنار هر کدام قرار داد. دیگر می گیرند و محیط بسته می شود.



قیمت پارتیشن پروانه ای شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای پروانه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  1. ابعاد پارتیشن پروانه ای تاشو: ابعاد و اندازه پارتیشن پروانه ای می تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد. هر چه اندازه پارتیشن بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود
  2. نوع و جنس شیشه: استفاده از شیشه سکوریت با ضخامت بالا برای افزایش ایمنی ممکن است هزینه را افزایش دهد. در ضمن نوع شیشه (مات، رنگی، شفاف و ...) نیز می تواند در تعیین قیمت موثر باشد.
  3. تعداد تیغه ها: یک پارتیشن پروانه ای از چند تیغه شیشه ای تشکیل شده است که توسط یراق آلات به هم متصل می شوند. بنابراین هر چه تعداد لت ها بیشتر باشد قیمت پارتیشن نیز بیشتر می شود.
  4. نوع و نوع متریال استفاده شده: استفاده از مواد با کیفیت و بادوام مانند آلومینیوم که برای تهیه فریم گرد استفاده می شود، می تواند قیمت پارتیشن تاشو شیشه ای را افزایش دهد.
  5. طراحی و سبک: طرح ها یا سفارش های سفارشی برای پارتیشن های خارج از ابعاد استاندارد، قیمت پارتیشن را افزایش می دهد.


به طور کلی برای تعیین قیمت دقیق پارتیشن شیشه ای دو جداره بهتر است با کارشناسان پارس پارتیشن تماس بگیرید تا بر اساس نیاز و مشخصات خاص خود قیمت دقیق را اعلام کنند.



نصب پارتیشن پروانه ای شیشه ای

نصب پارتیشن پروانه ای شیشه ای برای کارشناسان کار پیچیده ای نیست، پنل های شیشه ای به موازات یکدیگر نصب می شوند. این نوع پارتیشن ها دارای دو قسمت هستند. بخشی از آنها ثابت و بخشی دیگر متحرک است. طرح پارتیشن پروانه ای می تواند از یک طرف یا هر دو طرف باز شود. نوع طرح بستگی به سلیقه مشتری و عرض ورودی دارد. معمولا برای ورودی های با عرض زیاد درب های دو طرف بازشو طراحی می شود تا سنگینی باعث لنگر انداختن به یک سمت نشود.



گارانتی و خدمات


در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن شیشه ای پروانه ای و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا