فروش پارتیشن شیشه ای مات با گارانتی 5 ساله و نصب سریع

پارتیشن شیشه ای مات؛ کاربردها، مزایا و معایب

پارتیشن شیشه ای مات یکی از گزینه های مناسب برای تقسیم بندی فضای اداری است. ساختار این نوع پارتیشن ها تماما شیشه ای است و فقط برخی از آنها دارای فریم فلزی می باشند. این نوع پارتیشن ها به صورت تک جداره و دو جداره تولید می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. به طور کلی پارتیشن دوجداره مات استحکام بیشتری نسبت به تک لایه دارد به همین دلیل قیمت این نوع پارتیشن بالاتر است. با استفاده از پارتیشن شیشه ای مات می توانید از حریم خصوصی کارمندان خود محافظت کنید.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.



پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات نوعی پارتیشن است که برای ساخت آن از شیشه مات استفاده می شود. این نوع پارتیشن اغلب برای محیط های اداری یا تجاری استفاده می شود. پارتیشن شیشه ای مات به دلیل شفافیت و طراحی مات شیشه، نور طبیعی را به خوبی به فضا منتقل می کند. این نمونه از پارتیشن ها انتخاب مناسبی برای فضاهای مدرن در محیط های اداری می باشد. از مزایای پارتیشن شیشه ای مات می توان به تقسیم فضا، حفظ حریم خصوصی کارکنان، طراحی متنوع، نور عالی و سهولت نگهداری اشاره کرد.



انواع پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن در فضاهای اداری است. دلیل استفاده از این نوع پارتیشن حفظ حریم خصوصی کارکنان می باشد. به طور کلی پارتیشن ها را بر اساس نحوه نصب، ثابت و متحرک، طراحی، نوع شیشه و ... دسته بندی می کنند. جنس این نوع پارتیشن بدون شک شیشه است. از پارتیشن های شیشه ای مات در فضاهای اداری برای ایجاد فضایی مدرن و زیبا استفاده می کنند. مهمترین ویژگی این نوع پارتیشن شیشه ای نصب سریع و طراحی زیبا می باشد. پارتیشن های شیشه ای مات انواع مختلفی دارند که هر کدام طراحی و ویژگی های متفاوتی دارند.

  • پارتیشن شیشه ای مات سندبلاست
  • پارتیشن شیشه ای مات ساتینا
  • پارتیشن شیشه ای مات لمینت


کاربرد پارتیشن شیشه ای مات

یکی از کاربردهای مهم این نوع پارتیشن های شیشه ای مات این است که با وجود طراحی زیبا، جلوی دید را می گیرند. پارتیشن شیشه ای مات یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق کارگردان در جلسات محرمانه است. این نوع پارتیشن از شیشه مات چند جداره با ضخامت بالا ساخته شده است. پارتیشن ها عمدتا برای جداسازی دو فضا استفاده می شوند.



این نوع شیشه ها به راحتی تمیز می شوند. پارتیشن های شیشه ای مات برای فضاهای اداری در طرح ها، اشکال و ابعاد مختلف تولید می شوند. جابجایی این نوع پارتیشن ها به دلیل وزن کم، آسان است. پارتیشن های شیشه ای دو جداره مات گزینه ای مناسب برای عایق صوتی و حرارتی در محیط های اداری می باشد. شیشه هوشمند در برخی از پارتیشن های شیشه ای مات استفاده می شود. با استفاده از شیشه هوشمند به راحتی می توانید حالت مات پارتیشن را به حالت شفاف تغییر دهید.



برای دریافت مشاوره و مشاهده بهترین اجرا کننده پارتیشن اداری باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک کلیک کنید و از وبسایت پارس پارتیشن دیدن کنید.



مزایای پارتیشن شیشه ای مات


پارتیشن ها وسایلی هستند که برای جداسازی اتاق ها، مغازه ها، آرایشگاه ها، ادارات و غیره استفاده می شوند. از مزایای پارتیشن می توان به نصب سریع و آسان، ارزان و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. یکی از پارتیشن ها پارتیشن شیشه ای است که در دو نوع مات و شفاف تولید می شود. مزایای پارتیشن شیشه ای مات عبارتند از:

عایق صدا داشته باشد

توانایی حرکت

نور طبیعی از شیشه عبور می کند

مقاومت و مدت طولانی

سرعت نصب بالا

و….



عایق صوتی سازگار با پارتیشن شیشه ای

یکی از عناصر مهم مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای کاهش آلودگی صوتی و عایق بندی مناسب در محیط صوتی فضای بسته می باشد. پارتیشن شیشه ای دو جداره عایق صوتی و حرارتی خوبی دارد. یکی از عوامل مهمی که به طور مستقیم بر تمرکز کارکنان تأثیر می گذارد، محیط آرام است.



امکان جابجایی پارتیشن شیشه ای

یکی دیگر از مزایای این نوع پارتیشن، قابلیت حمل آن است. استفاده از پارتیشن های شیشه ای در فضاهای اداری امکان استفاده از آن را در سایر فضاها فراهم می کند.



نور طبیعی در داخل خانه

برای ساخت پارتیشن شیشه ای مات از موادی مانند شیشه های تک جداره و دو جداره استفاده شده است. یکی دیگر از عواملی که بر تمرکز کارکنان تأثیر می گذارد، نور طبیعی و مناسب است. با استفاده از پارتیشن شیشه ای، نور خورشید به راحتی از شیشه عبور می کند. این نوع پارتیشن ها از اشعه های مضر خورشید جلوگیری می کنند.



استحکام پارتیشن ها و دوام عالی


پارتیشن های شیشه ای دارای استحکام و طول عمر بالایی هستند زیرا برای ساخت پارتیشن شیشه ای از مواد آهن و شیشه استفاده می شود. اگر از پنجره های دوجداره با فریم آلومینیومی استفاده کنند، طول عمر بالایی دارند.



سرعت نصب بالا

پارتیشن شیشه ای به صورت مکانیکی نصب می شود و از ملات استفاده نمی شود. روش نصب پارتیشن خشک است. به همین دلیل سرعت نصب در پارتیشن شیشه ای بسیار بالاست.



معایب پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مانند سایر مواد تقسیم کننده فضا دارای معایبی است. اکثر کارفرمایان معتقدند که استفاده از این نوع پارتیشن ها می تواند باعث کاهش حریم خصوصی کارکنان شود، بنابراین پیشنهاد می شود برای حفظ حریم خصوصی از پارتیشن شیشه ای مات استفاده شود. استحکام پایین به دلیل اختلاف حرارت یا ضربه ممکن است شیشه بشکند، برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است از شیشه دو جداره استفاده کنید تا استحکام بالایی داشته باشد.

عایق حرارتی ناکافی، شیشه عموماً عایق حرارتی ندارد، با استفاده از شیشه های چند جداره امکان واکنش به گرما را فراهم می کنید. پارتیشن های شیشه ای گرانتر از پارتیشن های چوبی هستند. این نوع پارتیشن ها نسبت به سایر پارتیشن ها نیاز به تمیزکاری بیشتری دارند. این نوع پارتیشن ها برای مکان های پرتردد مانند بیمارستان ها و مدارس مناسب نیستند.



سخن پایانی



پارتیشن شیشه ای مات یک پوشش شیشه ای است که برای جداسازی فضاهای اداری استفاده می شود. استفاده از این نوع پارتیشن ها را می توان برای حفظ حریم خصوصی، جداسازی یک فضا و طراحی های بسیار مدرن و جذاب آن نام برد. این نوع پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که شامل پارتیشن های ثابت و متحرک می باشد، پارتیشن های ثابت با پیچ نصب می شوند و متحرک ها قابل حمل و جابجایی می باشند. کاربرد اصلی این نوع پارتیشن ها جداسازی فضا و حفظ حریم خصوصی کارکنان است.



گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن شیشه ای مات و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا