فروش پارتیشن شیشه ای ریلی با گارانتی 5 ساله

پارتیشن شیشه ای ریلی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین پارتیشن هایی است که قابلیت حرکت و جمع شدن، باز و بسته شدن را دارد. یکی از مزایای این پارتیشن ها این است که بسیار منعطف هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. پارتیشن های ریلی اغلب برای فضاهایی که ساخت و ساز موقت دارند استفاده می شود. این دیوارهای شیشه ای توسط گیره هایی به کف متصل می شوند و در صورت لزوم به راحتی باز و جابه جا می شوند.

پارتیشن شیشه ای ریلی یا پارتیشن شیشه ای ریلی به پارتیشن هایی گفته می شود که در امتداد محور کف یا سقف حرکت می کنند. ضخامت شیشه سکوریت در این پارتیشن ها به طور معمول 10 میل است. پارتیشن های شیشه ای ریلی عمدتا به صورت پانلی و آکاردئونی استفاده می شوند.

پارتیشن شیشه ای ریلی علاوه بر دارا بودن تمامی مزایای سایر پارتیشن ها از نظر عبور نور خوب و شفافیت، قابل جابجایی بوده و در هر فضا و محیطی قابل استفاده می باشد. برای تغییر سایز محیط کار می توانید از پارتیشن شیشه ای ریلی استفاده کنید و هر زمان که لازم دانستید به راحتی دکوراسیون را تغییر دهید.

پارتیشن های ریلی شیشه ای این قابلیت را دارند که با توجه به مساحت داخلی محیط، ویژگی های محیطی مانند میزان نور، ارتفاع سقف و تناسب با نوع کارایی و کاربری ساختمان از نظر اداری و مسکونی، طرح خود را تغییر دهند. . از این نوع پارتیشن های ریلی شیشه ای برای جداسازی ادارات، فضاهای سازمانی و اشغالی و گاهی اوقات در منزل استفاده می شود.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.



قیمت پارتیشن شیشه ای ریلی

قیمت پارتیشن های شیشه ای ریلی مطمئناً کمتر از دیوارهای ثابت است. این پارتیشن های شیشه ای علاوه بر ریلی بودن می توانند عایق صدا نیز باشند به همین دلیل قیمت آن ها افزایش می یابد زیرا برای این کار باید از شیشه های دو جداره استفاده کنید. جدا از موارد ذکر شده، قیمت پارتیشن شیشه ای ریلی به مواردی مانند رنگ و نوع پارتیشن، نوع طرح و سایز آن نیز بستگی دارد. نوع و ضخامت فریم در مدل های آلومینیومی تاثیر بسزایی در قیمت این نوع پارتیشن دارد. نوع شیشه اعم از سکوریت یا لمینت و ضخامت شیشه از جمله عواملی است که بر قیمت پارتیشن ریلی تاثیر می گذارد.

این نوع پارتیشن های ریلی برای منازل و جداکننده های فضا و اتاق جایگزین مناسبی برای پارتیشن های ثابت هستند. این نوع پارتیشن ریلی به دلیل استفاده از یراق آلات بیشتر قیمت بالاتری دارد اما به دلیل فضای کمی که اشغال می کند در اکثر محیط ها می تواند راه حل بسیار مناسبی باشد.

کاربرد پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن های ریلی شیشه ای طرفداران بیشتری نسبت به سایر پارتیشن ها دارند، یکی از دلایل اصلی محبوبیت بیشتر این محصولات، ردپای کوچک و طراحی مدرن آنهاست. پارتیشن های ریلی دارای مزایای بسیاری از جمله طراحی جذاب، شیک و منحصر به فرد (پارتیشن های شیشه ای ریلی در شیشه های براق، مات و طرح دار و ... قابل سفارش هستند) و هزینه مناسب می باشد. از قابلیت سفارش شیشه تک جداره، شیشه لمینت، امکان نصب سریع، استحکام، شیشه دوجداره و حتی شیشه رنگی اشاره کردند. همانطور که گفته شد مزایای این نوع پارتیشن ها بسیار زیاد است که از نظر زیبایی و سبک و عدم تاثیر بر رنگ محیط می توان به آن اشاره کرد. این مدل از پارتیشن‌های شیشه‌ای ریلی باعث شده در فضاهای محدود کارایی بسیار بیشتری داشته باشند زیرا فضا را باز و بزرگ نشان می‌دهند و در عین حال که محیط را تقسیم‌بندی می‌کنند، بسیار مقرون به صرفه هستند و باعث نور طبیعی می‌شوند. آنها در فضای داخلی احاطه شده اند. یکی دیگر از مزایای این پارتیشن ها نصب سریع و آسان آنهاست.

شیشه بالکن نوعی پارتیشن ریلی است که در آن همان پانل های شیشه ای در کنار هم قرار می گیرند، این پارتیشن بسته به محل نصب می تواند به صورت ریلی یا تاشو باشد.



5 مزیت پارتیشن شیشه ای ریلی

  1. سهولت و سرعت بسیار بالا در نصب پارتیشن


یکی از مهمترین مزیت های نصب پارتیشن شیشه ای ریلی سرعت بالای نصب و اجرای آنها می باشد. به طور کلی سرعت نصب پارتیشن های شیشه ای بسیار سریعتر از دیوارهای ساختمانی است، این پارتیشن ها به شما این امکان را می دهد که آنها را بسیار راحت تر از دیوارهای آجری و گچی نصب کنید و می توانید یک چیدمان اداری مدرن ایجاد کنید. به عنوان مثال، در طول یک جلسه خصوصی، می توانید به سرعت فضای شخصی و خصوصی مورد نظر خود را ایجاد کنید یا می توانید با استفاده از این پارتیشن ها به سرعت فضای کاری خود را به اتاق های کوچکتر تقسیم کنید یا به راحتی و به سرعت محیط کار را در یک فضای باز یا یک کنفرانس بزرگ تغییر دهید.



  1. آکوستیک پارتیشن های شیشه ای ریلی


پارتیشن های شیشه ای ریلی به کاهش صدای محیط در فضاهای کاری بزرگ و شلوغ کمک می کنند بدون اینکه به طراحی و ظاهر اصلی داخلی آسیبی وارد شود، اما اگر می خواهید از پارتیشنی استفاده کنید که عایق بالاتری در مقابل داشته باشد، می توانید از پارتیشن شیشه ای دو جداره برای داشتن گرما و صدا استفاده کنید. .



  1. نوسازی کم هزینه
زمانی که می خواهید طراحی داخلی و دکوراسیون فضای حرفه ای خود را تغییر دهید یا با هدف جذابیت بیشتر محیط حرفه ای خود در آینده برای عموم مردم بهترین و به صرفه ترین کار استفاده از پارتیشن شیشه ای ریلی است. از آنجایی که این پارتیشن ها به صورت قابل حمل طراحی شده اند، می توانید به راحتی و با سرعت بسیار بیشتری نسبت به سایر پارتیشن ها و بدون نیاز به ابزار خاصی آن ها را جابجا کنید، اما اگر به دنبال یک پارتیشن شیشه ای ارزان هستید، پیشنهاد می کنیم از یک پارتیشن شیشه ای ساده استفاده کنید.



  1. بهبود فضای کار از نظر زیبایی
اگر می خواهید در یک ساختمان تجاری هر نوع چیدمانی داشته باشید، پارتیشن های ریلی زیبایی و جذابیت بیشتری به محیط و فضای داخلی دفتر شما می بخشد و آن را برای مشتریان شما در هر بخشی جذاب تر می کند.



  1. نور طبیعی
پارتیشن های ریلی شیشه ای به صاحبان ساختمان این امکان را می دهد که نور طبیعی خورشید را به کل ساختمان هدایت کنند، حتی در تاریک ترین مکان ها در داخل محل کار و خانه. بنابراین با پارتیشن شیشه ای ریلی به راحتی می توان نور طبیعی را در فضای تجاری یا خانگی به حداکثر رساند و محیطی شادتر و شادتر داشت.



برای دریافت مشاوره و مشاهده بهترین اجرا کننده پارتیشن شیشه ای پروانه ای باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک زیر کلیک کنید و از وبسایت پارس پارتیشن دیدن کنید.

پارتیشن شیشه ای پروانه ای - پارس پارتیشن

https://parspartition.com/پارتیشن-شیشه-ای-پروانه-ای

مهمترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای ریلی


پارتیشن های شیشه ای ریلی با حفظ حریم خصوصی افراد در عین حفظ زیبایی و نور محیط، فضای کار را به محیطی الهام بخش، کارآمد و راحت تبدیل کرده و کارایی کارکنان را افزایش می دهد. مهمترین کارکردی که در مورد این پارتیشن می توان به آن اشاره کرد، جداسازی محیط به گونه ای است که ساختار کلی محیط و ماهیت محل کار از بین نرود.



ویژگی های پارتیشن شیشه ای ریلی

تفاوت بین پارتیشن شیشه ای ریلی و پارتیشن شیشه ای ثابت

این دو مدل پارتیشن ریلی و ثابت از نظر روش ساخت و نوع کاربرد آنها در ساختمان های اداری و منازل با یکدیگر تفاوت دارند. یکی از تفاوت های قابل توجه و مهم این دو پارتیشن نحوه نصب آنها با هم است، معمولاً پارتیشن ریلی را می توان به طور موقت در یک مکان نصب کرد. برای نصب این نوع پارتیشن های شیشه ای ریلی نیاز به تخصص خاصی نیست و به سرعت و به راحتی در هر مکانی نصب می شوند. برای نصب و اتصال این نوع پارتیشن ها از بست های مخصوصی استفاده می شود که هنگام جابجایی به راحتی از روی زمین جدا می شوند.

یکی دیگر از تفاوت های پارتیشن ثابت و ریلی طراحی آنهاست. پارتیشن های شیشه ای ریلی بسیار شیک، مدرن، از نظر ظاهری زیبا و مدرن تر از پارتیشن های ثابت هستند. همچنین می توانید طرح یا لوگوی شرکت خود را روی این پارتیشن ها طراحی کنید، حتی می توانید فضاهای داخلی را از هم جدا کنید. خانه طراح مورد علاقه خود را بر روی این نوع پارتیشن های شیشه ای ریلی بسازید.

پارتیشن شیشه ای ریلی داخل یک مسیر مانند آکاردئون باز و بسته می شود. پارتیشن ریلی را می توان در منازل، ادارات و یا هر مکانی که نیاز به جداسازی موقت محیط دارد استفاده کرد. طراحی پارتیشن ریلی هم به صورت پنل (به صورت اسلاید) و هم به صورت پارتیشن تاشو امکان پذیر است.

پارتیشن های شیشه ای دیوارهای شیشه ای هستند که توانسته اند جایگزین دیوارهای گچی و آجری در منازل و ادارات شوند. این دیوارهای شیشه ای بسته به کاربری در محل پروژه می توانند انواع مختلفی داشته باشند که هر کدام بسته به تعداد یراق آلات یا ضخامت شیشه و نوع شیشه استفاده شده قیمت متفاوتی دارند شرکت پارس پارتیشن یکی از بهترین شرکت های تولید کننده در زمینه پارتیشن بندی و طراحی داخلی می باشد، شما عزیزان می توانید لیست قیمت به روز را از طریق وبسایت ما دریافت کنید و یا برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.



گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن شیشه ای ریلی و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا