فروش ویژه کتاب Adobe AIR به زبان بسیار ساده نوشته شده توسط علی عامل

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Avang2005

مدیر انجمن
با سلام خدمت تمامی اعضای فروم مجید آنلاین به ویژه علاقه مندان به مبحث فلش ،

اگر یادتون باشه حدود 7 ماه پیش بود که دوست خوبم محمد ( Avang2005 ) لطف کردند و مطالبی پیرامون کتاب اینجانب در بخش انجمن فلش قرار دادند . از تمامی شما سپاسگذارم که مطالب رو مطالعه کردید و با پیغام ها و تشکر ها تون سبب دلگرمی من شدید.

ادوبی ایر برای توسعه دهندگان

خدا رو شکر میکنم که این فرصت رو در اختیار من قرار داد تا بتوانم این کتاب رو تکمیل و تقدیم حضور شما کنم . جهت آشنایی کلی و کاربردی مبحث AIR میتوان چنین بیان داشت که Adobe AIR ابزاریست برپایه فلش که از طریق آن میتوان اقدام به ساخت اپلیکیشن های متنوع نمود ; به طوری قادر باشند بروی دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف ( از جمله دستگاه های آیفونی ، تبلت ها ، گوشی های موبایل و هم چنین سیستم عامل های ، مکینتاش ، اندروید ، ویندوز و ....) قابلیت اجرا داشته باشند.

طی صحبت هایی که با مدیریت فروم (جناب مجید علوی زاده ) صورت گرفت قرار بر این شد تعدادی از این کتاب در بخش فروشگاه انجمن قرار گیرد تا دوستداران و توسعه دهندگان مبحث فلش بتوانند از این کتاب استفاده لازم را ببرند .

جهت یادآوری خدمت شما عرض میکنم عنوان کتاب ادوبی ایر برای توسعه دهندگان بوده که حاوی یک عدد سی دی شامل مثال های مطرح شده کتاب می باشد. هم چنین فهرست مطالب کتاب به همراه گزیده ای از فصل اول و تصاویر تکمیلی نیز برای شما پیوست شده که در صورت تمایل میتوانید آن ها را دریافت کنید.

امیدوارم توانسته باشم با انتشار این کتاب سهم اندکی در ارتقای سطح علمی مخاطبین برداشته باشم . منتظر انتقادات و نظرات سازنده شما هستم .هم چنین در صورت نیاز به سفارش یا خرید این کتاب می توانید علاوه بر فروشگاه مجید آنلاین از طریق زیر نیز با من در تماس باشید :


" از یاد نخواهم برد که زندگی با تمام دردهایش هم چنان زیباست ... "

علی محمد عامل 17 / 10 / 1391

CD.jpgJeld.jpg
 

پیوست ها

  • Selection.pdf
    232.5 کیلوبایت · بازدیدها: 607
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا