فروش ویژه پارسی هاستر به مناسبت عید

iranads

Active Member
سلام
خبر اول:
با توجه به افزایش تعداد مشتریان, سرور رو از لحاظ سخت افزار ارتقاع دادیم و دیتاسنتر از آمریکا به انگلیس انتقال داده شد که از لحاظ سرعت به مراتب بهتر از سرور قبلی هست.
دیتاسنتر:
http://www.bluesquaredata.com
مشخصات سرور :
intel core 2 due
2 gig ram
port 100mbps
که 2 برابر سرور قبلی هست.. البته گروه ما اعتقاد دارد که باید پله پله به پیش رفت ( همانطور که اول رسلر بودیم و بعد سرور اختصاصی گرفتیم ) و حتما در صورت بیشتر شدن مشتریان و تقاضا سرور بازهم ارتقاع خواهد یافت. فعلا بر اساس تعداد مشتریان و در آمد ماهانه کار میکنیم که یه وقت در اثر هزینه زیادول کن کار هاستینگ نشیم.. ( این چند خط هم از روی صداقت گفتم که حقایق رو گفته باشم )
قیمت های اصلی در سایت درج شده ولی برای عید تخفیف ویژه ای داریم که به کسانی تعلق میگیره که ثبت نام کنند.. سپس برای سفارش ما به دوستانی که از این تاریخ تا 17 فروردین قصد سفارش داشته باشند کد تخفیف میدهیم که در قسمت ثبت سفارش وارد میکنند و خود سیستم همان موقع تخفیف رو از قیمت داخل سایت کسر خواهد کرد.. در ضمن برای روز اول عید هدایای ویژه ای در نظر گرفتیم که اخبار تکمیلی حتما در سایت درج خواهد شد..
در مورد پشتیبانی:
پشتیبانی به صورت 7*24 خواهد بود که از طریق قسمت پشتیبانی سایت و یا تماس از طریق شماره 09121754158
انجام خواهد شد..
باز پرداخت وجه هم تا 15 روز بعد دریافت مشخصات و در صورت عدم رضایت انجام خواهد شد...
برخی از مشتریان ما:
http://mohamadyari.com/ سایت نماینده مردم تالش
http://e107team.com/ سایت فارسی ساز و پشتیبان فارسی e107
http://snmsoftpc.com/ گروه نرم افزاری پارسی
http://zakerin.ir/ http://transsanat.com/ http://r-malek.ir/ و بسیاری دیگر از سایت ها که لیست کامل آنها رو در سایت درج خواهیم کرد..
موفق باشید
بهنام بهشتی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا