فروش هود آزمایشگاهی با شرایط اقساط و گارانتی 5 ساله

sajjad369

New Member
هود آزمایشگاهی چیست؟

دستگاه هود آزمایشگاهی دستگاهی است که در بسیاری از آزمایشگاه ها (مثلاً بیولوژیکی و شیمیایی) استفاده می شود. این دستگاه یک محیط نیمه ایزوله را فراهم می کند که در آن آزمایش ها انجام می شود یا نمونه ها در این محیط نگهداری می شوند.

مهمترین ویژگی هودها فضایی است که ارائه می کنند. به طور کلی، هود برای چندین منظور استفاده می شود:

حذف بخارات و گازهای سمی از محیط

بنابراین بخارات به فردی که آزمایش را انجام می دهد آسیبی نمی رساند.

حفاظت از محیط آزمون

بنابراین آلاینده ها وارد محیط آزمایش نخواهند شد.

انواع هود آزمایشگاهی

هودهای آزمایشگاهی انواع مختلفی دارند. بعضی از این هود ها قابلیت جابجا شدن در محیط را با استفاده از یک بازو دارند و میتوان آنها را دقیقا بالای ظرف واکنش قرار داد. برخی دیگر نیز به صورت کابین دار هستند و تمام آزمایش در داخل این کابین ها انجام می شود.

شرکت حکیم آزما تجهیز با ارائه‌ طیف گسترده ای از معتبرترین تجهیزات آزمایشگاهی و مناسب ترین قیمت هود آزمایشگاهی در تلاش است تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های مختلف آنان را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر فراهم سازد. از این رو پیشنهاد می شود پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسه با کالاهای مشابه با کارشناسان حکیم آزما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۹۲۲۶۵_۰۹۱۹۲۷۲۷۰۵۴

ارتباط با کارشناسان از طریق واتساپ:

09192727054



هودهای بخار با کابین به گونه ای طراحی شده اند که عمدتاً حاوی شیرهای آب، لامپ های Bunsen، لامپ ها، پریزهای برق و سایر تجهیزات مورد نیاز برای آزمایش هستند. این هودها عمدتاً در آزمایشاتی که ممکن است از یک ماده سمی یا مضر استفاده یا تولید شود استفاده می شود. (این ماده مضر می تواند به صورت گاز، مایع یا حتی پودر باشد) این هودها با تهویه مناسب می توانند انواع بخارات سمی را از محیط خارج کرده و از انتشار آنها به محیط آزمایشگاه جلوگیری کنند.

از این هودها می توان برای نگهداری نمونه های خطرناک نیز استفاده کرد.

فوم هودهای مورد استفاده در آزمایشگاه ها دارای کلاس های مختلفی می باشند. هودهای بیولوژیک دارای فیلترهای مخصوصی هستند که از ورود عوامل میکروبی و عفونی به محیط هود جلوگیری می کنند. از این هودها برای پرورش سلول و ... استفاده می شود که نیاز به محیطی استریل دارد. (اکثر هودهای مورد استفاده در کاربردهای بیولوژیکی از نوع لامینار هستند.)

خرید هود آزمایشگاهی

انواع هود آزمایشگاهی در وبسایت حکیم آزما تجهیز به فروش می رسد که می توانید لیست قیمت هودها ی آزمایشگاهی را در وبسایت حکیم آزما مشاهده کنید.

برای خرید دستگاه هود آزمایشگاهی، بر اساس نیاز و کاربری خود، هود مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین می توانید برای مشاوره در زمینه خرید دستگاه بخور آزمایشگاهی با واحد فروش حکیم آزما و شماره های ۰۲۱۶۶۵۹۲۲۶۵_۰۹۱۹۲۷۲۷۰۵۴ تماس بگیرید، یا از طریق واتساپ با شماره 09192727054 ارتباط برقرار کنید.

کاربرد هود آزمایشگاهی

هودهای آزمایشگاهی کاربردهای زیادی در آزمایشگاه های مختلف دارند که در هر آزمایشگاهی به هر شکلی لازم است.

از آنجایی که آزمایشگاه ها لزوماً بهترین تهویه ممکن را ندارند، برای واکنش های خطرناک که شانس تولید گازهای مختلف را دارند، استفاده از هود ضروری است.

برخی از موارد استفاده از هودهای آزمایشگاهی عبارتند از:

مقدار مشخصی را از ظرف ماده ای که ممکن است فرار باشد، بردارید.

انتقال اسیدها و مواد خورنده بین ظروف

ذخیره سازی نمونه های خورنده یا بخار

انجام واکنش هایی که یک محصول جانبی به شکل گاز دارند.

آزمایشگاه های کشت سلولی

آزمایشگاه های شیمی

گارانتی و خدمات

این محصولات کاملا معتبر و استاندارد بوده و دارای مجوز های مختلف می باشد. با خرید از شرکت حکیم آزما تجهیز ازپنج سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت هود آزمایشگاهی و تمامی دستگاه های موجود در سایت حکیم آزما با شماره های ۰۲۱۶۶۵۹۲۲۶۵_۰۹۱۹۲۷۲۷۰۵۴ تماس بگیرید، یا از طریق واتساپ با شماره 09192727054 ارتباط برقرار کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا