فروش عمده سوتین و شورت زنانه شرق

سفارش آنلاین راحت و سریع سوتین و شورت زنانه

شرق فروشگاه سوتین زنانه، دنیایی ار جدیدترین سوتین های زنانه با برند های معتبر سوتین MI ترکبه، سوتین نورتکس ترکیه، سوتین ینین چی ترکیه و سوتین لعیا و سوتین EMA که همه از بهترین برند و باکیفیت ترین های سوتین ترک و سوتین ایرانی هستند.
اگر به دنبال خرید سوتین زنانه با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید، شرق اینجاست تا بهترین ها را به دست شما برساند. خرید جدیدترین سوتین زنانه، سوتین زنانه با قیمت ارزان و کیفیت عالی. خرید انواع سوتین خارجی، سوتین جک دار، سوتین بدون بند زنانه. در سایت فروش سوتین شرق شما می‌توانید انواع مختلفی از سوتین‌ زنانه را با قیمت‌های رقابتی خریداری کنید. خرید اینترنتی سوتین زنانه یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌های خرید لباس زنانه است. برای انتخاب و خرید سوتین زنانه مناسب باید به نوع لباس، فصل مناسب، نوع فعالیت که می خواهید انجام دهید دقت شود. فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی وجود دارند که سوتین‌های متنوعی را ارائه می‌دهند، از جمله فروشگاه لباس زیر شرق. در فروشگاه شرق، سوتین‌های زنانه با انواع مختلفی از جمله سوتین فنردار، سوتین جک دار، سوتین اسفنجی، سوتین فانتزی، سوتین طرحدار، سوتین دانتیل و سوتین لیزری قابل دسترسی هستند. این محصولات با طرح‌های متنوع و رنگ‌های جذاب در این فروشگاه موجود هستند. برای خرید سوتین زنانه مورد نیازتان از فروشگاه اینترنتی شرق دیدن کنید.
خرید شورت زنانه ارزان قیمت از خریدهای ضروری افراد است و همیشه با وسواس خاصی تهیه می شود. شورت زنانه نخی که بصورت شورت زنانه نخی ساده، گلدار،طرحدار، کبریتی، ایرانی و ترک خریداری می شود، یکی از انواع شورت راحتی زنانه است که بصورت شورت روزانه زنانه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. مدل های شورت زنانه انواع مختلفی می باشد که بسته به شرایط شورت زنانه ورزشی برای ورزش و باشگاه، شورت زنانه توری که جز شورت های فانتزی زنانه می باشد مناسب برای استفاده های خاص کاربرد داشته و جز شورت مجلسی زنانه بحساب می آید. شورت زنانه مجلسی جدید یا شورت زنانه مجلسی در تن توری از جمله لباس های زیر زنانه جذاب برای خانم ها می باشد. شورت زنانه برند یا مارک دار قطعا جز شورت شیک زنانه می باشد که از کیفیت برتری برخوردار است و می تواند جز شورت زنانه بادوام باشد.

انواع شورت (شرت) زنانه و دخترانه

انوع شورت زنانه و دخترانه در فروشگاه شرق بعضی از انواع شورت‌هایی که می‌توانید در فروشگاه شرق بصورت اینترنتی خریداری کرد عبارتند از:

1- شورت لامبادا:

شورت لامبادا یا شورت سکس زنانه از جمله شورت هایی است که فانتزی بوده و برای موارد خاص استفاده می شود.شورت لامبادا زنانه شیک باید باشد، شورت زنانه شیک ویژگی هست که در شورت های فانتزی زنانه باید یافت. برای خرید شورت زنانه شرق قطعا بهترین گزینه شماست. شورت زنانه لامبادا برای استفاده در امورات زناشویی است. شورت زنانه لامبادا ظاهر متفاوتی با بقیه مدل ها دارد و برای افرادی با سلیقه خاص مناسب است. شورت لامبادا از انواع شورت های مجلسی زنانه می باشد که برای استفاده خاص گزینه مناسب تری است.

2- شورت نخی زنانه:

یک شورت راحتی زنانه با جنس پارچه تماما نخ، که برای استفاده در منزل، همراه با یک پوشش راحتی و سبک که مناسب فصل بهار و تابستان است. شورت زنانه نخی بهترین گزینه برای استفاده روزمره خانم ها می تواند باشد. با خرید شورت نخی زنانه می توانید این احساس آرامش را به خود القا کنید.

3- شورت راحتی زنانه:

شورت نخی زنونه ویژگی اصلی شرت راحتی زنانه می باشد. یک شورت راحت با جنس نرم و لطیف که برای استفاده در خانه، برای ورزش یا برای یک پوشش خفیف در فصل گرما مناسب است.

4- شورت بندی زنانه:

شورت بندی زنانه، طراحی شده بصورت بندهای باریک می باشد. شورت بندی زنانه بدلیل ظرافت بالایی که در دوخت و طراحی دارد، در هنگام خرید شورت زنانه بندی حتما از سلامت کالا مطلع شوید.

5- شورت برزیلی:

شورت بسیار کوتاه با برش بالا که طرفداران خود را دارد.

6- شورت لیزری:

این مدل شورت زنانه، از جمله شورت های زنونه کوتاه می باشد که تنگ و الگویی شبیه به شورت لیزر تولید می شود که برای استفاده در مجالس مناسب است.

7- شورت توری:

جنس این نوع شورت زنانه از تور می باشد که معمولاً برای استفاده مجالس خصوصی و همراه با ست شلوارک مناسب است.

8- شورت فانتزی زنانه:

خرید شورت زنانه فانتزی که یکی از پرطرفدارترین شورتهای زنانه می باشد، بخاطر طرح و مدل های خاص، مجموعه ای از شورت های جدید و شورتهای شیک زنانه را شامل می شود. شورت فانتزی زنانه جز شورت های مجلسی زنانه می باشد.

9- شورت گیپوری:

یک شورت با جنس گیپوری که معمولاً برای استفاده در مجالس و رویدادهای مهم مناسب است. برای خرید شورت گیپوری زنانه، شرق می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

10- شورت ورزشی:

برای افرادی که به دنبال یک لباس راحت برای ورزش هستند.

انواع مدل سوتین زنانه

1- سوتین شیردهی زنانه

سوتین شیردهی دارای یک دریچه در جلوی سوتین برای دسترسی راحت به تغذیه کودک است که معمولا با دکمه و یا قلاب محکم می شوند که با یک دست قابل جدا کردن باشد.

2- سوتین اسفنجی زنانه

سوتین اسفنجی یا سوتین پد دار به دلیل اسفنج به کار رفته در آنها باعث خوش فرم تر و بزرگتر نشان دادن سینه ها می شوند. این سوتین ها برای بانوانی با سینه های کوچک و یا دارای سینه های افتاده هستند مناسب است. که سوتین اسفنجی به دو سبک فنردار و بدون فنر می باشد.

3- سوتین توری زنانه

سوتین های توری به خاطر جنس تور به کار رفته در آنها جریان هوای خوبی دارند. این سوتین زنانه معمولا پوشش کاملی برای سینه ها دارند.

4- سوتین گیپور زنانه

این سوتین زنانه مشابه سوتین های توری هستند اما طرح هایی را در بافت خود جای داده است. سوتین گیپور شیک تر و مجلسی تر از سوتین توری هستند.

5- سوتین دانتل زنانه

جنس سوتین دانتل مشابه گیپور است، اما با این تفاوت که طرح های دانتل برجسته، خاص تر و ظریف تر است.

6- سوتین هارنس زنانه

سوتین هارنس در واقع با وجود بندهایی نازک بیشتر باعث مهار شدن سینه ها می شود. سوتین هارنس را می توان نوعی سوتین فانتزی در نظر گرفت، که به این مدل سوتین قفسی هم گفته می شود.

7- سوتین فنردار زنانه

سوتین فنردار به سوتینی گفته می شود که در کاپ خود فنرهایی برای لیفت سینه به سمت بالا و نزدیک تر نشان دادن آنها به هم کار شده است که به صورت توکار در دوخت کناری سوتین قرار دارند. این فنرها به صورت نیم دایره ای از جنس پلاستیک یا فلز در زیر کاپ قرار می گیرند.

8- سوتین بدون فنر زنانه

سوتین های بدون فنر فاقد فنر پلاستیکی یا فلزی هستند و باعث لیفت سینه ها نمی شوند. این نوع سوتین زنانه معمولا خیلی راحت است و فشار اضافی به سینه ها وارد نمی کند.

9- سوتین جک دار یا پوش آپ زنانه

سوتین جک دار یکی از مدل های سوتین اسفنجی است. سوتین جک دار طوری طراحی شده که سینه ها را به سمت بالا لیفت می کند، به همین دلیل پوشیدن این نوع سوتین را به خانم هایی که افتادگی سینه دارند پیشنهاد می کنیم.

10- سوتین دکلته زنانه

سوتین های دکلته مناسب استفاده برای زیر لباس های مجلسی که به صورت لباس های دکلته، بدون آستین و بدون یقه می باشند. سوتین دکلته فاقد بند هستند و فرم دهی بالایی دارند که در زمان استفاده باعث زیبایی استایل می شود.

قیمت لباس زیر​

برای خرید آنلاین انواع لباس زیر مردانه و لباس زیر زنانه بسته به جنس و کیفیت لباس زیر قیمت متفاوت دارند. برای خرید اینترنتی لباس زیر ارزان. جدیدترین حراج لباس های زیر خارجی ترکیه ای و ایرانی سایت فروش اینترنتی لباس زیر بهترین انتخاب شما می باشد. در فروشگاه شرق تمامی محصولات اعم از لباس زیر ایرانی و لباس زیر ترکیه ای با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت بصورت آنلاین قابل دسترسی و بررسی می باشد.


فروش عمده لباس زیر زنانه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا