فروش سرور وبینار - با قابلیت 2000 کاربر آنلاین

nojhanacc

Member
Jitsi مجموعه‌ای از پروژه‌های اپن‌سورس است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی راه‌کارهای امنی برای ویدئوکنفرانس را تولید و پیاده‌سازی کنید. در دل Jitsi دو بخش با نام‌های Jitsi Videobridge و Jitsi Meet قرار دارد که امکان برقرای ویدئوکنفرانس روی بستر اینترنت را برای شما فراهم می‌کنند در حالی که پروژه‌های دیگر موجود در این مجموعه، ویژگی‌های دیگری مانند صدا، اتصال (Dial-in)، امکان ضبط کردن، و پخش چندگانه را برای کاربران فراهم می‌کنند.

Jitsi کار خود را به عنوان ابزاری برای ارتباط افراد به‌وسیلهٔ صدا و تصویر در بستر اینترنت آغاز کرد؛ با این حال، در طول مدت یک دهه، این پروژه تبدیل به چیز بسیار بزرگ‌تری شد و امروزه می‌توانیم ویژگی‌های بارز Jitsi را این‌گونه تعریف کنیم:
چرا Jitsi را انتخاب کنید ؟

توسعه فعال و خلاقانه: در وهلهٔ اول و مهم‌تر از همهٔ موارد، Jitsi یک کامیونیتی از دولوپرهایی است که با هدف ارتقاء سطح ویدئوکنفرانس در بستر وب فعالیت می‌کنند.
بستر نرم افزاری محصولات بسیار عالی: نرم‌افزار HipChat و همچنین Highfive بر پایهٔ Jitsi ساخته شده‌اند. در حقیقت، اعضای این کامیونیتی پروژه‌ها و محصولات بسیار زیادی را تولید کرده‌اند که همگی بر اساس سورس‌کد اولیهٔ Jitsi توسعه داده شده‌اند.
یک راهکار کاملاً رایگان برای ویدئوکنفرانس: Jitsi یک راه‌کار ویدئوکنفرانس بسیار مناسب برای کسانی است که نگران حریم خصوصی و امنیت خود هستند؛ به عنوان مثال، روزنامه‌نگاران. محبوبیت بالا و استفاده تعداد زیادی از افراد از Jitsi Meet به عنوان یک جایگزین برای Skype، قطعاً بی‌دلیل نبوده است.
قابلیت نصب روی سرورهای داخلی و شخصی و استفاده بصورت Self Hosted : جیتسی علاوه بر پلتفرم آنلاین خود که بصورت آنلاین و رایگان تحت کلود ارائه می‎شود ، این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون کاهش کیفیت و یا محدودیت های ناشی از تحریم یا فیل*ر شدن این سیستم را روی سرور اختصاصی یا سرور مجازی نصب کنید



jitsi-meeting-750x430.jpg


تمامی سرور های وبینار ادوبی - بیگ بلو باتن- jitsi با قابلیت پشتیبانی 24 ساعته توسط شرکت تجارت الکترونیک نوژن پردازش میباشد

ضمانت ما 7 روز پس از خرید در صورت نارضایتی عودت کامل وجه شماست

خرید-محصول.gif
 

جدیدترین ارسال ها

بالا