فروش سایت 98 آگهی

karpen

New Member
با سلام
به دلیل نداشتن وقت کافی جهت رسیدگی به سایت قصد فروش دارم

نکات و مزایایی که باید به آن اشاره کنم:

1. سایت 98agahi.com در تاریخ 5 آبان 91 افتتاح شد.این سایت توسط سایت ساز ضابط طراحی و هزینه اولیه آن معادل 500 هزار تومان می باشد. ورژن 5.9.6 جهت مشاهده کنترل پنل کلیک کنید.

2. پیج رنک کنونی سایت 2 میباشد. اما با ایجاد بک لینک های خوب و طبیعی ،دقت و حساسیت در تایید آگهی ها و همچنین افزوده مطالب محتوایی دیگر و با توجه به اینکه گوگل حدود 6 ماه است که آپدیت نشده احتمال میرود که پیج رنک بعدی سایت به عدد 4 برسد.

3. تمدید هاست تا یکسال (1393/08/05) صورت گرفته و نیازی به پرداخت هزینه هاست ندارید.البته طبق شرایط فروش سایت ساز ،امکان دسترسی به هاست میسر نیست و با روش تامین هاست فروخته می شود. ( هاست لینوکس آمریکا_ یک گیگ فضا و 6 گیگ پهنای باند ماهیانه)

4. لوگوی اصلی و نهایی سایت حدود 1 ماه است که طراحی شده و قابلیت برندینگ سایت را افزایش میدهد.که فقط هزینه طراحی لوگو برای بنده 300 هزارتومان تمام شده است.

5. تعداد 3 بنر فلش در سایزهای ( 60*468 _ 240*120 _ 120*120 ) برای سایت توسط سایت سی جی بلور طراحی شده که برای تبلیغات بنری در نظر گرفته شده است.

6. غیر از دامنه 98agahi.com مالکیت دامنه 98agahi.ir هم با من هست.که آن هم به خریدار اعطا می شود.

7. سئو بسیار عالی سایت و بهینه شده برای موتورهای جستجوی نظیر گوگل.


قیمت پیشنهادی بنده 800 هزار تومان است. اگر هم نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد نحوه مدیریت و ساختار سایت دارید لطفا با شمار 09125857252 تماس بگیرید.
با تشــــکــر
 
آخرین ویرایش:

mostafae

New Member
سلام. درآمد این سایت حدودا چقدر هست؟ روژانه چقدر وقت لازم هست واسه مدیریتش؟
 

karpen

New Member
سلام. درآمد این سایت حدودا چقدر هست؟ روژانه چقدر وقت لازم هست واسه مدیریتش؟

با سلام
درآمد بستگی داره به اینکه خود شما چقدر خرج سایت کنید
سایت از نظر سئو واقعا عالی است اما میزان بازدید و تعداد آگهی روزانه بستگی داره به برند سازی و اینکه چطور اعتماد کاربر رو جلب کنید
و این امر احتیاج داره به تبلیغات بنری و متنی یا همون بک لینک
تبلیغات بنری چون خیلی گرون هستن از نظر من کارایی و بازده خوبی ندارن مخصوصا برای سایت با موضوع آگهی
اما با گرفتن بک لینک مناسب مخصوصا رنک 5 به بالا توی اکثر جستجوها جزء نتایج اولیه خواهید بود و در نتیجه بازدید و تعداد آگهی ها زیاد می شود.
چون اکثر مخاطب این گونه از سایتها از طریق موتور جستجو مثل گوگل وارد میشن و در صورتی که آگهی خود کاربر بعد از درج در سایت در نتایج اول جستجو ظاهر بشه کاربر اگهی خودش رو تمدید و هزینه پرداخت میکنه

من خودم پارسال بهمن ماه بک لینک 6 و 5 با هم گرفتم و چون با دو کلمه" آگهی رایکان" و "تبلیغات رایگان" لینک شده بودم با همین کلمات بعد از 1 هفته به رتبه 1 رسیدم
اما فقط تاثیر رو این دو کلمه نبود و در بیش از 90 درصد از نتایج در صفحه اول بودم.
اسفند ماه در آمد ماهیانه تقریبا بین 100 تا 150 هزارتوان بود تا اواسط اردیبهشت ماه ( البته تو همان زمان بنر هم گرفتم که یکی از اونا هنوز هم تمدید کرده :بنر "لمپوست" در بالای سایت ماهیانه 50 هزار تومان 6 ماهه) و بعد از اینکه مدت بک لینک تمام شد به خاطر مشکلات مالی که بعد از خرید خانه برایم ایجاد شد نتوانستم تمدید کنم و همینطور بازدید و درآمد سایت کم شد.تقریبا ماهی 50 هزار تومان

اما در صورتی که برای سایت بک لینک گرفته شود هم بازید سایت بالا رفته هم درصد فروش بیشتر می شود و در این میان کسانی هم هستن که بنر تبلغاتی به شما میدهند.
مدت زمان لازم برای مدیریت هم بستگی داره به تعداد آگهی ها. من خودم روزی 1 ساعت وقت میزارم و گاهی اوقات هم مطلب محتوایی اضافه میکنم.همه اگهی ها رو هم تایید نمیکنم مثلا آگهی تکراری، زیر 4 سطر و غیره...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا