فروش دستگاه پک دندانپزشکی با شرایط اقساطی

amir6893

Member
دستگاه بسته بندی اتوکلاو یا دستگاه بسته بندی رول یکی از مهم ترین تجهیزات دندانپزشکی استریل موجود در هر مطب دندانپزشکی است. کارایی این دستگاه در بسته بندی مواد و ابزار دندانپزشکی نهفته است که باید قبل از فرآیند استریلیزاسیون انجام شود. با پک اتوکلاو تمامی ابزارها بسیار مرتب و منظم در بسته ها قرار می گیرند و کاملا آب بندی می شوند. به این ترتیب ابزارها برای مدت طولانی بدون کثیف شدن در بسته می مانند. اگر به دنبال خرید دستگاه پک دندانپزشکی با کیفیت بالا و به صورت اقساطی از یک فروشگاه معتبر هستید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه مدیک کالا است.

این دستگاه در اندازه های مختلف موجود است و شما باید بر اساس نیاز خود مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز خود باشد. هرچه بسته اتوکلاو بزرگتر باشد، قدرتمندتر و کارایی بیشتری دارد. علاوه بر ابعاد، سه نوع بسته اتوکلاو وجود دارد: دستی، نیمه اتوماتیک یا دستی که هر کدام عملکرد منحصر به فردی دارند.

خرید پک دندانپزشکی

برای خرید بهترین پک اتوکلاو دندانی باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید. قبل از هر چیز باید دستگاه را در عرض مناسب با توجه به نیاز خود خریداری کنید و جنس بدنه با کیفیت را انتخاب کنید. دوم اینکه از فروشگاهی بخرید که به شما کارت گارانتی می دهد. بنابراین، در صورت بروز ایراد در داخل دستگاه، می توانید مطمئن باشید که می توانید آن را تعویض کنید.

مدیک کالا بهترین گزینه برای خرید تجهیزات دندانپزشکی به خصوص دستگاه رول است که در تمامی مدل ها و برندها عرضه می شود. طیف وسیعی از محصولات را مشاهده خواهید کرد و بنابراین با دید بهتری خرید خواهید کرد. پس همین الان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از آخرین قیمت پک اتوکلاو همچنین دستگاه جرمگیردندان مطلع شوید. دستگاه مورد نظر شما به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.

عوامل موثر بر قیمت بهترین دستگاه پک دندانپزشکی
عوامل زیادی بر قیمت بسته های اتوکلاو تاثیر می گذارد. به عنوان مثال اگر نوع دستگاه اتوماتیک باشد قیمت آن بسیار بیشتر از نوع دستی خواهد بود. علاوه بر این، جنس بدنه، نوع ترموستات، قابلیت تنظیم آلارم و میزان برق مصرفی می تواند به راحتی قیمت این دستگاه را افزایش یا کاهش دهد.
علاوه بر موارد ذکر شده، کیفیت دستگاه، برند سازنده آن، میزان خدمات پس از فروش و مدت زمان گارانتی در قیمت دستگاه بسیار موثر خواهد بود.

کاربرد دستگاه پک دندانی:
دستگاه پک دندانپزشکی یک دستگاه پایه در مطب های دندانپزشکی است که برای انجام انواع روش های درمانی و فرآیندهای درمانی دندان استفاده می شود. برخی از کاربردهای دستگاه پک دندانی عبارتند از:

آماده سازی ابزار پزشکی: دستگاه بسته بندی دندان شامل ابزار و تجهیزاتی است که برای ایجاد و پر کردن مواد ترمیمی در دندان، برداشتن دندان مصنوعی و تمیز کردن ابزار پزشکی استفاده می شود.
جراحی دهان و فک و صورت: از دستگاه دندانپزشکی برای انجام جراحی های دهان و فک و صورت مانند جراحی دندان عقل، اصلاح لثه و برداشتن جرم استفاده می شود.
تمیز کردن دندان: پک دندان شامل مسواک و خمیر دندان است که برای تمیز کردن دندان های تیز، رفع ترک ها و خطوط ایجاد شده در دندان ها و پس از اتمام درمان استفاده می شود.
گرفتن اشعه ایکس: تجهیزات دندانپزشکی شامل دستگاه های اشعه ایکس است که برای دریافت تصاویر اشعه ایکس از دندان ها و فک ها برای تشخیص بیماری های دندانی استفاده می شود.
نگهداری و استریل کردن ابزار: دستگاه پک دندانی شامل اتوکلاوها و ساتیتورهای مخصوصی است که برای نگهداری و استریل کردن ابزار پزشکی قبل و بعد از استفاده برای جلوگیری از انتقال عفونت به بیماران استفاده می شود.
به طور کلی دستگاه دندانپزشکی وسیله ای بسیار مهم و ضروری برای انجام انواع درمان های دندانپزشکی و حفظ سلامت دهان و دندان بیماران می باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا