فروش انواع کانکس

کانکس‌های پیش مونتاژ شده​

کانکس‌ پیش مونتاژ شده

این نوع کانکس مطابق با پلان و اندازه‌های مورد تایید خریداران محترم و همچنین انتخاب طرح و رنگ دیوارهای داخلی و بیرونی، طراحی و تولید می‌گردد.


کانکس‌های قابل گسترش​

کانکس قابل گسترش

کانکس‌های پیش مونتاژ شده با قابلیت نصب بر روی انواع کامیون ها و کشنده‌ها و یا برای استقرار بر روی زمین بدون نیاز به فونداسیون ساخته می‌شوند.

کانکس مونتاژ در محل​

1623872812031.png
این نوع کانکس‌ها از اسکلت فلزی و دیوارهای پیش ساخته (ساندویچ پانل) تشکیل شده که به صورت بهینه بسته‌بندی شده و در محل مورد نظر مونتاژ می‌گردند.

نمازخانه پیش ساخته​

1623872871644.png

این نوع نمازخانه پیش ساخته برای استفاده در پارک‌ها و گردشگاه‌ها، مناطق نظامی، استراحتگاه‌های بین راهی، نمایشگاه‌ها، مراکز تجاری، اداری و... طراحی شده و ضمن داشتن ظاهری زیبا و همخوان با معماری اسلامی، قابلیت حمل و نصب آسان بدون نیاز به فونداسیون را دارا است.

فروشگاه سیار​

1623872982323.png

فروشگاه‌های سیار با قابلیت استقرار موقت، معمولا برای استفاده درمحیط های جمع و جور شهری و یا فضاهای نمایشگاهی طراحی می‌شود و طبق کاربری مورد نظر، به گونه‌ای تجهیز میگردند تا تمام نیازهای یک فروشگاه را در فضایی بهینه تامین نمایند. ‌


برای اطلاع دقیق از قیمت انواع کانکس بهتر است از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان کارخانه آریا بارون به طور دقیق شما را در جریان قیمت انواع کانکس‌ها با توجه به ویژگی‌های مد نظرتان بگذارند. کانکس‌ها از نظر متریال ساخت، ابعاد، متراژ و نوع کاربری دارای مدل‌های مختلفی هستند از همین‌رو نمی‌توان قیمت تمام شده یک کانکس را به صورت تقریبی عنوان کرد. برای کاهش هزینه‌های مربوط به خرید کانکس می‌توانید اقدام به خرید کانکس دست دوم کنید.




 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا