فروش اقساطی کوره حذف موم

sadegh2170

New Member
کوره‌های حذف موم دندانسازی جزو پرکاربردترین تجهیزات دندانپزشکی هستند که مسئول حرارت دهی روی مواد مورد استفاده در دندانپزشکی هستند. کوره‌های دندانپزشکی در انواع متفاوتی عرضه ی بازار شده‌اند و نقش موثری در ترمیم دندان‌ها دارند. از این رو، طی این مقاله در مورد کوره‌های حذف موم دندانسازی صحبت خواهیم نمود و در انتها یک کوره حذف موم دندانسازی باکیفیت و اقتصادی معرفی خواهیم نمود.

کوره ی دندانپزشکی چیست؟

کوره های دندانپزشکی یکی از پرکاربردترین تجهیزات آزمایشگاه های دندانپزشکی هستند و برای ساخت و قالب گیری مواد مورد استفاده قرار می گیرند.



در اکثر روش های دندانپزشکی از مواد سرامیکی برای ترمیم دندان استفاده می شود. برای اینکه سرامیک ها خواص مکانیکی لازم را به دست آورند، باید تحت عملیات حرارتی خاصی قرار گیرند. با کمک فر دندانپزشکی می توان حرارت لازم را به مواد سرامیکی داد و آنها را برای شکل پذیری در قالب گیری دندان ها آماده کرد.



در تولید اکثر کوره های دندانپزشکی از ورق های فولادی استفاده می شود و عملیات انتقال حرارت توسط المنت ها یا کویل های مولد حرارت انجام می شود. کوره های دندانپزشکی در سه مدل به بازار عرضه شد که در دمای 1200 درجه تا 1150 درجه، 1400 درجه تا 1400 درجه و 1600 درجه تا 1550 درجه قابل استفاده است.

برای اطلاع از قیمت ویبراتور دندانسازی وشرایط اقساط به فروشگاه اینترنتی مدیک کالا مراجعه کنید.



نقش کوره‌ی دندانسازی:



هنگامی که دندانی آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد، دندانپزشک ابتدا سطح آسیب دیده را آسیاب می کند و سپس مواد سرامیکی را با مواد دیگر مخلوط می کند تا ماده ای خمیر مانند ایجاد کند. این ماده خمیری با استفاده از ابزار مخصوص روی دندان قرار می گیرد تا به تدریج شکل دندان را به خود بگیرد. سپس مواد قالب گیری شده برای دستیابی به قوام و استحکام به کوره دندانپزشکی منتقل می شوند.

از آنجایی که از موم در هنگام ریخته‌گری برای تشکیل قالب و حفظ سلامت آن استفاده می‌شود، برای از بین بردن آن‌ها باید از کوره حذف موم استفاده کرد.

کوره حذف موم از نظر ظرفیت انواع مختلفی دارد. از آنجایی که کوره حذف موم خارجی گران هستند، خرید یک کوره حذف موم دندان با کیفیت بالا مهم است. کوره حذف موم کوشا فن یک کوره حذف موم دندانپزشکی با کیفیت ساخت داخل می باشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم.



اطلاعات فنی کوره حذف واکس دندان کوشا فن پارس:

وزن فر:

25 کیلوگرم



ابعاد فر:

عرض: 38 سانتی متر

طول: 38 سانتی متر

ارتفاع: 48 سانتی متر



ابعاد اتاق:

عرض: 16 سانتی متر

طول: 16 سانتی متر

ارتفاع: 10 سانتی متر



حداکثر دما:

2100 درجه فارنهایت معادل 1150 درجه سانتیگراد است



حداکثر مصرف برق:

1800 وات



منبع تغذیه:

210 تا 240 ولت



مشخصات و ویژگی های کوره حذف موم :

این کوره حذف موم دندان وظیفه گرم کردن و موم زدایی سیلندرهای کروم کبالت، نیکل کروم و سایر آلیاژهای دندانی را بر عهده دارد.

زیرا این کوره حذف موم دندان دارای ده برنامه عملکردی مختلف می باشد. بنابراین، تمام تنظیمات را می توان با استفاده از آنها تغییر داد.

کوره حذف موم دندان کوشا فن قابلیت برنامه ریزی میزان حرارت را در مراحل مختلف (زمان، دما و میزان افزایش دما) دارد.

این کوره حذف موم مجهز به محفظه ای با ظرفیت بزرگ است که می تواند 4 سیلندر تقریباً 180 گرمی را در خود جای دهد.

کوره حذف موم کوشا فن دارای صفحه نمایش برای نمایش تمامی پارامترها و سیستم برنامه ریزی هفتگی می باشد.

با استفاده از میکروکنترلرهای این کوره می توان رنگ دقیق دندان ها را تشخیص داد.

سیستم هشدار هوشمند در صورت بروز خطاهای سخت افزاری یا نرم افزاری فعال می شود.



سایر مزایای کوره حذف موم دندان :

مجهز به ترموکوپل K است.

نصب و استفاده از این کوره بسیار آسان است.

در ساخت این کوره از المنت های مرغوب استفاده شده است که باعث افزایش طول عمر محصول می شود.

کاربرد کوره حذف موم :

این کوره حذف موم برای پیش گرم کردن و آماده سازی سیلندرهای ریخته گری برای تهیه فریم های دندان مصنوعی پرسلن و کبالت کروم و سیلندرهای ریخته گری فریم جزئی استفاده می شود.

گارانتی و خدمات

با خرید کوره حذف موم از مدیک کالا از پنج سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهید شد.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد این کوره حذف موم و تمامی دستگاه های موجود در سایت مدیک کالا با شماره های 02193002063 و 09927226552 و 09360007586 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا