فروش اقساطی پیندکس

sadegh2170

New Member
پیندکس

یکی از ابزارهای مهم در دندانپزشکی پیندکس است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. پیندکس نوعی باندینگ دندانی است که به عنوان یک چسب کوچک و محکم روی سطح دندان اعمال می شود. این قسمت عموما از فولاد و تیتانیوم ساخته شده است. پیندکس توسط یک همجوشی مکانیکی مخصوص به دندان متصل می شود و برای حفظ استحکام دندان عمل می کند.پیندکس دستگاهی با سطح متحرک است که در مرکز آن یک مته با قطر پین برای سوراخ کردن کست وجود دارد. همچنین باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود. سوراخ های حفاری را می توان بدون هیچ گونه خطا یا نویز ایجاد کرد. این دستگاه دارای سیستم لیزری است که محل دقیق سوراخ ایجاد شده از بالای ریخته گری را نشان می دهد. کار با دستگاه پیندکس به دلیل دقت بالا و مزایایی مانند عدم نیاز به برداشتن و قرار دادن مدل مومی هنگام کار بر روی کوپ اولیه بسیار محبوب و مورد تقاضا است. البته کار با این سیستم شرایط خاص خودش را دارد. به عنوان مثال، قالب باید به درستی در جای خود قرار گیرد، قالب باید حتی در شرایط چرخش یا واژگونی پایدار باشد و اتصال آن به آرتیکلاتور به راحتی انجام شود. مدیک کالا با ارائه‌ طیف گسترده ای از معتبرترین دستگاه های پیندکس لابراتواری در تلاش است تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های مختلف آنان را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر فراهم سازد. از این رو پیشنهاد می شود پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسه با کالاهای مشابه با کارشناسان مدیک کالا تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کاربردهای مهم پیندکس در دندانسازی

چسباندن دندان مصنوعی: در برخی موارد، دندان مصنوعی یا ایمپلنت به پیندکس متصل می شود. این اتصال ثبات و استحکام بیشتری به دندان مصنوعی می دهد و از حرکت ناخواسته آن جلوگیری می کند.

در ارتودنسی: در درمان های ارتودنسی از پیندکس برای نگه داشتن و ثبت سیم های الکتریکی (سیم ها) استفاده می شود. این سیم ها با استفاده از پینکدس برای تصحیح تراز و قرارگیری مناسب دندان ها نگه داشته می شوند.

تثبیت ترمیم های دندانی: پیندکس می تواند نقش مهمی در تثبیت ترمیم های دندانی مانند ترمیم های پروتز و کرونال داشته باشد. با اتصال پیندکس به دندان، ترمیم ها به طور محکم و مطمئن در دهان قرار می گیرند.

ایجاد اتصالات ثابت: پیندکس می تواند در ایجاد اتصالات ثابت بین دندان ها نقش داشته باشد. از این اتصالات برای ترمیم مشکلات ارتودنسی، بهبود هم ترازی دندان ها و ایجاد فضا برای درمان های دندانی استفاده می شود.

برای مشاهده و خرید قیمت کوره حذف موم کوشا فن با کیفیت بالا و شرایط اقساطی به فروشگاه اینترنتی مدیک کالا مراجعه کنید.

ویژگی های دستگاه پیندکس

طراحی پایدار، مقاوم و متعادل

دارای موتور قدرتمند و کم صدا

توان 100 وات

تایمر هوشمند برای استفاده بهینه

آسان برای استفاده

قابلیت تنظیم عمق سوراخ کاری

سیستم جستجوی نقطه سوراخ کاری پرتو لیزر

دارای فیوز محافظ برای جریان الکتریکی دستگاه

امکان تنظیم عمق سوراخ کاری با استفاده از دسته

مراحل کار با دستگاه پیندکس

قالب ریزی

برای شروع قالب را با گچ استون بدون رولپلاک پر کرد و ریخته گری اولیه را انجام داد. گچ استون را تقریباً 2 سانتی متر از انتهای ریخته گری بریزید تا ضخامت مورد نظر برای برش و ساخت قالب متحرک ایجاد شود. قالب برای خشک شدن و سفت شدن حدود یک ساعت زمان نیاز دارد.

برش قالب

قالب را با یک تریمرخیس یا مرطوب برش دهید. انتهای ریخته گری باید بریده و مسطح باشد و هیچ گونه زیرسازی روی آن نباشد. اطمینان حاصل کنید که پایه ریخته گری کاملاً صاف است. برای تست صافی پایه کاست می توانید کاست را روی میز قرار دهید و از دو طرف آن را فشار دهید. ریخته گری تخت هیچ حرکتی ندارد و تحت این فشار تکان نمی خورد. ضخامت قالب از انتها تا لبه حاشیه ها باید حداقل 15 میلی متر باشد.

سوراخ کاری با پیندکس

محل مورد نظر پین ها را با مداد علامت بزنید، در این روش برای هر ماتریکس دو پین، قسمت های بی دندان و همچنین دندان های نتراشیده قرار دهید.

اتصال پین ها

پین ها را با سیمان سیانواکریلات در جای خود محکم کنید یا اگر با چسب ندارید، برای هر قسمت از یک پین بلند و یک پین کوتاه استفاده کنید.پین های بلند باید به سمت صورت یا لب ها و پین های کوتاه به سمت زبان قرار گیرند. این نوع پین ها دانه های مخصوص به خود را دارند. مهره ها را روی هر یک از پیچ ها قرار دهید. انتهای پین های کوتاه را با موم بپوشانید تا گچ وارد آنها نشود. پین های بلند را با یک نوار موم بپوشانید تا بتوانید در پایان کار به راحتی آنها را از قالب جدا کنید.

برای مشاهده و خرید مدل تریمر با کیفیت بالا و شرایط اقساطی روی لینک زیر کلیک کنید.



لیست قیمت و خرید مدل تریمر مدیک کالا



دستگاه های پیندکس علاوه بر ظرافت، عموما سرعت بالایی نیز دارند. یک دستگاه پیندکس معمولی با سرعت نسبتاً بالا می تواند کار تراشکاری و سوراخ کاری یک مدل را در 8 دقیقه به طور کامل به پایان برساند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید دستگاه به سرعت و زمان کار آن توجه شود. اگر محیط کار شما در طول روز حجم کار زیادی دارد حتما به دنبال دستگاهی باشید که سرعت کار بالایی داشته باشد زیرا با توجه به قیمت های بالای این دستگاه خرید چندین مورد از این عمل غیر ممکن است.گاهی اوقات به دلیل سرعت بالای دستگاه ممکن است کست لیز بخورد. بنابراین لازم است دستگاه شما مجهز به لیزر باشد تا محل گچ گیری در دستگاه به طور دقیق مشخص شود.

گارانتی و خدمات

این محصولات کاملا معتبر و استاندارد بوده و دارای مجوز های مختلف می باشد. با خرید از فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی مدیک کالا ازپنج سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد پیندکس و تمامی دستگاه های موجود در سایت مدیک کالا با شماره های 02193002063 و 09927226552 و 09360007586 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا