فروش اقساطی آرچ تریمر

sadegh2170

New Member
معمولاً برای شکل دادن به گچ بری از دستگاه های صاف کننده گچی استفاده می شود. دو نوع تریمر ریخته گری خشک و مرطوب وجود دارد. دستگاه صاف کننده گچ خشک برای جمع آوری گرد و غبار از کاست ها نیاز به ساکشن دارد. دستگاه های صاف کننده آب ریخته گری بیشتر متداول هستند زیرا برای جلوگیری از پخش گرد و غبار به دستگاه جداگانه نیاز ندارند. برخی از آزمایشگاه های دندانپزشکی ترجیح می دهند از مزایای این دو دستگاه استفاده کنند، بنابراین نوع ترکیبی را انتخاب می کنند. اما در لابراتوارهای کوچک معمولا از دستگاه های صاف کننده گچی آبی استفاده می شود زیرا همانطور که گفته شد این دستگاه نیازی به لوازم جانبی ندارد بنابراین بیشتر برای محیط های کوچک مناسب است. آرچ تریمر لابراتواری وسیله ای دستی یا الکتریکی است که برای شکل دادن و صاف کردن سیم های ارتودنسی در آزمایشگاه های دندانپزشکی استفاده می شود. سیم های ارتودنسی برای صاف کردن دندان ها و اصلاح ناهنجاری های بایت استفاده می شود. آرچ تریمرها برای اطمینان از خم شدن و قرارگیری صحیح سیم ها در دهان بیمار ضروری هستند. تریمر دندانسازی معمولاً مجهز به یک موتور قدرتمند با سرعت قابل تنظیم هستند. سرعت ماشین اصلاح با توجه به نیازهای پردازش و نوع ماده ای که باید تراشیده شود تنظیم می شود. برای انجام یک اصلاح دقیق و کنترل شده، دستگاه اصلاح دارای ابزارهای مختلفی مانند تیغه ها و دیسک های اصلاح با قطرهای مختلف می باشد. استفاده از تریمر دندانسازی نیاز به مهارت و تجربه دندانپزشک دارد. اجرای نادرست یا نامناسب این فرآیند می تواند منجر به آسیب به دندان ها یا بافت های نرم دهان شود. بنابراین، آرچ تریمر فقط باید توسط یک متخصص با تجربه استفاده شود.

انواع آرچ تریمر لابراتواری

دو نوع اصلی برش قوس آزمایشگاهی وجود دارد:

آرچ تریمردستی: این آرچ تریمرها دستی کار می کنند و برای کارهای ظریف و دقیق ایده آل هستند.

آرچ تریمر الکتریکی: این آرچ تریمر الکتریکی توسط یک موتور الکتریکی کار می کنند و برای کارهای سنگین تر و سریع تر ایده آل هستند.

برای مشاهده و خرید قیمت سانتریفیوژ با کیفیت بالا و شرایط اقساطی به فروشگاه اینترنتی مدیک کالا مراجعه کنید.

کاربرد آرچ تریمر

تراشیدن دندان های شکسته یا آسیب دیده

آرچ تریمر برای تراشیدن دندان های شکسته، یا آسیب دیده استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه، پزشک می تواند سطح دندان را تراشیده و آن را برای پرکردن، ترمیم تاج ، پل و سایر درمان های دندانی آماده کند.

تراشیدن جوانه های دندان

در طول درمان ارتودنسی، از آرچ تریمر برای تراشیدن جوانه های دندان استفاده می شود. با این کار فضای کافی برای چیدمان صحیح دندان ها ایجاد می شود و ارتودنتیست می تواند بهترین نتیجه را هنگام تراشیدن جوانه ها به دست آورد.

تهیه پروتزهای دندانی

آرچ تریمر برای طراحی و تهیه پروتزهای دندانی مانند تاج، پل و دندان مصنوعی استفاده می شود. با استفاده از تریمر، پزشک می‌تواند شکل و اندازه پروتز را دقیقاً تراشیده و آن را به روشی سازگار با دندان‌های طبیعی قرار دهد.





مزایای استفاده از آرچ تریمر لابراتواری

دقت: آرچ تریمر سیم‌های ارتودنسی با دقت بالا ایجاد می‌کنند که کاملاً با دهان بیمار سازگار می‌شوند.

کارایی: آرچ تریمر به شما امکان می دهند سیم های ارتودنسی را سریع و کارآمد ایجاد کنید.

کنترل: آرچ تریمر به دندانپزشکان و تکنسین های دندانی اجازه می دهد تا شکل سیم های ارتودنسی را بهتر کنترل کنند.

معایب استفاده از آرچ تریمر لابراتواری

هزینه: دستگاه های آرچ تریمرمی توانند گران باشند.

پیچیدگی: استفاده از آرچ تریمرها ممکن است دشوار باشد و به آموزش و مهارت زیادی نیاز دارد.

ایمنی: آرچ تریمرها می توانند خطرناک باشند و باید با احتیاط استفاده شوند.

به طور کلی، آرچ تریمرهای لابراتواری ابزاری ضروری برای دندانپزشکان و تکنسین های دندانپزشکی هستند که می توانند برای ایجاد سیم های ارتودنسی با دقت و کارایی بالا استفاده شوند.

نکات ایمنی هنگام استفاده از آرچ تریمر لابراتواری

همیشه از عینک ایمنی استفاده کنید.

هنگام استفاده از آرچ تریمر مراقب دست های خود باشید.

آرچ تریمر را طبق دستورالعمل سازنده نگهداری و تمیز کنید.

گارانتی و خدمات

این محصولات کاملا معتبر و استاندارد بوده و دارای مجوز های مختلف می باشد. با خرید از فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی مدیک کالا ازپنج سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد آرچ تریمر و تمامی دستگاه های موجود در سایت مدیک کالا با شماره های 02193002063 و 09927226552 و 09360007586 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا