فروش آبسردکن استیل مناسب برای مساجد

solmazsk

Member
انواع آبسردکن
1644064993329.png


آب سرد کن ها در انواع بسیار مختلفی در بازار وجود دارند. این محصول دارای ویژگی های متفاوت می باشند. از آسرد کن در شرکت ها و کارخانه ها، مطب و بیمارستان ها بیشتر استفاده می شود.

آبسردکن برای مسجد
1644065011591.png


آبسرد کن های استیل مناسب برای مساجد و هیئت ها می باشند. این محصول بتا داشتن بدنه استیل از رشد با کتری تا حد زیادی جلو گیری می کند. این محصول آب را تا دمای 6 تا 10 درجه می تواند تنظیم کند. موتور قدرتمند این دستگاه باعث می شود آب در مدت زمان بسیار کمی خنک شد و ثابت بماند. همچنین بدنه استیل این محصول موجب می شود تا از این محصول بتوان در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

آبسردکن استیل
1644065042399.png

آبسردکن های صنعتی
که به آب سرد کن های استیل شناخته می شوند. در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند. این آبسرد کن ها بیشتر در مکان های عمومی ، کارخانه ها، مدارس و حتی مساجد قابل استفاده است و کاربرد دارد. از ویژگی های این محصول می توان به داشتن شیر ضد چکه، موتور سابکول، عایق بندی تزریقی اشاره کرد. همچنین بدنه ی این دستگاه از جنس تمام استیل نگیر می باشد که در رنگ و مزه آب تغییری به وجود نمی آورد. از آب سرد کن های عمومی بیشتر در محیط های روباز استفاده می شود. جنس بدنه استیل این محصول باعث می شود تا از این محصول در مکان های روباز و مرطوب استفاده شود. این محصول قابلیت لوله کشی را نیز داراست همچنین لوله ها این محصول نیز از جنس پلی اتیلن است. آبسرد کن های استیل در انواع تک شیر تا چهار شیر تولید می شوند.در هنگام خرید این محصول به ظرفیت، برند، قیمت و مشخصات فنی این دستگاه دقت کنید.

آبسرد کن مرکزی

آبسرد کن مرکزی
از یک منبع تمام استیل بزرگ تشکیل شده است. از این نوع آبسرد کن در ساختمان های اداری بزرگ، باشگاه و یا حتی بیمارستان ها می توان استفاده کرد. مخزن این نوع آبسرد کن معمولا در خارج از ساختمان و یا بام ساختمان قرار می گیرد. سپس با لوله کشی به سایر طبقات لوله کشی می شود.

آبسرد کن اداری

آب سرد کن اداری
یکی از پر فروشترین نوع آبسرد کن محسوب می شود. این محصول در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. این محصول در سه نوع آبسردکن رومیزی، آب سردکن منبع دار و آبسرد کن مستقیم تولید می شود.
آبسرد کن های منبع دار دارای ورودی لوله کشی نیستند. ورودی این محصول منبع آب و یا بطری است. منبع آب این محصول بعد از هر بار تمام شدن باید به صورت دستی دوباره پر شود. این نوع آبسرد کن دارای قابلیت جابجایی است و فضای بسیار اندکی را اشغال می کند. آبسرد کن های اداری اتصال مستقیم دارای دو ورودی برای تامین آب خنک و آب گرم می باشند. این دستگاه دبه صورت اتوماتیک پر شده اما برای جابجایی نیاز به لوله کشی دوباره دارد.
آبسرد کن برودت سرما

صنایع امین برودت
تولید کننده انواع صنایع برودتی و آبسردکن صنعتی می باشد. این مجموعه با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع آبسردکن صنعتی می کوشد تا محصولات خود را بهترین قیمت و کیفیت به دست مشتریان خود در کمترین زمان ممکن برساند. همچنین شما با خرید از این مجموعه می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه و بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید.

آدرس سایت : aminbrodatsarma.com

09128894239

لینک خرید آبسرد کن امین برودت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا