فروشگاه چای سبز لاغری نوژِین,دمنوش آرامش نوژِین http://nozhintea.ejens.com/

FARAJAHESH_SHOM

New Member
nozhintea.ejens.com

چای لاغری نوژین
چای لاغری نوژین با ترکیب کاملا گیاهی تهیه شده است و مصرف آن باعث کاهش اشتها و جلوگیری از جذب چربی و دفع چربیهای مضر می شود.این چای با کاهش 1 الی 2 کیلو در هفته بدون هیچگونه ضرر مورد تائید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو می باشد.گروه تحقیقات و توسعه نوژین شامل کادر مجرب از متخصصین تغذیه و صنایع غذایی انستیتو تغذیه و صنایع غذایی شهید بهشتی و نخبگان صنایع غذایی دانشگاه صنعتی اصفهان می باشد.این گروه به طور مستمر کیفیت محصولات را بررسی می کنند.سعی ما بر این است محصولی به مصرف کننده ارائه کنیم تا رضایت مشتری کاملا حاصل شود.مشاوران مجرب این شرکت در هر ساعتی از روز پاسخ گوی سوالهای تغذیه شما عزیزان می باشد.

چای لاغری نوژین ، علاوه بر تنظيم سيستم گوارشي بدن و تناسب دهنده اندام مصرف کننده ، روان كننده گردش خون می باشد و منافذ عروق بدن را باز ميكند. به همين لحاظ خستگي هاي ناشی از کارهای روزمره به سرعت از بين مي برد.
چای لاغری نوژین با فرمولاسيون گیاهی و با طعم های مختلف، چاقی شما را در کوتاهترين مدت و بدون هيچ محدوديت غذايی به صورت چشمگیری کاهش می دهد. در این چای لاغری, از جمله بارز ترين و سالم ترین فرآورده های مورد استفاده در لاغری و تناسب اندام و کاهش دهنده وزن می باشد و امروزه توسط متخصصین تغذیه ، در نوشتن جیره و رژیم غذایی برای لاغری استفاده می شود.

چای لاغری نوژِین
چای سبز نوژِین
دمنوش آرامش نوژیِن
آدرس وب سایت: http://nozhintea.ejens.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا