فروشگاه ساز ویرچو

virtu

New Member
با سلام

با استفاده از نسخه ی تجاری فروشگاه ساز ویرچو، راه اندازی سریع یک فروشگاه اینترنتی زیبا و قابل اطمینان و ورود به عرصه تجارت الکترونیک در کمترین زمان ممکن را تجربه کنید.

دموی قالب شش و هفت :
http://www.virtu.ir/demos/t7moderate
http://www.virtu.ir/demos/t6bertha

سایر قالب ها از منوی نسخه تجاری -->قالب ها

جهت مشاهده نمونه کارها کلیک کنید



فروشگاهی که از نظر ظاهری زیباتر و بامفهوم تر باشد بیشتر می تواند مشتری را برای خرید متقاعد کند. مشتری به هنگام مواجه شدن با یک فروشگاه اینترنتی در اولین نگاه به ظاهر آن توجه می کند و فروشگاهی که از نظر ظاهری برای مشتری جذابتر باشد بیشتر آنرا راضی می کند. در واقع در اولین نگاه مهمترین رکن یک سایت یا فروشگاه ظاهر آن می باشد البته در کنار ظاهری زیبا باید استفاده از آن هم راحت باشد یعنی مشتری اگر به دنبال کالا یا محصول خاصی می گردد بتواند به راحتی آنرا پیدا کرده و با چند کلیک سفارش دهد.
ترکیب رنگ مناسب با زمینه فعالیت فروشگاه، استفاده کردن از تصاویر مرتبط، استفاده کردن از منوهای مختلف در قالب فروشگاه، نمایش دادن کالاها و محصولات به شکلی مناسب، ایجاد قالبی که برای مشتری خسته کننده نباشد، متفاوت بودن قالب آن با فروشگاههای مشابه، رعایت کردن اصول روانشناسی رنگ در قالب، استفاده از اندازه Font مناسب، سبک بودن قالب فروشگاه، استاندارد بودن آن، سازگاری قالب فروشگاه با تمامی مرورگرها (تا در همه آنها به یک شکل مناسب دیده شود) از جمله مواردی است که باید در طراحی یک قالب برای فروشگاه رعایت شود. البته این موارد تمامی آن چیزی نیست که باید یک طراح قالب بداند ولی تقریبا اصلی ترین آنها است.
با رعایت کردن این موارد می توان قالبی طراحی کرد که از تمامی جهات مشتری را راضی کند و به هنگام مشاهده سایت از آن دلزده نشود و دفعات بعد با اشتیاق بیشتری دوباره به فروشگاه مراجعه کند تا خرید تازه ای را تجربه نماید.


نمونه فروشگاههای راه اندازی شده با قالب اختصاصی:

1-فروشگاه تجارت الکترونیک ایران
2- فروشگاه طرفه نگار
3-تی وی کالا tvkala.com
4- فروشگاه بانه ویترین
5- فروشگاه بانه بین
6- فروشگاه جی بیست
7- فروشگاه دیباذر
8- فروشگاه چمپکس
9- فروشگاه همراه برتر
10- فروشگاه معجره
11- فروشگاه پرند

و...
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.virtu.ir مراجعه کنید یا با بخش فروش پشتیبانی انلاین ویرچو ارتباط برقرار نمائید.


با تشکر از همه دوستان انجمن
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا