فروشگاه ساز فایل

ahmadreza2181

New Member
فروشگاه محصولات دانلودی مارکت فایل بستری را ایجاد کرده که به واسطه آن می توانید از اینترنت بدون نیاز به هیچ سرمایه ای کسب درآمد نمایید. مارکت فایل صرفا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان,طراحان App ,نویسندگان, طراحان گرافیک و کلیه کاربران اینترنتی ایجاد شده که نتیجه آن نشر دانش و تجربه در بین سطوح مختلف جامعه و کسب درآمد برای افراد است. مارکت فایل سیستمی مدرن و نوآورانه می باشد که شما به راحتی میتوانید کسب در آمد آنلاین خود را با آن شروع کنید رابط کاربری واکنش گرا , ریسپانسیو با ابرازهای متنوع و بی شمار از ویژگی های اصلی آن می باشد.
عضویت
عضویت
2016-2-3-20-22-10-993_1.jpg


  • آپــلود کــنید
    فایل های دیجیتالی خود از قبیل : کتاب های الکترونیکی ، موسیقی ، فیلم ، نرم افزار ، مقاله ، لوح چند رسانه ی و... خود را در سیستم آپلود نمایید شما میتوانید هر فرمتی را در سیستم بارگذاری نمایید.

  • فــروش کــنید
    با عضویت در MarketFile.ir شما یک فروشگاه رایگان فروش محصولات دانلودی خواهید داشت هر محصولی که آپلود کنید در فروشگاه شما و کلیه فروشگاه های مارکت فایل نمایش داده خواهد شد و شما میتوانید از سیستم بازاریابی نیز کسب درآمد کنید.

  • برداشت کــنید
    بازار فایل ایران علاوه بر فروشگاه رایگان ، یک درگاه پرداخت اختصاصی نیز فراهم می کند . مبالغی که به ازای فروش محصولات به حساب کاربریتان واریز شده را در هر ساعتی از شبانه روز برداشت نمایید وجوه طی چند دقیقه به حساب شما واریز می گردد.
عضوبت
عضویت
 

golex

Member
فایل ها اگر ارزشمند هستند بهتره کمی بیشتر براش هزینه صرف بشه تا هم امنیت و هم امکانات بیشتری در اختیار داشته باشیم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا