فروشگاه اینترنتی کاشانه | لباس بچگانه و زنانه | شال و روسری | ارسال رایگان

abdollah_2

New Member
فروشگاه اینترنتی کـاشـانه تصمیم بر این دارد تا با عرضه لباس های متنوع و شیک با قیمت استثنایی رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید. ما در فروشگاه کـاشـانه تلاش می کنیم ضمن پشتیبانی 24 ساعته حتی در روز های تعطیل، با تامین اجناس از تولیدی های داخلی و با حذف همه واسطه ها محصولات را با حداقل قیمت ممکن به دست شما برسانیم. پشتیبان آنلاین فروشگاه کـاشـانه در تمام لحظات خرید در کنار شما و پاسخگو می باشد تا با پرسش و رفع ابهام در مورد مشخصات محصولات تجربه ای عالی از یک خرید اینترنتی را تجربه کنید.

ارسال رایگان اولین سفارش مشتریان جدید با کد تخفیف اولین:
کد تخفیف: avalin
 

abdollah_2

New Member
فروشگاه اینترنتی کاشانه از ابتدای سال ۹۸ زمینه کارش رو از عرضه لباس های زنانه و بچگانه به فقط شال و روسری زنانه تغییر داد. این تغییر به علت این بود که بتوانیم حداقل یک موضوع را به طور خیلی دقیق تر ورود کنیم. در حال حاضر انواع شال نخی و روسری زنانه در کاشانه عرضه می شود. هنوز قیمت های محصولات در کاشانه با اکثر فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه شال و روسری قابل رقابت است. بعد از این تغییر الان بیش از یک سال و نیم است که هر هفته محصولات جدیدی روی سایت بارگزاری می شود. شال و روسری های جدیدی که ترند می شوند در کاشانه موجود است.
حالا دیگر کاشانه با این عنوان فعالیت اش را ادامه می دهد:
فروشگاه تخصصی شال و روسری کاشانه

فروش-ویژه-روسری-لمه-مجلسی.jpg
خرید اینترنتی شال و روسری
پشتیبان آنلاین کاشانه در چت سایت و همچنین از طریق شماره همراه ۰۹۳۰۰۵۴۹۴۹۷ در واتس آپ و تلگرام همواره پاسخگوی شماست. اگر قصد خرید شال یا روسری دارید وقت تان را برای جستجو هدر ندهید. در راهنمای انتخاب و خرید شال و روسری کاشانه به راحتی می توانید از طریق جنس یا رنگ و یا طرح مورد علاقه تان به محصول مورد نظر دست پیدا کنید.
قیمت-خرید-شال-هنرمندی-لمه-طیفی-آبی-مشکی.jpg

اگر به دنبال شال و روسری تک رنگ می گردید

887-1.jpg
یا طرفدار شال و روسری های گل گلی شلوغ هستید
884.jpg

اگر به دنبال شال مجلسی براق می گردید
photo_2020-06-02_21-08-38.jpg

و یا روسری نخی قواره بزرگ نیاز دارید
یا شال شاین و یا روسری مجلسی و ...

photo_2020-06-02_21-08-39.jpg
در زمینه شال و روسری دنبال هر چی که باشید در کاشانه موجود است. پیشنهاد می کنم فروشگاه اینترنتی کاشانه را در اینستاگرام فالو کنید تا از کارهای جدید و تخفیف های ویژه مطلع شوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا