فرق Network Rendering با Distributed Rendering چیست؟

sd70

Active Member
موقعی که با Backburner رندر میگیرین میتونین تعیین کنید که هر سیستم یک فریم مجزا رو رندر کنه. برای تک عکس (تصاویر still) به کمک backburner میشه تصویر رو به چند لایه تقسیم کرد و هر لایه توسط یه سیستم رندر میشه. در حالت Distributed Bucket با توجه به هسته های CPU هر باکت رندر به یک سیستم در شبکه اختصاص داده میشه. (عملا مثل همون حالت معموله با این تفاوت که تعداد باکت های بیشتری رو در پنجره رندر خواهید دید) تا جایی که من میدونم این روش محدودیت هایی داره و بعلاوه اگه یک سیستم موقع کار هنگ کنه عملا کل رندر خراب میشه ولی در روش اول نه. شاید برای کارای کوچک تر بشه از روش دوم استفاده کرد ولی در حالت کلی فکر میکنم استفاده از Backburner یا ابزارهای مشابه مانند پلاگین Deadline (شناخت دقیقی از این پلاگین ندارم) مناسب تر باشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا