فرش لایت طرح ترک 1200 شانه

setareh.70

New Member
لایت طرح ترک یکی از مدل*های جدید فرش ماشینی ایرانی*است که با سبک طراحی و رنگ بندی متفاوتی که دارد توانسته بخش بزرگی از*بازار فرش را متحول کند.
صنعت فرش ماشینی در ایران یک صنعت بزرگ و رو به رشد می*باشد که به علت تنوع در محصولات و با توجه به نیاز و سلیقه مردم شاخه*های زیادی در طی سال*های اخیر به آن اضافه شده است. یکی از جدیدترین شاخه*های این صنعت، تولید فرش لایت یا فرش طرح ترک می باشد که از نظر طراحی، نوع بافت و رنگ آمیزی*فرش، با مدل های رایج فرش کلاسیک رایج بسیار متفاوت است. فرش لایت یا فرش طرح ترک عمدتا*دارای یک نقشه ساده و خلوت با تعداد رنگ کم*است و اغلب رنگ های به کار رفته در آن هم شامل رنگ های خنثی مثل فرش کرم رنگ، صورتی، نقره*ای و... بوده و رنگ جذاب و چشم*گیر در آن به کار نمی رود و عمدتا دارای رنگ روشن و سرد هستند. یعنی شما اگر یک فضای با طراحی خاص و شکیل و در عین حال خلوت نیاز داشت* باشید؛ فرش لایت یا فرش طرح ترک می تواند به زیبایی هرچه تمام*تر دکور شما را تزیین نموده و در عین حال موجب شلخته شدن و پر زرق و برق شدن چیدمان منزل هم نشود.
قیمت فرش طرح ترک ماشینی
در کاشان انواع مختلفی از فرش لایت تولید می شود که از نظر شانه و تراکم، نوع بافت*و رنگ هر شرکتی شبک خاصی برای تولید این مدل فرش در نظر گرفته که منحصر به فرد می باشد. برای مثال اکثر کارخانه*ها فرش 1200*شانه گل برجسته را برای تولید فرش طرح ترک انتخاب کرده*اند که بافت آن ظریف، زیبا و نازک است و به همین دلیل بیشترین تنوع فرش لایت در کیفیت فرش 1200*شانه می باشد. اما شرکت های زیادی هم هستند که طراحی و بافت فرش لایت را روی فرش 1000*شانه یا فرش 700 شانه سوپربرایت انجام داده اند. لذا قیمت فرش طرح ترک هم در بازار بسیار متنوع است و هر نمایشکاهی با توجه به شانه و تراکم و جنس الیافی که در فرش لایت به کار رفته است، قیمت های به خصوصی را ارائه می*دهد. قاعدتا فرش طرح ترک 700 شانه*دارای کمترین میزان قیمت بوده و فرش لایت 1200 شانه بیشترین میزان قیمت را دارا می باشد. اما جزییات دقیق قیمت فرش ماشینی را شما می*بایست برای هر فرش از کارشناسان فروش استعلام بگیرید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا