فراسو گستره وسیعی از محصولات اکرون را عرضه کرد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


شرکت فراسو گستره وسیع تری از محصولات اکرون را روانه بازار نموده است.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) برند اکرون که متعلق به شرکت "فراسو هنگ کنگ" می باشد، هدف از طراحی و اجرای آن ورود و فروش در بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی بوده است و بنا به نیاز بازار داخلی وارد بازار های ایران نیز شده است.


نام برند اکرون برگرفته شده از نام پسر زنون یکی از فیزیک دانان مشهور یونانی است که در صده چهارم قبل از میلاد می زیسته است و نشان ستاره اکرون نیز بر گرفته از علامت موجود بر روی صفحه کلید می باشد.


محصولاتی که با برند اکرون در حال عرضه می گردد علاوه بر کیفیت بالای ساخت، دارای تنوع زیاد در رنگ بندی محصولات و گستردگی افقی محصولات می باشد تا بتواند نیاز اکثریت کاربران را برطرف نماید. محصولات اکرون در چهار دسته بندی کلی تقسیم می گرددکه به ترتیب عبارت هستند از: سرگرمی ، رومیزی، قابل حمل و اتصال دهندها.


تجهیزات و لوازم جانبی رایانه و نوت بوک، اسپیکرهای قابل حمل، نوت بوکی و رایانه ای، ماوس های لیزر و نوری، کارت خوان های چند منظوره، هاب های درگاه یو اس بی، صفحه کلید، هد ست ، کیف های نوت بوک و نت بوک و تجهیزات بازی همانند گیم ویل و گیم پد، از جمله کالاهایی هستند که برند اکرون با تمرکز بیشتری در بازار داخلی عرضه می نماید.


گارانتی محصولات اکرون در دوره های 12 ماهه و 24 ماهه با توجه به نوع دسته بندی کالا ارائه می گردد. شرکت صنایع فراسو گارانتی دهنده اصلی برند اکرون در کشور ایران می باشد و در کلیه مراکز خدمات به ارائه گارانتی اکرون می پردازند.


وب سایت رسمی برند اکرون به آدرس www.acronworld.com می باشد.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا