***فراخوان آثار متحرک سازی چند ثانیه ای مجید آنلاین***

arminAnim

کاربر متخصص
سلام

به منظور توجه بیشتر به بحث انیمیشن و متحرک سازی در جامعه ی مجازی مجید آنلاین، پیشنهادی رو با مدیران ارشد مطرح کردیم مبنی بر اینکه تاپ گالری جداگانه ای برای آثار انیمیشن ایجاد بشه تا علاوه بر ایجاد فضای ارزش گذاری مخصوص کارهای متحرک سازی، دوستان فعال یا علاقمند در این مقوله، انگیزه ی بیشتری برای ساخت و ارائه ی کارهاشون پیدا کنند .

اما از اونجایی که نظر تصمیم گیرندگان سایت بر این بود که تعداد دوستان فعال در زمینه ی متحرک سازی کم هست و نمی شه برای اون یک گالری برگزیده ی جدا تشکیل داد، تصمیم گرفتیم تا در این پُست اعلامیه ای بزنیم تا ببینیم چند نفر در این زمینه فعال هستند.

به همین منظور از دوستان علاقمند به انیمیشن که تا حدودی - حتی مبتدی - در بحث متحرک سازی فعال هستند ، خواهش دارم که آثار متحرک سازی خودشون رو اگر تا الان در گالری آثار مجیدآنلاین نفرستادند ، بفرستن و اگر هم فرستادند، با قرار دادن لینک کارشون در این تاپیک ، حضور خودشون رو علام بکنند تا با تکیه به تعداد نفراتی که علاقه نشون میدن ، مجددا درخواستمون رو برای ایجاد یک گالری برگزیده ی جداگانه مخصوص کارهای انیمیشن به مدیران سایت ارجا بدیم.

فقط خواهش می کنم به این چند نکته دقت کنید

- کارهای خودتون رو مستقیما در این مبحث نفرستید. بلکه ابتدا باید در گالری آثار مجیدآنلاین ارسال کنید، و بعد از اون تنها لینک اثر خودتون رو که در گالری هست ، در اینجا بگذارید.

- هدف این بخش این هست تا بر روی "متحرک سازی" تمرکز داشته باشه نه "نور - رند- مدل و تکسچر"، پس نیاز نیست به کیفیت کار از لحاظ بصری خیلی توجه کنید، همین که از یک استاندارد ظاهری برخوردار باشه کفایت می کنه - حتی رندر اسکن لاین با متریال های خام - اما رزولوشن کافی

- کارهای داینامیک -مثل کار با Reactor,Particles , Realflow, cloth و ... -شامل این بخش نمی شن. تنها کارهایی که بصورت دستی انیماتوری شدن. یا به عبارتی فقط کارهای Key Framing Animation.

- داشتن یک اثر هم کفایت می کنه اما اگر چندین اثر رو ارسال کردید یا قصد ارسالش رو دارید، لینک همه رو تنها در یک پُست بگذارید.

مجددا تکرار می کنم هدف ایجاد این مبحث اینه تا تعداد افراد فعال - چه مبتدی و چه حرفه ای- رو تخمین بزنیم. پس خواهشا از بحث و گفتگو در این تاپیک خودداری کنید و فقط به ارسال آثارتون اکتفا کنید.اما اگر سوالی هست مطرح کنید.

توجه داشته باشید که تا وقتی که تعداد افراد فعال به حد خاصی نرسه برای انیمیشن تاپ گالری برگزیده ای تشکیل نمیشه

پس اگر دوست دارید که کارهاتون با دقت بیشتری دیده و قضاوت بشه وقتی بگذارید و یک کار هرچند ساده تهیه کنید

ممنون از همه
 
آخرین ویرایش:

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
اتفاقا میخواستم یه حرکتی بزنم ولی نه به این صورت که شما دوست عزیز زدی، حالا ببینیم این چقدر طلبه پیدا میکنه که اگه خوب بود واسه راه افتادن دست بچه ها اون حرکت بعدی رو هم بزنیم به لطف خدا.
من یه چیزک هایی میذارم ولی اونجوری حرکات خاص ندارم چون همش تو پروژه و در حال سر کله زدن با ابزارهای مختلف بودم.

شرمنده کمه.

این یکیش اون یکی هم هرچی گشتم پیدا نکردم ولی پیوستش میکنم. چیز خاصی نیست فقط خواستم عریضه خالی نباشه. اون walk ballie هم هویجوری تو چند دقیقه زدم.
شرمنده کم بود.


و این هم در آخر بگم، اگه به این نتیجه رسیدن که تاپ گالری ایجاد بشه باید باز کار گذاشته بشه ها، نه این که الان یه چیزی بذارید فردا بیخیل بشید و برید سمت مدل و نور و باز ... روز از نو روزی از نو.
همیشه بودنید نگه داشتن یه حرکت خیلی خیلی سخت تر از شروعشه.
با این که من و دوست عزیزم arminAnim در هر صورت تلاش خودمون رو میکنیم و هر دفعه یه طرحی میدیم تا بچه ها جذب این رشته بشن ولی کمک شما دوستان و موندن تو این خط خیلی خیلی خیلی مهمه. با خواستیم با یه گل بهار رو شروع کنیم در صورتی که گل های دیگه هم باز بشن تا بهار بشه.

حق یارتون اینم از گل من :rose: :green:
 

پیوست ها

  • Bounce ball.rar
    39.6 کیلوبایت · بازدیدها: 40
  • WalkBallie .rar
    205.1 کیلوبایت · بازدیدها: 66
آخرین ویرایش:

b3dnet

New Member
Bubo 3D - چقدر توپت خوب کار شده بود - عالی بود. موفق باشی - راستی اون کاراکتر انیمیشن اولو برای مایا داری؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا