فراخوانی فایل Swf بصورت اکسترنال و در یک فلش پلیر جدید

sohrab2668

New Member
با سلام خدمت اساتید بزرگوار

می خواستم بپرسم آیا تو فلش راهی هست که بشه از داخل یه فایل Swf یه فایل Swf دیگه رو لود کرد به گونه ای که فایل دوم در داخل یک فلش پلیر جدید باز بشه ؟ درواقع من تو فایلم چند تا دکمه دارم که میخوام با هر بار کلیک روی هز کدوم از اون دکمه ها ، یک فایل Swfجدید در یک فلش پلیر جدید باز بشه . ممنون میشم کمکم کنید
 

++Hadi++

Active Member
سلام دوست عزیز
شما هم می تونین در فلش دوم یا سومتون ، دکمه back بزارین و اگه حتما می خواهین باز شدن فلش دوم به بعد رو در فلش پلیر جدیدی انجام بدین ، می تونین فلش های دوم و سوم و چهارم رو تک تک خروجی exe (اجرایی) بگیرین و به سبک باز کردن فایل های اجرایی به کمک دستور fscommand ، اونا رو در پنجره های فلش پلیر جدید باز کنید.
اگر هم دستورات fscommand رو برا این کار می خواهید ، در انجمن برنامه فلش و در آخرین تایپیک ها ، یکی یه سوال اینجوری پرسیده بود و یکی دیگه هم به اون سوال جواب داده بود .
برای خروجی exe از فلش هم به طریقه زیر عمل می کنین کنید :
پروژه سورس فلش دوم و سوم و ... رو که می خواهین در پنجره جدید باز شه ، در فلش باز کنین و از منویی File گزینه publish setting رو بزنین .
در سربرگ Formats تیک گزینه windows projector (.exe)s رو بزنین و دکمه publish و بعد OK رو بزنین .
سپس دوباره به منوی File برین و گزینه Publish preview رو بزنین و از زیر منوی باز شده ، گزینه projector رو بزنین .
می بینین که یه چیزی پردازش می شه و خروجی exe فلشتون به نمایش در می یاد.
بعد در کنار سورس فلشتون ، فایل اجرایی exe رو کپی و هر جایی که خواستین paste می کنین و با این کار ، دیگه حتی نیازی به نصب برنامه adobe flash player هم ندارین.
بگرد تا پیداش کنی...
good luck my best...
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا