عکس ها و نقاشی های زیبا

saalek110

Well-Known Member
نقاشی کوبیسم بر اساس این اعتقاد بوجود آمده بود که روشها و قراردادهای مرسوم هنری و بخصوص نقاشی ، نادرست و کهنه شده اند و لذا نسل هنرمندان جوان می باید وسیله بیان تصویری تازه ای کشف یا ابداع کند . کوبیست ها جهان مرئی را به طریقی بازنمایی نمی کردند که منظری از اشیا در زمان و مکانی خاص تجسم یابد . آنان به این نتیجه رسیده بودند که نه فقط باید چیزها را همه جانبه دید ، بلکه باید پوسته ظاهر را شکافت و به درون نگریست . نمایش واقعیت چند وجهی یک شی مستلزم آن بود که از زوایای دید متعدد به طور همزمان به تصویر در آید ، یعنی کل نمودهای ممکن شیء مجسم شود . ولی دستیابی به این کل عملا غیر ممکن بود . بنابراین بیشترین کاری که هنرمند کوبیست می توانست انجام دهد ، القای بخشی از بی نهایت امکاناتی بود که در دید او آشکار می شد . یکی از هدف های عمده کوبیسم این بود که واقعیت ملموس هر چیز را بدون توسل به تدابیر چشم وفریب ارائه نماید. کوبیست ها نظام پرسپکتیو خطی سنتی را که از رنسانس به بعد بر نقاشی اروپایی تحکیم می کرد، در هم ریختند و به هنرمند حق دادند که در یک زمان از نقاط مختلفی بر یک شی نظر بیفکند. پیکاسو ، براک دو تن از مشهور ترین نقاشان این سبک بودند.

art-movements-5.jpg
 

saalek110

Well-Known Member

آبستره یا انتزاعی​

نقاشی آبستره

▲ نقاشی آبستره

آبستره یا هنر تجریدی و یا انتزاعی ، هنری است که به مضمون اثر هنری اعتقادی ندارد و صرفاً بر ارزشهای جمال شناختی فرم و رنگ تاکید می کند. بر این اساس بسیاری از آثار هنری تزئینی ، در رده هنر آبستره قرار می گیرند. اخیرا در شهرهای بزرگ کشورمان نقش و نقوشی بی نظم در دیوارها و اماکن عمومی مشاهده می شوند که اغلب در همین سبک هستند . هیچ صورت یا شکل طبیعی در جهان در آن قابل شناسایی نیست و فقط از رنگ و فرم های تمثیلی و غیر طبیعی برای بیان مفاهیم خود بهره میگیرد . این اصطلاح در معنای وسیع آن میتواند به هر نوع هنری اطلاق شود که اشیاء و رخدادهای قابل شناخت را بازنمایی نمی کنند . ولی عموماً به آن گونه از آفرینشهای هنر مدرن اطلاق می شود که از هر گونه تقلید طبیعت یا شبیه سازی آن، به مفهوم مرسوم آن در هنر اروپایی، روی می گردانند . از سردمداران این شاخه در دوران جدید میتوان به واسیلی کاندیسکی اشاره کرد .
art-movements-6.jpg
 

saalek110

Well-Known Member

فوویسم​

نقاشی فوویسم

▲ نقاشی فوویسم

فوویسم از ترکیب کلمه فوو به معنای جانور وحشی و پسوند ایسم به معنای گرایش درست شده است . فوویسم، کارکرد رنگ ها را دگرگون کرد و نخستین جنبش مهم در نقاشی سده بیستم به شمار می آید که تاثیر زیادی بر هنرمندان نسل های بعدی گذاشت . سبک نقاشی مبتنی بر کاربرد اغراق آمیز از رنگ های غیر طبیعی و تند، که اولین جنبش پیشروی هنر اروپا بین آغاز سدۀ بیستم تا آغازجنگ جهانی اول محسوب می شود . از مهم ترین دستاورد فوویستها استقلال رنگ و فرم در آثارشان بود . از هنرمندان این سبک: هانری ماتیس"سردمدار این سبک", وان دونگن, مارکه, دوفی, ولامینک, درن, روئو و ...قابل ذکر می باشند

art-movements-7.jpg
 

saalek110

Well-Known Member
نقاشی رنگ روغن فرایند نقاشی با رنگ روغن است که از آمیختن رنگدانه‌ها به روغن به عنوان چسب و پیونده بدست می‌آید. روغن به کار رفته در رنگ روغن از مواد متفاوت و با روش‌های مختلف تولید می‌شود که رایج‌ترین آنها، روغن بزرک، روغن دانه خشخاش، روغن گردو و روغن گلرنگ است.




انتخاب نوع روغن با توجه به طیف وسیع خواص آن، مانند مقدار زمان زرد یا خشک شدن روغن صورت می‌گیرد. همچنین تفاوت‌های مشخص روغن‌ها در درخشندگی رنگ‌ها قابل مشاهده است. یک هنرمند ممکن است از چندین روغن مختلف در یک نقاشی بسته به نوع رنگدانه و اثرات مطلوب روغن‌ها استفاده کند.
 

saalek110

Well-Known Member

نقاشی رنگ و روغن چیست؟​

نقاشی رنگ و روغن، نوع خاصی از نقاشی است که با استفاده از تکنیک ها و رنگ های روغنی خشک ،کشیده می شود. رنگ های خشک مورد استفاده در نقاشی رنگ و رغن شامل روغن کنجد، روغن دانه خشخاش و روغن گردو هستند. هر کدام از این رنگ ها، دارای ویژگی های خاصی بوده و با توجه به رنگدانه های موجود در رنگ ، میتواند بر کیفیت ، ظاهر رنگ و مدت زمان لازم برای خشک شدن رنگ تاثیر بگذارند.

 

saalek110

Well-Known Member


کمی تمرین زبان اسپانیایی:


El arte es la materialización de los
sentimientos, de los sueños y esperanzas,
de la consciencia humana.


هنر، تحقق احساسات، رویاها و امیدها، آگاهی انسان است.

سالک: من فقط ترجمه کردم ، کاری با درست و غلط این جمله نداشتم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا